Zoghi dela natura

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Zoghi dela natura

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Un dei fiori salvadighi più comuni, specialnmente qua nela vale del'Okanagan in British Columbia, xe conosudo comunemente soto el nome de Indian Fireweed (Erba de fogo indiana) nome botanico epilobium angustifolium (me fido sempre del'enciclopedia mi per far bela figura). El cresi per tuto, qualche volta el par perfin de creser dale piere, che el xe tanto abondante. Un'altro che el cresi in un fotio de variazioni, colori a grandeze xe la campanela, anche quele se le trova in tuti i busi, inclusi fra la salata, le zuche e i pomidori.

In una maniera o nel'altra una semenza de una e una del'altra le se ga autoseminado in sto vaso de drio dela casa, ospiti dela violeta africana, el contenuto originale, e le ga deciso de iutarse l'una col'altra. Risultato? A prima vista par che la Fireweed gavesi fato fiori de campanele.

Immagine Immagine Immagine


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Zoghi dela natura

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Simpatico.

La campanela me ricorda mi quando che de picio scondevo i fili dele candeline eletriche su l'albero de Nadal in modo che se vedesi solo le candele e no i fili.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Zoghi dela natura

Messaggio da babatriestina »

Setebre xe la stagion dele campanelle. De sti epilobi, me ricordo de gaverghene visti la prima volta tanti in Scozia


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Dolomitiko
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 76
Iscritto il: mar 22 feb 2011, 17:09

Re: Zoghi dela natura

Messaggio da Dolomitiko »

Secondo la famosa fitoterapista Maria Treben l’Epilobium angustifolium, assime alle altre varietà Epilobium parviflorum, montanum, roseum, lanceolatum e altri, è un ottima erba medicinale contro l’ipertrofia prostatica e il cancro alla vescica. Questa erba, poco menzionata nei comuni erbari, ha conosciuto un vero trionfo in seguito alla pubblicazione del suo libro “La salute dalla farmacia del Signore”.


Torna a “Triestini nel mondo”