Locai che me sento de sugerir...

locali a Trieste: gavè magnado ben? ne consigliè? iera una volta...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: gio 14 gen 2016, 14:31
Mi saria 'ndà anca drento. ;--D ;--D
ogi. ma no iera ancora ora de spriz, go ciolto solo un cafè e vedevo che i prontava, la siora impanava roba e le tece iera sul fogo

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da Ciancele »

Ciancele ha scritto: gio 14 gen 2016, 14:31 Mi saria 'ndà anca drento. ;--D ;--D
Ogi, ma no iera ancora ora de spriz, go ciolto solo un cafè e vedevo che i prontava, la siora impanava roba e le tece iera sul fogo
[/quote]
Baba, par un spriz tute le ore xe bone. :doh_143:


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da Ciancele »

Ciancele ha scritto: gio 14 gen 2016, 14:31 Mi saria 'ndà anca drento. ;--D ;--D
Ogi, ma no iera ancora ora de spriz, go ciolto solo un cafè e vedevo che i prontava, la siora impanava roba e le tece iera sul fogo
Baba, par un spriz tute le ore xe bone. :doh_143:
Ogi ale 4 e un quarto son pasà a pie davanti a tavolini e boca suta. Me go ciolto un biron. Te vedevi la bira che se gasificava co' la iniutivo. A garganela, sensa mastigar.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

Ma iera le 9 de matina, no poso cominciar a impetessarme a quele ore, a stomigo svodo. La bira te la lasso a ti e ai cruchi,. anche se spero de andar la prossima volta nela vale della Mosella è là...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

ben, ogi gavevo un'ospite per un poche d e ore a Trieste e la me ga dito voleria magnar un fiadin in trattoria. Senza spender ssai. Ierimo in centro,zona via Carducci, go scartado el idea de andar nei tanti novi locai e go zercado una tratoria: ben, go dito provo quele de via Sorgente, ala Sorgente e Ai maestri. vardemo i prezi: 14-15 euro i primi, el pesse a 45 al chilo... ne par careto, provemo a entrar, va ben iera sabato a mezogiorno " Ahh signora se no l a prenota xe tuto pien, volentieri.." Miseria che incombi, eh? ben bon semo andai poco oltre, ala Cantina via Foschiatti che me parev a de gaver sentido parlar ben. Cortesi, posto , prezi onesti, piatti pronti principalmente fritti e scaldai al microonde, no mal vini boni. Per un rebechin, come che volevimo, va benissimo.
Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: gio 14 gen 2016, 13:53
molighe el fil ha scritto:In via Foscolo tra una sartoria cinese e una botega araba xe un picio local dove se pol far siori rebechini sensa svenarse.
El local se ciama CLAI che xe el nome del paron, un istrian de Materada (forsi solo su pare xe de Materada e lu xe nato a Trieste)
El ga un banco frigo sempre pien de roba impanada (ombolo, zuchete e melanzane ripiene e no, sardoni e altri pesi), tartine de parsuto coto e crudo, de bacalà, per chi che ghe piasi anche formadi frant (ciarniel) e tante altre robe che adeso no me sovien
Cusina tuto una putela che xe su molie che fa anche bonisimi amlet e creme
Con zinque, sie euri se magna sazi,
A mezogiorno se pol anche pranzar (solo quatro tole) con magnari locai
Ale undise e mesa el meti sul marciapie una tabela con el menu del giorno
Provare per credere.
ogi son passada davanti cola machina fotografica
Immagine
e sti giorni go fato tappa_
ieri divevo cior un cafè, ma inveze , trovando la saletta svoda, me go fermado per un calicetto con una tartina de coto caldo col cren

Immagine

iera anche el menu
Immagine


aparte un orendo goolasch- scrito cussì- me ga fato voia e cussì ogi verso le 11 son andada per ciorme qualcossa d e portar casa..
iera ancira ora de rebechini e no pranzo, cussì me go ciolto un cafè, go ordinado un piato de ravioi de pesse e go spetado che i verzi la cusina..
iera giornata grigia, de pioveta,, vedevo la gente che vien, ciol qualcossa e sta poco tempo, un calice ( più che una bira) un panin, un piatin...
dopo le 11 e mezza xe rivado le menu del giorno, el paron ga prontado le tavole per pranzo e me xe rivai i mii ravioi.. boni e con bon sughetto de pesce ( 10 €) molti fritti pronti per chi no ga problemi de salute o de linea.. paroni cocolissimi. De tornar..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

me go fermado solo che per un cafè, ma me vegniva tute le voie..
Immagine

Immagine

Immagine

probido magnar in saletta, pien de lori che cioleva i piatti per asporto a ora d e pranzo


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da Ciancele »

Me saria vignù la voia anca a mi. Gavaria ciolto de magnar e portà a casa. Forsi saria morto de fame come el mus de Buridano.
Vedo che a Trieste gavè sol e sedise gradi. Aguro a tuti una bela domenica. Con aperitivo ed antipasto in piazza dal sacco. :clapping_213:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

Mi no vado assai a pranzo fora, ma a volte go amiche che vol. Un per de esperienze: vien una cugina con amici, se prenotemo per magnar pesse de Menarosti, la ghe cedi la prenotazion per due ai amici ( che xe stai contentissimi!) e ela e mi, ale 7 de sera de venerdi a zercar posto. Tuti i posti anche svodi La ga prenotado? ah no gavemo posto. Semo finide in un betolin de pesse in va Crosada, acettabile,bon prezzo, ma gnente de special. là visin xe anche no mal un ristorante grego.
inveze un ristorante de pesse bon no tirado rio ma gnanche tanto caro xe nero di seppia in via Cadorna. Gavevo ciolto qualcossa fato vegnir a casa co i ne gaveva serado in casa tre anni fa e sn stata giorni fa: un frito misto ben fato e un dolce tipo pasta carsolina ma in variante. gnente mal. Se te paghi oltre 30 € no te paghi coperto
Immagine

Immagine

I prossimi giorni voio provar el ristorante Clai che no xe el buffet Clai e xe in via Ghirlandaio: go leto bone recensioni


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: sab 8 mag 2021, 18:54 me go fermado solo che per un cafè, ma me vegniva tute le voie..
Immagine

in due anni i ga aumentado mediamente de 2 euro l'un


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

Conconello, trattoria de pesse al ombra
Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

Immagine

Immagine

un per de boni calamari fritti me li go fati anche a casa!

