Spagna

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

questa dovrebbe essere la Macarena
Immagine

Immagine

e questo il convento delle carmelitane scalze, che la visita ufficile ignorava e il giorno libero coincideva con la chiusura settimanale!
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

vi ho mostrato la movida, queste sono tapas ad un mercatino
Immagine

e questi i prosciutti spagnoli di cui vanno assai fieri

Immagine

Immagine

ecco, questa è Madrid, una città allegra amichevole...

arriveranno poi alcune foto dell'escorial e di Toledo e se vi interessa una breve panroamica della collezione Thyssen: a me è molto piaciuta per i seguenti motivi:
è un museo moderno, con quadri meno conosciuti dei soliti c he si conoscono da tutti i libri
iq uadri sono tutti ripuliti, senza patina antica
sono rdinati per ordine cronologico e non per scuole, enon mi dispiace
danno dal trecento fino all'arte contemporanea.
Purtroppo il tempo che avevo era poco e anche le foto lo ho scattare in fretta.. l'aereo aspettava..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Spagna

Messaggio da Ciancele »

Con la pubblicazione delle sue fotografie Baba Triestina ci fa partecipare alle visite di città che intraprende. Una delle città che avrei voluto visitare è proprio Madrid. In più Granada, Sevilla e Toledo. Una visita molto breve l’ho fatta a Valencia e Barcelona. Proprio tra un aereo e l’altro. Ognuno ha un interesse particolare. Il mio non è tanto la pittura, quanto l’architettura, cioè i palazzi e le case. In questo mese in Germania viene esposta la Venere di Botticelli. La Spagna non mi attrae dal punto di vista culinario. Noi veniamo invasi dal prosciutto iberico. In un momento di aberrazione mentale ho acquistato qualche fettina, tanto per provare, al modico prezzo di oltre 100 euro al chilo. Con 100 euro potrei acquistare un biglietto di aereo, posto naturalmente solo in piedi, e col resto una bella magnata di prosciutto sulla strada del Terrano. O del Carsolino, come Nona Picia vuole. Forse ci scappa pure un grappino. Scusate l’OT.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

Aolra, Ciancele, per la Spagna: mi gavevo fatto tanti anni fa le classivìco viaggio in Andalusia, Malaga, Cordova, Granada e Siviglia. Per la Settimana sante, che co insegnavo rivavo a ciaparme 5 giorni de ferie. Belissimo. Gavemo dormido una notte a Barcellona, quel atnto che de matina go visto la Catedral ( no la Sagrada Familla de gaudì, la catedral gotica)e basta.
Adesso i viaggi de moda xe:
1 Andalusia che tura sempre, ma avendola za vista volevo veder qualcossa de novo
2 Madrid e Toledo ( a volte anche Avila) che spesso no i fa perchè le gente o se iscirvi
3 Santiagod e compostella e el nord, ma vistoc he Santiago xe in tun canton fora de man el viagio se slonga e no resta assai per le resto, Ma Santiago xe de moda, forsi anche fra i miscredenti, come trekking
4 Barcleona, che xe de moda perchè ga comodi colegamentia erei, perchè xe le opere de Gausdì, perchè la ga el passato republica, perchè la Catalogna vol el indipendenza... e mi me interessa poco.

Mi gavessi voludo visitar la Vecia Castiglia, quindi oltre Madrid e Toledo anche Salamanca, forsi Leon... ma no fa nissun perchè no xe de moda.

