Sondaggin: Vin o birra?

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.

Vin o birra?

Vin
9
47%
Birra
4
21%
Analcoolici ( son astemio/a)
6
32%
 
Voti totali: 19

Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Sondaggin: Vin o birra?

Messaggio da Ciancele »

Bilbo ga scrito:

... mi son astemio. Ghe rubo però un sorso de bira ai amici co’ semo in pub, ma niente più de un sorso.

Bilbo, tanti amici vol dir tanti sorsi. Se te ga ‘ssai amici, co’ te li ga pasai tuti te son in bala (sei alticcio) anca ti. Addizione = semplice aritmetica.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Sondaggin: Vin o birra?

Messaggio da Ciancele »

Belvedere = Tu vedere bene. Mi son come el mus de Buridano: Per no saver se bever vin o bira moro de sede. Per no morir de sede e per no far barufa bevo vin, bira e rodoleti de limpida (grappini). Cusì no se rabia nisun. El mio caratere ribele me fa però acetar la lota con i non alcolici. 77 ai 22 = se tanta sete hai vin ti do (ventidue). Sabato e domenica iero in Alsazia a bever vin bianco. El me piazi de più dei bianchi taliani. La pulia (polizia francese) me ga fermà e me ga domandà se go bevù. Sicome che no so dir bugie, go dito de sì. I me ga lasà ’ndar subito senza storie. Probabilmente i gaveva paura che no torno più e che rovino cusì l’economia francese. Ma una bela Doppelbock dunkel (birra scura a forte gradazione alcolica) a Monaco o una Eisbock (birra scura a maggiore gradazione alcolica circa 11 gradi e ca. 24 gradi saccarometrici) de Kulmbach no xe de butar via. Newwa net, newwa (Nicht wahr?).


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Sondaggin: Vin o birra?

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Non avevo mai visto questo topic.

Tendenzialmente non bevo niente, perché l'alcool mi appesantisce, però la domanda non è ben posta.

Con una pizza non mi dispiace un po' di birra; con un pranzo fatto di primo, secondo ecc. preferisco mezzo bicchiere di vino, se sono in compagnia.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Sondaggin: Vin o birra?

Messaggio da nonna ivana »

Anch'io non avevo visto questo sondaggio!
Naturalmente ho votato vin...vedo che per ora è in maggioranza!
Con la pizza, mangiata in casa o in pizzeria da noi, sempre solo acqua frizzante e il "mio" Lambrusco, che è per me come la co.a c..a, frizzante, non troppo alcolico, lo spumante dei poveri lo chiamavano, e sgombera come un digestivo, e a berne moderatamente si hanno dei benefici effetti... studi hanno rilevato queste caratteristiche!
Non bevo vini bianchi...neppure col dessert, vado ad acqua, se mi va!
Bevo solo a pasto!
La birra...sarà che l'ho bevuta in condizioni pessime, una birra calda e d'estate tanti anni fa e da allora è difficile che l'assaggi!
Ne bevetti un po' esageratamente in viaggio di nozze, alla Forst a Merano quasi cinquant'anni fa, e mi fece uno strano effetto!!! :lol:


ivana

la curiosità è il colore della mente
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Sondaggin: Vin o birra?

Messaggio da Piereto »

Per mi va ben tute do,e trovo che manca el boton de clicar. No me vergogno de dir che se go sede bevo vin co l'aqua come i fioi. Saria de preferir i vini perchè i ga tante sfumature de savor,mentre le bire te le aprezi più per la corposità. So che esisti anche le bire co la zonta de fruti come che fa i belgi, e che go anche asagià ma preferiso la bira ceca de budweis forsi meo de quele bavaresi. In estate e in centro-nord europa no xe niente meio de una bira.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Sondaggin: Vin o birra?

Messaggio da Nona Picia »

Mi bevo acqua,qualche volta zonto una schizza de vin, con gran scandalo de mio marì....e go votà analcolici


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Sondaggin: Vin o birra?

Messaggio da sum culex »

Devo aver zà votà senza far comenti, perchè no posso inserir un altro voto.
Comunque digo, ripeto e confermo: vin, vin, vin possibilmente rosso e no guasta anche un sluc de 'acquavite di vinaccia', vulgo trapa che ga semrte la stessa radise.
ciao
sum culex


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Sondaggin: Vin o birra?

Messaggio da Ciancele »

E se te son palido nei tui colori, no servi dotori ma un litro de vin.
E se te son palido come una straza, vinaza, vinaza te pasarà.
Salute, cin cin, à la santé, prost.


Torna a “Ricete”