Duin Aurisina in Friul

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Duin Aurisina in Friul

Messaggio da molighe el fil »

No so se questo xe el posto giusto, ma zinque minuti fa a Striscia la notizia i ga mostrà un filmà su Duin Aurisina.
Iera un mato che parlava da le cantine de Beniamino Zidarich che secondo lui se trova in Friul a Duin Aurisina in provincia de Trieste.
Che bisogna zercar (asagiar) el Teran che se lo trova in tute le OSMIZE (con l'acento su las O).
Go visto sto programa al ultimo momento e no go capì se i voleva ciorlo pel C.. o i ciapava sul serio tuto quel che i diseva.
Se rivo lo guardo de novo ala replica de mesanote
molighe el fil


molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Duin Aurisina in Friul

Messaggio da molighe el fil »

Sensa spetar mesanote go zercà sto programa su internet e podè trovarlo subito anca voi su STRISCIA LA NOTIZIA 2013 del 1 novembre.
Go sentì altre monade che ga dito sta sienza che se ciama Davide Rampello.
La tera che coverzi le roce se ciama teran e la ghe da el nome al vin.
Se pol magnar bone robe che vien cusinade sul panier, ma forsi el voleva dir spargher.
Ala fine el consilia de vegnir in Carso, anzi Cjars ala furlana.
E sto mato i lo anca paga per dir ste monade.
molighe el fil


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Duin Aurisina in Friul

Messaggio da Nona Picia »

La solita storia de bale su de noi....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Duin Aurisina in Friul

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto:La solita storia de bale su de noi....
Ai tempi dela Citadela iera in Germania un filmeto (cortometraggio) talian tradoto in tedesco e i parlava de Trieste nel Friuli meridionale. Sud Friuli. Insoma semo i cabibi dei furlani. ;--D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Duin Aurisina in Friul

Messaggio da Nona Picia »

qundo mio fio iera allievo sotouficial, un cabibo ghe ga domandà come che el xe entrà nel'esercito italian essendo TS in Yugoslavia....no te digo cossa che ghe gà risposto mio fio prima de tentar de pestarlo....fortuna che un colega lo fermà! Perciò se adesso i ne considera el sud del Friul, xe zà un passo avanti verso quel che semo noi veramente, no te par? ;--D :roll:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Duin Aurisina in Friul

Messaggio da babatriestina »

cioè un triestin a caso, e domandeghe dove che xe Trieste: anche lori ve darà risposte diferenti e soprattutto a seconda de come che el la pensa el se rabierà ssai sule risposte dei concittadini diferenti del sue. :-)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Duin Aurisina in Friul

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ve fazo qualche domanda, giusto per saver. Senza vardar su l'altante o su wikipedia, rispondeme al volo

Rimini xe in Emilia?
Bolzano xe in Trentin?
Campobasso xe in Campania?

Se ve xe vegnù de risponder sì a almeno una dele domande, dovè perdonar chi che sbaglia de meter Trieste.

E se inveze savè dirme anche dove in che stato che xe Schengen, se dei canoni.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Duin Aurisina in Friul

Messaggio da Nona Picia »

se me ricordo ben, dovessi esser dele parti del Lussemburgo....o no? :?:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Duin Aurisina in Friul

Messaggio da Zigolo »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Rimini xe in Emilia?
Co un me disi che Trieste xe in Friul, ghe digo che sarìa come dir che Rimini xe in Emilia o che Bologna xe in Romagna.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Duin Aurisina in Friul

Messaggio da babatriestina »

o pezo, che Bolzano xe in trentin... :-)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Duin Aurisina in Friul

Messaggio da mandi_ »

So de renderme antipatica. Ma vi avevo già raccontato che un par de anni fa ho fatto un viaggio in Olanda con un pullman dove c'erano tante persone di tutta Italia. Non conoscevo nessuno ma ho fatto amicizia in fretta. Mi chiamavano la "signora dell'Alto Adige" e pensavano che parlassi todesco. Non mi sono certo offesa, pensando che gente di Roma o Torino magari non conosceva la mia regione Trentino Alto Adige dal nome tanto lungo.
Se devo essere sincera non ho corretto nessuno più di tanto e mi sono più preoccupata di stare bene con gli altri.
Dopo, capisco che uno tenga a precisare. Però mi accorgo che a volte tendo ad abbreviare, nei discorsi comuni, i nomi geografici. Ad esempio tendo a dire :Vado in Emilia, invece che dire "Vado in Emilia Romagna. Molto difficilmente dico : Vado in Romagna. Difetto mio.
Ultimamente tendo a dire comunemente : Vado a Bozen in Sud Tirol, oppure vado a Bolzano in Sud Tirol.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Duin Aurisina in Friul

Messaggio da molighe el fil »

Xe vero che no tuti pol saver tuto, ma el mato che parla in television doveria documentarse prima per no parlar monade


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Duin Aurisina in Friul

Messaggio da mandi_ »

Giustissimo


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Duin Aurisina in Friul

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

No voio difender quei dela television. Quel che voio dir xe che el suo difeto xe de semplificar tuto. Gavè mai scoltà come che i conta de qualcosa che gavè visto? Speso la sensazion che se ga xe che i fati vien stravolti.

La roba che me pareva giusto dir, inveze, xe che no dovemo sentirse vitime; no i la ga con noi in particolar, no i xe ignoranti su Trieste in particolar. I xe faciloni un poco su tuto. D'altra parte i xe pagai per far un servizio, per farlo ala svelta e le robe i le buta su.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Duin Aurisina in Friul

Messaggio da molighe el fil »

Ogi sul Picolo xe un bel comento del profesor Nereo Zeper


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Duin Aurisina in Friul

Messaggio da Nona Picia »

E mi concordo con lui.....Se se vol far un bel programin istrutivo anche breve e in furia, bisogna saverlo far dopo esserse ben documentai su tutto.Opinione mia, naturalmente! :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Friul, Slovenia, Croazia, Dalmazia, ...”