Cusina: premeso che no vivo per magar ma magno per viver e che me piasi provar cossa che se magna fora de casa, posso dir che la paella che i ne ga dado più volte xe bastanza bona, sena esser sepcial, el persuto spagnol no lo go gnanca provado, noi che gavemo el san Daniele e quel de Sauris ( che per mi xe meo del persuto carsolin). Cocole xe le tapas,, piattini poco più che sandwich.. gnente mal.. la crema catalana xe come la crème brulée francese soloc he almeno quela che go magnado mi ga la crema fata col latte e no cola panna come quele parigine.
Zonterò Toledo..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Spagna

Messaggio da Ciancele »

Sa, fazendo proprio un esame de cosienza, devo dir che anca mi magno par viver. Ma no ocori che magno porcherie. Poso magnar anca roba bona. Forsi xe più meio. Forsi se pol dir che magno par viver par magnar. Spero che me son spiegà ben.
Torniamo a bomba (par i inteligenti: medias in res). Se te vedesi i filmeti (cortometraggi) che i mostra in television, te te meti le zavate e te te meti in viagio. Qualsiasi logo xe interesante de veder. Parfina Bolunz. E la Spagna ga una storia interesante, scritori e artisti. Come anca l’Italia. L’Italia ga anca la pizza. E la Spagna la paella. Per asporto. Son sta a Perpignan (so che no xe Spagna, ma xe tacà e ani fa formava el regno del Catalogna) e i vendeva la paella per asporto, nela clasica farsora (padella). Mi no go ciolto e me pento ancora adeso, dopo tanti ani. Me digo m... e me ofendo. Parchè la verità xe sempre una ofesa. Stamatina go zogà al loto. Se vinzo me crompo una finca. I mostra sempre le finche e le xe come le bele fatorie in Toscana. In Toscana xe magna la fiorentina e ... Lasemo, no voio ‘ndar OT! Veramente no dovaria lamentarme, parchè go magnà fete de porco rosto, con gnoconi de patate e salata de capuzi. Compagnade de Merlot, de una trapeta (trapeta? trapona!) e de balete de milefolie e pana. Baba Triestina, no saria una bela roba par la tua dieta? ;--D
Fazo el spareto e viva là e po bon!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

mi me la son cavada con suflé de cavolo e picolo strucolo de pomi... più legero, ma no mal... intanto che meterò Toledo e vedo se go qualche foto de quel che gavemo magnado...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Spagna

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Mi me la son cavada con suflé de cavolo e picolo strucolo de pomi... più legero, ma no mal... intanto che meterò Toledo e vedo se go qualche foto de quel che gavemo magnado...
Picolo strucolo de pomi! Ammazza! Mezo chilo! Mi magno solo una fetina. :36_11_6:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

ah ma lo gavemo magnado in 4 e iera meza dose...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Spagna

Messaggio da Ciancele »

Baba mia, no poso che darte ragion. No se va fora de casa par magnar. E se se devi magnar, se devi cior la roba de là e no roba de casa fata là. Mi me ricordo che nel 1953 son ‘ndà in un ristorante talian. Al camerier che go dito che quela roba a casa se fa altrimenti. El mato me ga risposto ch’el sa, ma che se devi cusinar cusì parchè i clienti xe squasi tuti soldai americani e i vol cusì. El nostro diretor de Trieste xe vignù su e semo ‘ndai a magnar in un ristorante talian, tra i più meio dela cità. El ga ordinà risoto coi fegadini de galina. El me fa: Ciò, fate in là che i risi me vien incontro. I bigoli iera cola. Chi che ga furia va a magnar tapas, che saria i tramezini o i asagini spagnoi. Veramente anca noi a Trieste gavemo i nostri tapas: sardoni friti, sardele impanade, fetine de vedel impanade, ovi duri, polpetine, parsuto, salame o formaio. Veramente volevo parlar dele cità spagnole. Mi go el tic, la baleta (il pallino) de l’antico.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

alora, Viva la Spagna - dove che se magna
qualche foto de quel che gavemo magnado, ma no posso dir tanto ecezional.. vini rossi bastanza boni, sopratutto per esser inclusi nei pasti e no ciolendo le botiglie a parte
Immagine
la classica paella in una dele tante varianti
Immagine no, el gialo sarà zaferan, ma no la solita curcuma che adesso i meti un poco dapertuto cola scusa che fa ben e che una volta i snobava perchè costava poco e iera un prodotto indian bon prezo

la crema catalana
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

esempi de tapas, e ultimo giorno i ne ga fato un pranzo tuto de tapas, rivava in continuazion fin che ierimo tuti sazi
Immagine

tapas in un ex mercatin adesso pien da barachini de magnar
Immagine
e una piastrela a Toledo
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

