una foto particolare

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
massimoforte64
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 36
Iscritto il: ven 7 dic 2007, 15:08

una foto particolare

Messaggio da massimoforte64 »

Sto cercando una foto molto particolare e non facile da reperire, si vedeva sulle rive una nave in partenza con uno striscione: Arriva la mamma e partono i figli" anni 54 qualcuno mi aiuta? Ciao a tutti.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

proveremo :wink:


Mal no far, paura no gaver.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_it la si trova sugli atti del convegno "arriva la madre, i figli partono" ... io ce li avevo ma al momento mi sono indisponibili ... vorrei dire "me li hanno rubati", ma confido ancora di recuperarli

flag_fr elle est sur les actes du colloque «la mère vient, les enfants quittent" ... je les avais, mais au ce moment ils ne me sont pas accessibles ... je voudrais dire "ils me les ont volés", mais j'espère encore de les récupérer

flag_uk it is on the acts the symposium "the mother comes, the children leave"... I was having them but actually they are unavailable to me ... I would like to say "they have stolen them to me", but I'm still confident of a retrieval


Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »

Se per gli atti intendi la pubblicazione della "tavola rotonda" sull'emigrazione triestina a cura del Centro Culturale "Enrico Berlinguer" (con interventi di Nodari, Lo Sapio, Tonel, ecc.) del 1999... non c'è la foto in questione...


Some day you will find me,
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_it io me la ricordo ma, come ho gia` detto, non ho disponibile il materiale :-(
flag_fr je me souviens d'elle mais, comme j'ai déjà dit, je n'ai pas disponible le matériel :-(
flag_uk I remember it but, as I have already said, I don't have the material available :-(


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

cossa disessi, visto che xe su Trieste, de meter, invece che in salotin, in Triestini nel mondo?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
massimoforte64
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 36
Iscritto il: ven 7 dic 2007, 15:08

Messaggio da massimoforte64 »

Non è facile trovarla l'hanno fatta sparire.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...]Triestini nel mondo?
ok :-)


pacifico

La foto

Messaggio da pacifico »

A Massimo Forte
La nave iera l`Achille Lauro. Fra el numero dei emigranti che ga lasa' el porto de Trieste verso l`Australia, iera anche mio fradel. Gavemo parla' diverse volte dei cartelloni (stando come che el me contava) con la scritta "La madre arriva e i figli partono" Non el me ga mai parlado de fotografie. Comunque xe facile che certi i ga volesto fotografar el triste momento della partenza. Ma ste foto le xe stade fatte in via privata, Comunque la partenza xe stada con un gropo in gola per tutti noi sia su quella nave come imbarcai su altre come nel caso mio.
Te saludo
Pacifico


Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Mi go visto quela foto. Credo che la sia stada publicada su "La Bora", la prima edizion. Dovessi aver tuti i numeri in un altro quartier, perchè a casa mia no me sta più altri strafanici. Co vado de là, guardo se la trovo.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
pacifico

La foto

Messaggio da pacifico »

Saria una bella roba se te la trovi sta foto. Saria un ricordo utile anche per mi nel ricordo de mio fradel che purtroppo el xe decedudo qua.


Torna a “Triestini nel mondo”