Pagina 1 di 2

Pepi sul web

Inviato: dom 20 mag 2007, 19:53
da babatriestina
La go trovada sul Sito de Sandro, ma devo propio riportarvela qua: Pepi consigliado sul New York Times!
http://travel.nytimes.com/travel/guides ... classifier
e grazie ala segnalazion de
http://www.elsitodesandro.it/invboard/i ... ntry124902 per el local del fu Pepi Klajnsic

Inviato: lun 21 mag 2007, 21:59
da AdlerTS
Secondo mi, anche se comunemente xe un'offesa, nel caso de Pepi se pol ciamarlo col nome completo, perché xe cussì che lo conossi tutti, senza cattiveria: Pepi S'ciavo :P Penso che nissun voleva mai offenderlo con sto nome.

http://www.buffetdapepi.com/

Inviato: lun 21 mag 2007, 23:40
da ffdt
etimologicamente el senso de "persona ciapada c'o la forza e obligada a lavorar per un altro contro de la sua volonta`" deriva proprio de cuei popoli che i ga nomi simili, perche` xe stado un periodo longo che i iera le prede preferide per cuel tipo de comercio ...

e per secoli nisun se ga lamentado, basta pensar a 'l corpo de i s'ciavoni de la serenisima ... xe solo c'o i nazionalixmi che la parola la xe stada doprada in senso spregiativo ... magari fusi ora de riabilitarla ... me ga piaso el tuo dir
AdlerTS ha scritto:senza cattiveria
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Re: Pepi sul web

Inviato: mar 22 mag 2007, 12:38
da angiolina
babatriestina ha scritto:La go trovada sul Sito de Sandro, ma devo propio riportarvela qua: Pepi consigliado sul New York Times!
http://travel.nytimes.com/travel/guides ... classifier
e grazie ala segnalazion de
http://www.elsitodesandro.it/invboard/i ... ntry124902
torno ora da Amsterdam, dove la fama del grande Pepi non è ancora arrivata. ogni volta che veniamo a Trieste, ci siano 5 o 40 gradi, Pepi è una tappa obbligata.

Inviato: mar 22 mag 2007, 16:54
da sum culex
AdlerTS ha scritto:Secondo mi, anche se comunemente xe un'offesa, nel caso de Pepi se pol ciamarlo col nome completo, perché xe cussì che lo conossi tutti, senza cattiveria: Pepi S'ciavo :P Penso che nissun voleva mai offenderlo con sto nome.
Ani fa semo vignui a parlar de sta partola per motivi de lavor con un dela minoranza, mio amico e colega. Lui me disi che xè ofensivo e mi ghe rispondo che sè la semplice traduzion dela parola slavo in dialeto. Lui alora me fa: Pensa che bel che fussi che quel local in via Cassa de Risparmio se ciamassi Giuseppe lo sloveno. Mi ghe go risposto: Se el se gavessi ciamà cussi el gavessi zà falì diese volte!. Al che el me ga dito tuto rabià: Con ti no se pol parlar.
ciao
sum culex

Inviato: mar 22 mag 2007, 22:55
da Tirabaralla
Abbasso il politically correct ad ogni costo ^_^

Inviato: mar 4 set 2007, 12:51
da AdlerTS
L'altro giorno jero de Pepi (omississ) :-D e xe vignuda dentro a magnar una coppia de austriaci che ga ciolto un bel bollito misto col kren: el mato ghe ga fato i complimentoni all'osteria per el magnar e per el kren in particolare, dopo aver pianto due minuti per una "aspirada" tropo forte della radise pena gratada :P
Mejo che de lori, el ga dito :-D

Inviato: lun 28 gen 2008, 19:34
da duralex
Prima de Nadal iero in udienza con un Giudice che a un zerto punto el me disi: Lei non è di Roma, vero? Mi ghe rispondo che no, che son nato a Trieste. El mato, dopo che el me ga dito robe sui leghisti ( perchè per i cabibi-senza ofesa- chi che xe nato sora de la linea Gotica xe per forza leghista, me chiedi un conisglio dove magnar a Trieste, che doveva andarghe a Capodano. Mi ghe digo de andar da Pepi S'ciavo, dove ghe xe liradidio de luganighe, vienna, cragno etc. Due giorni fa altra udienza. Ghe digo se le xe andà da Pepi, e quel me rispondi che no, che i lo gà sconsigliado perchè xe un betolin picio e no adatto a Sua Ecelenza. Bel mona de triestin l'amico del giudice, che priva un povero cristiano de un grande piazer de la vita. Ma forsi el iera un avocato, e lo gà fato aposta!

Inviato: lun 28 gen 2008, 19:39
da babatriestina
la prossima volta o te lo mandi al ristorante del Maria Theresia ( el solo 5 stelle de Trieste, se paga la ditta pol andar ben) o de Suban o anche al Bagatto, che se magna pesce assai bon e se spendi sui 50 euro a testa.

