Biscotti alle mandorle siciliani

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Nona Picia
Cavalier del forum
Cavalier del forum

Biscotti alle mandorle siciliani

Messaggio da Nona Picia »

Chissà se fra i tanti coghi del forum xe qualchedun che conossi la ricetta dei biscotti ale mandorle siciliani, più precisamente quei che i vendi nei bancheti ogni volta che xe qualche fiera?
Pol risponder anche chi che cogo no xe, se el la conossi.
Grazie a tutti
Ciao ciao :wink: :wink:

Bilbo
Site Admin

Messaggio da Bilbo »

se ciama "pasta de mandorle"

la riceta

ingredienti per 500gr porzioni
# mandorle spelade 200 gr
# zuchero 250 gr
# glucosio 25 gr (o mezo cuciar de asedo)

Pestare le mandorle finché non diventano una poltiglia in un mortaio in alternativa avvolgerle in un telo e pestarle con un batticarne. Versare in una casseruola lo zucchero 1/4 di bicchiere d'acqua e il glucosio. Mettere il recipiente a fiamma bassa e far fondere lo zucchero mescolando continuamente finche il sciroppo non fila (basta provarlo con dita bagnate). Mettre le mandorle in un recipiente capace e versarvi sopra lo sciroppo mescolando finche non si sara formata una pasta granulosa. Quando sarà fredda lavorarla con le mani finche non sarà senza grumi e poi riunirla in un unico panetto.

Bye '73 de Roby.-
babatriestina
Senator
Senator

Messaggio da babatriestina »

ma Bilbo, questo no xe el marzipan? che me par che le mie amiche fazeva a freddo, frullando mandorle e zucchero.
NinaPicia parla de biscotti... no go idea..per mi sta roba xe ssai dolciastra per i mii gusti.
Mi go una ricetta de biscotti ale mandole, ma no xe siciliani, xe i Curabiè greghi, nela version de casa mia ( gavevo una bisnona grega) e difatti i li ciamava "chifeli greghi": Ma le mie amiche greghe me ridi drio, disendo che no i ghe somiglia per gnente ai veri greghi. Ma i xe boni istesso.

la mia rizeta xe cussì, trascrita come che la iera su un foglietto de nona:

15 deca burro
¼ farina
10 deca zucchero
7 deca mandorle macinate

( missiar el tuto, far i chifeli, cusinarli in forno e spolverar de zuchero a velo) nb le mandorle mi le spello dandoghe una boida in aqua calda

Torna a “Ricete”