ricordi de Maria in Messico

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
refolo

ricordi de Maria in Messico

Messaggio da refolo »

Macondo! ( rispondo solo perche' te nomini la parola HOLA'!)

no pretendo d'esser una maga! ma se poderia contar tutto quel che go' scoperto durante la mia visita in America? mi go' fatto la via Crucis dal porton de ALAMO! fin ai piedi della statua Dela LIBERTA'!

Go' incontra' a San Antonio Texas, la messicana, che poveretta la ga' con le lagrime sanguinanti domanda' d'esser sentida, de cossa che la voleva saver de Trieste. Nessun de Trieste Mia la ga' aiutada.....solo un HOLA! e quel xe stado tutto.

Fabio Fumi me iutava con la sua pazienza de tradur quel che la voleva saver, voi non gave' la piu pallida idea de sta persona commovente che la
voleva manifestarse ai nostri cosidetti antenati.

( da quando che go' perso lamia amica de Barcellona el mio spagnolo ga'' scantina')
Una Messicana de oci celesti con i cavei biondi?

non ve pode' immaginar cossa che quel namo de Maximilian ga' lassa' in Mexico. Ve' base' solo sulla storia e aristocrazia de finezza miserabile, senza contar i morti. Me dispiasi, ma xe la verita'.

Non me interesso de sentir che bisogna salguavardarse dei nostri avi? mi praticamente non go' nessun che xe ne Croato ne Bisiacco, come ditto ad ognun el proprio sangue. Ma con questo credo che posso anche interferir

sulle robe che non richiedi un certificato, ne de studio e nianche de permessi politici. Manifeste' almeno le robe che ve podera' salvar sia i vostri fioi o per lo meno certe parti che nella vita xe de aspettanza.

semo in un'era alquanto messa al livello dei cosidetti criminali, drogadi,
menefreghisti ecc. mala vita de ogni giorno xe quella che podemo richieder senza pagar danni. Chi che li paga xe solo che i filibustieri.

scuse' ma me sento alquanto distante de sta' Trieste, che ogni volta che scrive'la xe piu' vostra che mia.

Maria aka Refolo


[MOD go staccado questo post dela sezion Mitteleuropa, e lo go messo de solo, perchè cola Mitteleuropa no gaveva più de far MOD]


Torna a “Triestini nel mondo”