gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Chissà se fra i tanti coghi del forum xe qualchedun che conossi la ricetta dei biscotti ale mandorle siciliani, più precisamente quei che i vendi nei bancheti ogni volta che xe qualche fiera?
Pol risponder anche chi che cogo no xe, se el la conossi.
Grazie a tutti
Ciao ciao
ingredienti per 500gr porzioni
# mandorle spelade 200 gr
# zuchero 250 gr
# glucosio 25 gr (o mezo cuciar de asedo)
Pestare le mandorle finché non diventano una poltiglia in un mortaio in alternativa avvolgerle in un telo e pestarle con un batticarne. Versare in una casseruola lo zucchero 1/4 di bicchiere d'acqua e il glucosio. Mettere il recipiente a fiamma bassa e far fondere lo zucchero mescolando continuamente finche il sciroppo non fila (basta provarlo con dita bagnate). Mettre le mandorle in un recipiente capace e versarvi sopra lo sciroppo mescolando finche non si sara formata una pasta granulosa. Quando sarà fredda lavorarla con le mani finche non sarà senza grumi e poi riunirla in un unico panetto.
ma Bilbo, questo no xe el marzipan? che me par che le mie amiche fazeva a freddo, frullando mandorle e zucchero.
NinaPicia parla de biscotti... no go idea..per mi sta roba xe ssai dolciastra per i mii gusti.
Mi go una ricetta de biscotti ale mandole, ma no xe siciliani, xe i Curabiè greghi, nela version de casa mia ( gavevo una bisnona grega) e difatti i li ciamava "chifeli greghi": Ma le mie amiche greghe me ridi drio, disendo che no i ghe somiglia per gnente ai veri greghi. Ma i xe boni istesso.
la mia rizeta xe cussì, trascrita come che la iera su un foglietto de nona:
15 deca burro
¼ farina
10 deca zucchero
7 deca mandorle macinate
( missiar el tuto, far i chifeli, cusinarli in forno e spolverar de zuchero a velo) nb le mandorle mi le spello dandoghe una boida in aqua calda