pedoci

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

pedoci

Messaggio da Ciancele »

In tedesco, la dona de casa, la casalinga, vien ciamada Hausfrau. Come neologismo, l’omo de casa xe Hausmann. Xe anca nel Duden. Mi son el Hausmann che domenica/masimo lunedi devi far pedoci gratin. Cozze no lais. El quel xe presemolo, aio, oio, pevere/sal, formaio gratà. El problema xe el gratin: devo preriscaldar el forno? se sì, a quanti gradi? a che distanza dal gratin devo meter i pedoci? per quanto devo gratinar? In Youtube i dizi 7/10 minuti a 200 gradi. Chi me iuta? Un grazie in anticipo ale anime bone. Se no me iuta nisun e a mia molie no ghe piasi, me tocarà far el carachiri e no go gnanca un temperin.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: pedoci

Messaggio da Nona Picia »

Mi go forno ventilado e de solito meto 180/190° per un massimo de meza ora.Le griglia un poco più alta dela metà de forno, ma no tropo soto la resistenza.....e no meto formaio..... :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: pedoci

Messaggio da mandi_ »

Assolutamente no formaio gratà : no sta ben col pesce.Usa pan gratà.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: pedoci

Messaggio da Ciancele »

Son tanto emosionà che go dimenticà de scriver el pan gratà. Scuseme. Solo i dizi anca un poco de parmigian gratà. Come in tuti i gratin.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: pedoci

Messaggio da Ciancele »

Pedoci gratin: Ghe la gavemo fata. Un grassie a tute per l’aiuto materiale e morale prestato. No digo che ieri sera xe sta un suceso. Pintosto più cesso che successo, ma, come xe dizi qua, el piato iera ausbaufähig, cioè passibile di miglioramento. Anca migliorando al masimo no riverò mai a quei de Castelregio nel 1968. No li scancelo dala lista. Farò come che dizeva el mio libro de fisica nel 1942: Provando e riprovando. E se no taca dirò che el dotor me li ga proibì perché i ga purina. Un bon lunedì a tuti da Ciancele.


Torna a “Ricete”