La prima pizzeria a Trieste

locali a Trieste: gavè magnado ben? ne consigliè? iera una volta...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

La prima pizzeria a Trieste

Messaggio da babatriestina »

Adler nella sezion inglese ne meti un pulise in orecia che la prima pizzeria sia stada portada dei angloamericani a Trieste.
Mi no volessi dir cossa che i ga portado lori, quel che posso dir xe che in genere qua no se gaveva idea de come che fussi una vera pizza,e semai andava de moda certe "pizzette" insomma un pan con sora pomodoro, mozzarella acciuga e origano, ma l'idea dela pasta de pizza e dela cisina in forno a legni iera lontanissima de vegnir, a casa no fazeva nissun e per mi la prima pizzeria che ricordo, che la iera con asporto, la iera apena nei anni sessanta, e iera el primo Michele in galleria Fenice, esattamente dove che adesso xe la libreria.
Sempre nei anni 60, me pareva assai che a Milan, al bar de Motta vizin dela galleria e dela Rinascente, i fazeva apunto delle pizzette ma no come quele de pizzeria e a mi me pareva una roba eccezional, perchè de noi no se trovava gnente de simile.
Po xe vegnude altre pizzerie, e le pizze in scatola, che xe tuttora, per farse in casa, che iero deventada bravissima a far.
par impossibile, adesso che le pizzerie se le trova un poco dapertutto in Europa.
E la roba che invece me gaveva colpido iera che soprattutto a Roma fin ala fin dei anni 60 no i fazeva mai pizze a pranzo, le pizzerie verzeva el forno a legni solo de sera, no me ricordo se istesso iera a Napoli, che de noi inveze me par che iera più facile trovar pizzerie averte anche a pranzo. però ancora qualche pizzeria, me par a Grado, metti ancora cartei "pizze anche a pranzo".


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Mi go sempre pensado che la prima pizeria a Trieste fussi quela che i gaveva verto in via del Toro intorno al 1962-3. Un'altra storica dovessi esser stada quela del Ariston (pasegio Sant'Andrea) che dovessi gaver verto nei stessi anni....
Prezi da 300 lire in su.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

macondo ha scritto:Mi go sempre pensado che la prima pizeria a Trieste fussi quela che i gaveva verto in via del Toro intorno al 1962-3. Un'altra storica dovessi esser stada quela del Ariston (pasegio Sant'Andrea) che dovessi gaver verto nei stessi anni....
Prezi da 300 lire in su.
de s Andrea no so perchè poco frequentavo la zona, ma mi che stavo a un isolato de via del toro no me ricordo che ghe fussi mai stada una pizzeria, là ghe iera e ghe xe ancora Menarosti. Sul canton verso el Viale nei anni che te disi i Masè gaveva verto un ristorante Gambrinus, dove che i mii che ghe piaseva andava a magnar granzievola.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Vedo che in via del Toro 6 ghe xe ancora una pizeria che se ciama Number One. Sará perché la iera stada la prima?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

macondo ha scritto:Vedo che in via del Toro 6 ghe xe ancora una pizeria che se ciama Number One. Sará perché la iera stada la prima?
la vedo in foto su Google e mi no me ricordo che ghe fussi stada là una pizzeria: anni fa là iera un rivenditor de polli al spiedo,e proprio s u quel canton iera el Gambrinus che scrivevo.
http://maps.google.it/maps/place?oe=utf ... 6937559942

comuqnue par che sia più de un candidato:
http://www.facebook.com/note.php?note_id=73102174611
P
IZZAIOLI DI TERZA GENERAZIONE

C’è una pizzeria, in città, appartenente alla stessa famiglia dal 1968.
Ho incontrato Stefano e Manuel Fierro, proprio davanti al forno a legna nella quale vengono portate a cottura le loro ottime pizze.
A portare la prima pizzeria a Trieste, è stato il loro nonno nel 1961.
Carmine Fierro, in realtà, era venuto a Trieste da Tramonti di Salerno - dove esiste una delle più prestigiose scuole per pizzaioli - semplicemente per vendere la mozzarella di bufala di sua produzione. Nell’accorgersi che a Trieste non c’era mercato, perché non esistevano pizzerie, pensò bene di rimediare. Dopo un paio di localizzazioni provvisorie, finalmente aprì quella di via Caccia 3, La Napa, che molti triestini conoscono bene.
comunque mi stavo in via Carducci 22 e che senso gavessi avudo a andar a ciorla fin in galleria Fenice co la gavessi avuda drio el canton in via del Toro? epur le andavo a cior in galleria Fenice!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Knottyash
naufrago
naufrago
Messaggi: 1
Iscritto il: dom 22 mag 2016, 17:45

Re: La prima pizzeria a Trieste

Messaggio da Knottyash »

Prima pizzeria a Trieste xe sta in Viale me par che se ciamava Da Michele
La Napa I La ga verta dopo


Torna a “Locali”