Inviato: lun 23 nov 2009, 15:31
da VetRitter
rivo tardi anche qui, e non voleria andar OT, ma se paga la dita del giudice, paghemo noi, poco a testa magari, ma meio saria ch'el magni un panin al volo, con poca de fame se giudica anche mejo....

saluti

Re: Pepi sul web

Inviato: sab 2 ott 2010, 22:24
da AdlerTS
go letto un'ANSA che scrivi che parla dell'inaugurazion de una lapide commemorativa in ricordo della storia della famiglia Tomazic:
La famiglia Tomazic, titolare del rinomato locale cittadino Da Pepi, pago' un prezzo molto alto per non essersi voluta piegare al progetto di forzata assimilazione degli sloveni durante il fascismo. La lapide si trova sulla facciata della villa di via dei Porta che era stata nel secolo scorso loro abitazione e che e' ora residenza del console generale sloveno a Trieste
proverò a cercarla.

Re: Pepi sul web

Inviato: dom 3 ott 2010, 7:06
da babatriestina
AdlerTS ha scritto:
La famiglia Tomazic, titolare del rinomato locale cittadino Da Pepi, pago' un prezzo molto alto per non essersi voluta piegare al progetto di forzata assimilazione degli sloveni durante il fascismo.
.
ghe iera anche queste informazioni
: il figlio Pino venne fucilato in seguito alla sentenza emessa nel 1941 dal Tribunale speciale, la figlia Danica con il marito Stanko Vuk furono uccisi nel marzo del 1944 ed il padre Josip morì invece nei bombardamenti che colpirono la città nel giugno dello stesso anno.
e me piaseria saverghene de più, soprattutto su l marzo del 44. Xe i famosi sposi de via Rossetti de Tomizza?

i Tomazic in Cimitero ga una delle tombe della galleria , quela ex dei Ananian, go approfittado del giorno che gavemo fatto la visita guidada col permesso de fotografar:
Immagine

l'arco, ancora de stile "armeno" e deteriorado
Immagine
la lapide coi nomi
Immagine
i Tomazic ga sostituido i Ananian

Re: Pepi sul web

Inviato: dom 3 ott 2010, 7:08
da babatriestina
Immagine

Immagine

ghe xe discendenti?

Re: Pepi sul web

Inviato: mar 5 ott 2010, 18:31
da babatriestina
link a un'immagine dell'inaugurazion, dove che se vedi la targa
http://redazioneinternet.regione.fvg.it ... 011010.jpg
e xe anche el Boris, ovviamente!
Targa intestata Repubblica Slovenia

Re: Pepi sul web

Inviato: mar 5 ott 2010, 20:24
da AdlerTS
babatriestina ha scritto:Xe i famosi sposi de via Rossetti de Tomizza?
Sì, xe lori. Quel della foto po' xe Boris Pahor , anche se non el vien citado tra i presenti dall'articolo della region.

Re: Pepi sul web

Inviato: mer 6 ott 2010, 9:36
da babatriestina
AdlerTS ha scritto:
Sì, xe lori. Quel della foto po' xe Boris Pahor , anche se non el vien citado tra i presenti dall'articolo della region.
dicono che Boris Pahor, da giovane, frequentasse Danica Tomasic.

Re: Pepi sul web

Inviato: mer 6 ott 2010, 11:07
da Canada
La settimana scorsa ho letto sul New York Times un intervista a Joseph Bastianich, figlio della famosa cuoca americana nata a Pola, Lidia Bastianich. L'intervista fu rilasciata in occasione dell'assegnazione di 4 stelle del critico New York Times ad uno dei ristoranti della famiglia Bastianich a New York. Chiesto quali sarebbero stati i suoi nuovi progetti, Joseph rispose di voler aprire a New York un buffet sul stile di "Pepi" a Trieste. Poveri Newyorkesi ... nessun potrà mai imitare alla perfezione i sapori e gli odori (buoni) di Pepi! Ho avuto occasione di portare vari stranieri e tutti sono rimasti estasiati: addirittura dei clienti turchi (naturalmente musulmani non praticanti).

Re: Pepi sul web

Inviato: mer 6 ott 2010, 12:06
da babatriestina
anche a Udine stanno tentando di aprire un buffet "stile Pepi" :-D

Re: Pepi sul web

Inviato: mer 6 ott 2010, 16:24
da Nona Picia
ho sentito dire che l'hanno già fatto.

Re: Pepi sul web

Inviato: mer 6 ott 2010, 18:17
da macondo
Canada ha scritto:La settimana scorsa ho letto sul New York Times un intervista a Joseph Bastianich, figlio della famosa cuoca americana nata a Pola, Lidia Bastianich. L'intervista fu rilasciata in occasione dell'assegnazione di 4 stelle del critico New York Times ad uno dei ristoranti della famiglia Bastianich a New York. Chiesto quali sarebbero stati i suoi nuovi progetti, Joseph rispose di voler aprire a New York un buffet sul stile di "Pepi" a Trieste. Poveri Newyorkesi ... nessun potrà mai imitare alla perfezione i sapori e gli odori (buoni) di Pepi! Ho avuto occasione di portare vari stranieri e tutti sono rimasti estasiati: addirittura dei clienti turchi (naturalmente musulmani non praticanti).
Mi saria abastanza otimista con la version New York. In quela cittá se trova de tutto e che xe za una tradizion de cusina mitteleuropea ben radicada. Ve ricordo el popolarisimo panin con pan de segala ripieno de "salt beef", con senape o kren e un par de cocumeri in salamoia....mmmmm che bon.

Immagine