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

Gavemo parlado del Buffet Clai de via Foscolo. El Piccolo giorni fa ghe ga dedicado due pagine, cola storia de famiglia. Ma resta un poco nebulosa la storia dela tratoria Clai in via Ghirlandaio, a legerli lori par ch e i l a gabi lassada a altri. Comunque, visto che i parla ben anche de quela , son andada de persona a verificar: una classica tratoria de quartier, gente del logo, piatti semplici ma ben fati e prezzi onesti
Rispeto al bufet, più posto de sentarse
Immagine
Go ciolto una de sardoni impanati e una salata mista ala triestina
Immagine


come fato in casa, nè più né meno
El cocolo gestor che gira fra i tavoli per veder de i clienti xe contenti
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Anche un mio amico che sta là vizin, me ga dto che se qualche volta no i ga voia de far de magnar, i va a magnar là.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da Ciancele »

Pepi s'ciavo e rifugio a Bolunz. :36_3_12: :36_3_11:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: gio 28 set 2023, 11:01 Pepi s'ciavo e rifugio a Bolunz. :36_3_12: :36_3_11:
el primo xe a costi de gioielleria e el rifigio xe serado da anni e i ga vendudo per casa privata
Po prova a domandar sardoni de Pepi :lol64:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: gio 28 set 2023, 12:20 Po prova a domandar sardoni de Pepi :lol64:
Dai a Pepi quel che è di Pepi. Sardoni nel frittolino e da Pepi cotechino. Fa anca rima.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

Riporto recenti commenti su Pepi da Tripadvisor fra i più recenti "

Peggiorato negli anni

Ho frequentato questo locale varie volte nel corso degli anni e devo dire che purtroppo non tornerò più. Porzioni diminuite, prezzi aumentati, servizio peggiorato. Bagni sporchi e prezzi applicati poco chiari e che non sempre corrispondono al menu. Una volta era una tappa immancabile quando passavo da Trieste purtroppo non sarà più così.

Data della visita: settembre 2023"

"Catena di montaggio

Non prendono prenotazioni dunque per mangiare devi lasciare un nominativo, farti la fila di minimo mezz ora e poi puoi sederti.
La specialità e il bollito.
Viene presentato in un vassoio unico condiviso per il numero del commensali.
I piatti sono praticamente inesistenti.
Servizio veloce e x farti mangiare in tempo record e mandarti via x i prossimi clienti…
Servizi igienici poco puliti così come il vassoio presentato al tavolo….
L interno è piccolo e poco confortevole….

Sicuramente non è un posto che consiglierò"

"Prezzi assurdi

Era una bellissima osteria dove vedevi anche gli anziani, ormai solo turisti perché i prezzi sono folli. Addio. Un peccato"

per no parlar de questi " Truffatori! Pagato in contanti, scontrino fasullo non regolare! Porzioni di carne bollita misere e carne filacciosa! Il conto non corrisponde al menù, pagato il 20/25%in più e in nero!"


prezzi dalla loro pagina

El titolo xe Locai che me sento de sugerir e mi no lo sugerisso e sugerisso inveze loghi che no va tuti perché no i sa altro dove andar. che po, per porzina iera meo Siora Rosa, che ga serado

ormai me par che pepi sia deventado logo per foresti


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Premetto che non ho mai mangiato da Pepi, però mi permetto di mettere in guardia sulle recensioni che si trovano su internet. Si trovano elogi che sono in realtà autoincensamenti e sputtanamenti che sono fatti dalla concorrenza...

Mi fiderei dell'elogio di babatriestina per Clai, perché conosco l'autrice. Sarei prudente sugli interventi schifati fatti da non so chi: è una regola cui mi attengo per tutto quello che leggo sul web.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: gio 28 set 2023, 13:42 Premetto che non ho mai mangiato da Pepi, però mi permetto di mettere in guardia sulle recensioni che si trovano su internet. Si trovano elogi che sono in realtà autoincensamenti e sputtanamenti che sono fatti dalla concorrenza...

Mi fiderei dell'elogio di babatriestina per Clai, perché conosco l'autrice. Sarei prudente sugli interventi schifati fatti da non so chi: è una regola cui mi attengo per tutto quello che leggo sul web.
viaggiando, spesso ho dovuto organizzarmi pasti da sola e mi sono spesso aiutata con queste recensioni. Anche sugli alberghi scelti dai viaggi organizzati a volte davano indicazioni utili. Se le ho citate, è perché mi sembravano verosimili e abbastanza circostanziate
Io da Pepi ci sono stata, sia decenni fa a prendere panini sia una volta a cena dove sono stata invitata ( per cui non ho pagato io il conto) e non mi è sembrato niente di che. Moolto meglio siora Rosa, nel genere. e meno caro.
nche alla trattoria Clai ci sono arrivata attraverso queste recensioni ed ho voluto verificarle. Visto che non vado a comprar panini e non amo il bollito misto, non ho motivi di provare Pepi


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Locali”