CORSO DI CUCINA

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum e norme sulla privacy
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.

Re: CORSO DI CUCINA

Messaggioda Ciancele » giovedì 2 marzo 2017, 15:10

Baba Triestina, grazie par la tua pronta risposta. Provarò a far de novo, forsi no devo stancarme de sbater. Par frizer ciogarò el wok, dove che fazevo anca le patatine frite. Xe più facile meter più oio.
Ciancele
notabile
notabile

Messaggioda babatriestina » giovedì 2 marzo 2017, 15:13

importante xe TIRAR SUTIL . No te ga una fersora de frizer? el wok mi no me convinzi perché no el ga el fondo piatto. te ga visto le foto del a mia fersora nel post sui crostoli crafen etc?
"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
babatriestina
Capo postin
Capo postin

Messaggioda Ciancele » giovedì 2 marzo 2017, 16:43

babatriestina ha scritto: importante xe TIRAR SUTIL . No te ga una fersora de frizer? el wok mi no me convinzi perché no el ga el fondo piatto. te ga visto le foto del a mia fersora nel post sui crostoli crafen etc?

Mi go do più bele e più grandi. Tute do col bordo alto, diametro 28 centimetri. Po altre de 24 e 20 centimetri, una con do manighi, un di fronte a l'altro, e una piata de 34 centimetri per le picole fetine. Go tante farsore che forsi verzerò una botega de nolegio farsore. :cheezy_298:
Mi go frito in farsora. Provo de novo e forsi i me vegnarà meio. Grazie.
Ciancele
notabile
notabile

Precedente

Condividi

Torna a Ricete