Per trovar qualcossa d e più antico vizin de Madrid, semo andai el Escorial, el famoso palazzo costruido de Filippo II come reggia, mausoleo, etc..
eco qua:
el posto xe molto bel, ai piedi del a montagna, un poco ventilado. El esterno
Immagine

accesso al cortil interno con in centro la cesa. dedicada a san Lorenzo, 10 agosto giorno dela vitoria de san Quintin
Immagine

la facciata dela cesa
Immagine
con statue de re biblici


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

sfere..e luna
Immagine
verso un giardinetto tuto de bossi ( sani)
Immagine
prima de entrar nei apartamenti, dove che xe assolutamente poibido fotografar, xe un coridoio con battaglie imagino Lepanto: go fotografado un per e po co go tacado a fotografar quel vizin del aporta i me ga dito che xe za proibido, ancora prima dle cartel.. benve mostro.
ovio che xe proibido anche fotografar la cappella cole tombe dei reali, che po nofinissi più e fra nomi de un e de l'altro se se confondi, no digo carlo V o Filippo II ma le mogli de Elisabetta regina ghe ne xe almento 3 o 4 e qualche che iera la moglie de Filippo II no go capido. El tuto cupo, come le tombe dei Medici a san Loranzoa Firenza, ma più basso. E finidi i re taca le tombe dei principi , i Infanti e coniugi, fra cui don Giovanni d'Austria el vincitore de Lepanto e ultimo don Carlos qual del opera e del drama de Schiller
lì iq uadri dela bataglia ( che po no xe gnanche de autori famosi, no so perchè no i vol
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

semo stadi tanto tempo in sta cripta con le varie tombe dei re- eco, la più simile diria quela dei Savoia a Superga...- e meno in cesa, dove che no gavemo gnanca podudo veder de vizin le statue dei due re Carlo V e Filippo II con famiglia che le xe in alto ai lati del altra e che mi credevo che fussi i monumento funebri. Xe anche un gran crocifisso de marmo de Cellini.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

Toledo: città antica e molto suggestiva anche paesaggisticamente , su uno sperone sul fiume Tago.
Il giro panoramico permette di ammirarla
Immagine

Immagine

in altro il quadrilatero dell'Alcazar domina la città. Ora museo militare che non ho avuto il tempo di visitare. La città è piena di turisti..
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

antico ponte

Immagine

piazzette
Immagine

e la tipica oreficeria a incisioni metalliche, incluse le lame ( oltre alle spade, meno in uso ai tempi moderni, forbici e tagliacarte)
Immagine

come in tante città, c'è l'evidenza dell'antico quartiere ebraico. In effetti, fra la conquista della città e la fine della Reconquista nel 1492 da parte dei re Cattolici, ci fu un regime di tolleranza


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

abbiamo visitato alcuni edifici, purtroppo nessuna foto dela cappella con il quadro del Greco l'entierro del conte di Orgaz, Perà c'è la bellissima ex chiesa ex sinagoga di S Maria la Blanca coi suoi archi moreschi
Immagine

Immagine

e anche belle piastrelle
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

e una stupenda chiesa gotica quattrocentesca- ora museo come la precedente- costruita dai Re Cattolici Ferdinando e Isabella, in origine pensata come possibile tomba di famiglia anche se poi scelsero la Capilla Real di Granada
Immagine
antico monastero c on chiostro a due piani
Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

le decorazioni interne e le loro iniziali
Immagine

Immagine

il soffitto ligneo del piano alto del chiostro
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Spagna

Messaggio da babatriestina »

all'esterno, appese catene di prigionieri cristiani liberati dai Mori
Immagine

ed eccoci alla Cattedrale. La più antica e maestosa chiesa.
Bellissima, anche all'esterno..
Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Triestini nel mondo”