qua no fazo la spia...

locali a Trieste: gavè magnado ben? ne consigliè? iera una volta...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
ernesto93
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 185
Iscritto il: mer 2 dic 2009, 19:08

qua no fazo la spia...

Messaggio da ernesto93 »

... perchè me son brusà tropi locai, portando amici che dopo i gà portà altri eccetera eccetera.

Iera tanti postisini dove che andavo in pase e desso bisogna prenotàr... e mi odio prenotàr, tanto che me taio i cavei da solo per no prenotar el barbièr, che iera tuto un rito che me portava mio nono e iera come esser in caffè, coi giornài, le ciàcole eccetera... ciòr apuntamento per taiarme i cavei, me sembra de esser sul lavòr.

Certi amici e conoscenti, in alcune locande del carso slovèn o in Istria, i diseva addirittura: "Ma che poco, ma che poco che costa..." ad alta vose e fazendose bèn sentìr del gospòd.

E i mati che no xe mone, i ga alzà i prezzi... co te gà el locàl pien e la gente disi "che poco", farìa anche mi :-)

E xe certi amici che propio no xe boni de tàser... i devi contarghe a tuti dove che i xe andadi, cossì che i gà magnà e quanto che i ga pagà.

E lora mi ghe digo che li porto co'l capucio in testa come le brigate rosse, in modo che noi sappi dove che andèmo :-)


Torna a “Locali”