Magnar avanzi...

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Magnar avanzi...

Messaggio da Nona Picia »

Ogni tanto me gira i bacoli e me invento qualcossa zercando i avanzi....
Sugo panzeta olive e caperi vanzai in frigo...
Immagine

per i spagheti
Immagine

polpete spinaze e patate, tuto avanzi anche qua
Immagine

No penserè che gavemo magnà tuto ogi....Noooo!!!! Noi no magnemo cussì tanto in una volta! Xe stadi sue pasti con contorno de insalata e matavilz ;--D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Magnar avanzi...

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: Ogni tanto me gira i bacoli e me invento qualcossa zercando i avanzi....
Sugo panzeta olive e caperi vanzai in frigo...

per i spagheti

polpete spinaze e patate, tuto avanzi anche qua

No pensarè che gavemo magnà tuto ogi....Noooo!!!! Noi no magnemo cussì tanto in una volta! Xe stadi due pasti con contorno de insalata e matavilz ;--D
Mi inveze de avanzi ciogo vanzumi. :clapping_213:
El primo xe quel che a casa mia, ma veramente in caso de estremo bisogno, iera el sugo finto. Mia mama cioleva salame. Anca adeso ciogo bele olive e fazo un sugheto col pomidoro. Gutt!
Polpete xe stade sempre un segreto: i vanzumi de tuta la setimana. Nela caserma inglese dove che lavoravo mi iera el venerdi. Qua iera e xe i caneloni. Solo per gente sana e resistente. Ogi se disi: poliresistente. Adeso te sa parchè mi parlo sempre de mitridatismo. ;--D
Con tuta quela roba, anca per do magnari (due pasti) :lol: , vol dir che se magnoni. ;--D
PS: Nona mia, i tempi xe pasai anca par mi. Zinquanza o sesanta ani fa iera par mi la metà de un pasto. :(


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Magnar avanzi...

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: Mi inveze de avanzi ciogo vanzumi. :clapping_213:
anche mi.. ma de solito salvo in freezer e po scongelo in microonde e ciamo "assaggini" o "tris di avanzi" . Resta sempre pan gratado che xe bon per tante robe..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Magnar avanzi...

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto:
Ciancele ha scritto: Mi inveze de avanzi ciogo vanzumi. :clapping_213:
anche mi.. ma de solito salvo in freezer e po scongelo in microonde e ciamo "assaggini" o "tris di avanzi" . Resta sempre pan gratado che xe bon per tante robe..
Anca noi, che semo in do, gavemo problemi de cusinar. La putela ga fato involtini, oto tochi, e el resto in freezer. La stesa roba co' fazo lasagne. Venerdi go comprado 50 deca de sardele e le go netade e in freezer. Forsi domani. Ma forsi, parche ogi go fato coda de manzo rosta e adeso vado in cusina e metarò sicuro tuto in freezer. Gavemo anca meza galina in brodo. Insoma guai se no gavesimo el freezer. No se pol 'ndar del becher e dirghe la me daghi trenta deca de carne par rostir. Gulas sì, ma un toco per far rosto? Anca piz, bisogna cior squasi un chilo par far un bon brodo con osi. Ma dopo? Freezer! Ma una bela scudeleta de brodo con sal e pevere xe una delizia!!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Magnar avanzi...

Messaggio da babatriestina »

Stasera go un otimo brodo de verdura, vanzume de ieri sera. Acqua, un porro a tochi e una zucheta a tochi. E po go fato una falopa: go messo sal, e po go zontado mezo dado de brodo. Moral, iera tropo salado, go slongado con acqua e xe deventado acettabile. Po go messo un pochi de grani de pevere e ala fin go frullado tuto, anca el pevere. roba de cusina indiana!!
me tegno legera, perchè iero a pranzo de un'amica cha ga fato gnochi de patate col sugo de rosto, e po videl rosto con verdure cotte.. mi go portado una bottiglia de "friulano" del Collio e gavemo dimenticado per un poco le magagne..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Magnar avanzi...

Messaggio da Nona Picia »

Ciancele ha scritto:
Con tuta quela roba, anca per do magnari (due pasti) :lol: , vol dir che se magnoni. ;--D
PS: Nona mia, i tempi xe pasai anca par mi. Zinquanza o sesanta ani fa iera par mi la metà de un pasto. :(
Caro Ciancele, i piati che te vedi iera quei che gavevimo in tavola, un per mi e un per Sum e se te guardi ben, te vedi che proprio tanto pieni no i iera....pasta col sugo venerdì e polpete e resto domenica....però domenica Sum ga magnà anche crema de mascarpone al limoncello, una picia copeta... :cheezy_298:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Magnar avanzi...

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: ....però domenica Sum ga magnà anche crema de mascarpone al limoncello, una picia copeta... :cheezy_298:
Che diametro gaveva la picia copeta? :cheezy_298:
Stasera carne de brodo in salata, do foie de radiceto de primo taio e un ovo duro. Un sluc contro el mal de gola. E po in paion.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Magnar avanzi...

Messaggio da Nona Picia »

la copeta iera proprio mini, ma lui ga gradì lo stesso....Mi che son bona, te mando un strucolo de ricota virtuale, che te garantisso che xe sai bon....te pol domandarghe conferma a Oli e suo marì che i lo ga asagià :-)

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Ricete”