Schinkenfleck

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Schinkenfleck

Messaggio da babatriestina »

Schinkenfleck:
un classico pasticcio triestin, austriaco, che molti triestini ignora: facile ,molto calorifico, me lo ricordo de picia de domenica, in inverno, a pranzo dopo una caminada in Carso :
se cusina tagliatelle ( la rizeta le prevedi fate in casa , ma no xe obligatorio) e se ghe meti dentro un tazadin de persuto cotto, veramente a casa mia i ga sempre messo mortadella che dà più gusto e costa de meno, uno o due ovi, formagio gratado, volendo un poca de panna de cusina ( no xe nela ricetta tradizional ma va ben istesso),sal e pevere, se missia tuto, se meti in una pignata de forno imburada e se lassa gratinar in forno, almeno un ventina de minuti, ma anche una quarantina se se vol che fazzi una bela crostisina dorada, assai poco aprezzada dei veci con la dentiera!


Avatar utente
pastafasoi
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 73
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 15:47
Località: trieste

Schinkenfleck

Messaggio da pastafasoi »

grazie per 'sta riceta, sfortunamente no go mai magnà, facile de far e devi esser 'ssai bon!!!


green,green grass of home....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Un poco pien de calorie, ma in inverno va benissimo!


granzo

Messaggio da granzo »

Me xe capita' de far robe del genere.....e mi che pensavo de far pasticio de vanzumi :lol: :wink:
Gave` mai provado fritaia co'i spagheti? Sul serio :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

perchè in fondo i italiani timballo di pasta e timballo di tortellini xe pur pasta e tortellini ma messi in crosta e doradi in forno.. semo de quela famiglia...
el curioso del Schinkenfleck rispetto ai pasticci de pasta xe che nol ga béchamel


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Schinkenfleck

Messaggio da babatriestina »

Ricopiando un altro quaderno de ricette, de l'altra bisnona, materna, go ritrovado una ricetta un poco diferente del Schinkefleck, ve la riporto per curiosità, a casa mia no se fazeva cussì:


Schinkenfleck

Si pone di sotto uno strato di pastafrolla, poi una stiva di quadratini di omelette ( palatschinken) ed una stiva di prosciutto mescolata con uova e panna. Mescolare 5 uova, la panna ed il prosciutto tagliuzzati, poi s'involge tutto nella pasta frolla


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Schinkenfleck

Messaggio da Ciancele »

Schinkenfleck fazemo ogni tanto, e no ogni morte del Papa. La riceta xe quel de Baba Triestina dell’11 marzo 2006. Noi lasemo speso via i ovi. No go mai provà cola mortadela, ma ghe credo a Baba Triestina. Noi ciolemo pasta curta gnoca, fata con formento tenero. Va ben come pranzo, va nome che ben go se ga poco tempo. Naturalmente se devi cusinar anche ‘sto piato, ma te lo meti in forno e no ocori tender. Oltre che con pasta fazemo anca coi cavolfiori e selini.
Parchè ga problemi i veci cola dentiera? Forsi pintosto quei sensa dentiera. No te scambierà miga i pignatini e inveze de formaio gratà te meti geso de presa? ;--D ;--D



Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Schinkenfleck

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: Parchè ga problemi i veci cola dentiera? Forsi pintosto quei sensa dentiera. No te scambierà miga i pignatini e inveze de formaio gratà te meti geso de presa? ;--D ;--D

dipendi dela presa che ga .. el tacadentiere! :cheezy_298:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Ricete”