CORSO DI CUCINA

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
babatriestina
Capo postin
Capo postin

Re: CORSO DI CUCINA

Messaggio da babatriestina » sabato 23 marzo 2019, 20:58

non saprei, ma al Nord, soprattutto in Belgio fanno assai cozze . piacevano ai miei, a me piacciono poco. Forse sempre per i motivi che hai citato. preferisco le capesante

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Ciancele
no montar in scagno
no montar in scagno

Messaggio da Ciancele » domenica 24 marzo 2019, 10:38

Nona Picia ha scritto:
sabato 23 marzo 2019, 19:58
Caro Ciancele, le cozze gratinate de Castelreggio iera mitiche! Co ierimo in campeggio a Sistiana le ciolevimo quasi ogni giorno!
Nona Picia, go leto che magnar cozze fa mal. Le xe velenose, le ga tanto acido urico che fa vignir la gota e tante altre robe. Dei pedoci no i scrivi, 'lora magnemo pedoci che fa ben. Un dotor me disi de bever vin nero, che sbasa la presion. Un altro me contava che son anemico e dovaria magnar almeno una bisteca ala setimana. Adeso che magno ogni setimana una fiorentina e go basa presion (ma carigo come un s'ciopo) son sul quintal. Nostro. No gnoco. (Nota: Il quintale tedesco ha 100 libbre da 500 grammi e quindi 50 chili. Il termine è Zentner, cioè cento. Il nostro quintale è Doppelzentner, cioè doppio.) El dotor disi che devo far movimento. El mio movimento xe sta mostraghe andove che se impica l'ombrela. El se ga rabià.

Gavevo però sperà che te me conti se te son dacordo con la mia riceta. Ciao e bona domenica.

Ciancele
no montar in scagno
no montar in scagno

Messaggio da Ciancele » domenica 24 marzo 2019, 19:36

In Youtube go visto ogi una riceta andove che i scarta la brodaglia e i meti i pedoci nel vin. Circa come che volaria far mi. Qualchedun zonta do ioze de limon e un mezo cuciarin de farina. Limon va be, ma farina? So parchè, ma no me piasi.

Rispondi

Torna a “Ricete”