pasta magnifica per strudel

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

pasta magnifica per strudel

Messaggio da oli1939 »

Sò che ognun fa el strucolo a modo suo ma mi ve dago la riceta dela mia pasta de strudel; la xè asai semplice e no la gà assai calorie, anzi niente, e se la pol tirar fina fina:

150 gr. de farina bianca, 3 deca de burro, 1 ovo e tre cuciari de acqua. Impastar col robot fin che fa la bala e lassar per 30 minuti soto pignata tepida. Stenderla fina fina e meterghe quel che volè sora. Saluti a tuti e, per ogi, basta. Oli1939.


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: pasta magnifica per strudel

Messaggio da nonna ivana »

Grazie, prendo nota...mi sembra ottima!
Si può fare anche a mano, con questa piccola quantità!
Risulta morbida, vero?


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: pasta magnifica per strudel

Messaggio da oli1939 »

Sì Ivana, la pasta resta morbida e ssai elastica, se pol far anche con el stesso quantitativo, due strucoli un poco più picoli cussì i dura de più. Saluti Oli1939.


Il colore e' il mio mestiere
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: pasta magnifica per strudel

Messaggio da Ciancele »

oli1939 ha scritto: Sò che ognun fa el strucolo a modo suo ma mi ve dago la riceta dela mia pasta de strudel; la xè asai semplice e no la gà assai calorie, anzi niente, e se la pol tirar fina fina:

150 gr. de farina bianca, 3 deca de burro, 1 ovo e tre cuciari de acqua. Impastar col robot fin che fa la bala e lassar per 30 minuti soto pignata tepida. Stenderla fina fina e meterghe quel che volè sora. Saluti a tuti e, per ogi, basta. Oli1939.
La mia putela no la xe contenta dela pasta. Forsi la diferenza, el segreto, xe el butiro. O forsi anca l'ovo (col butiro). Te savarò contar.
Grazie pal consilio.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: pasta magnifica per strudel

Messaggio da babatriestina »

i disi che xe la lavorazion. El butiro mi lo go messo squaiado, col microonde. Ma un'altra volta go messo oio, de arachide, e xe vegnudo benin istesso. ma go lavorado a man, no col robot.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: pasta magnifica per strudel

Messaggio da oli1939 »

la mia pasta xe all'ungherese....


Il colore e' il mio mestiere

Torna a “Ricete”