Locai che me sento de sugerir...

locali a Trieste: gavè magnado ben? ne consigliè? iera una volta...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
spritz_bianco
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 68
Iscritto il: lun 11 giu 2012, 14:34
Località: Trieste --- francesco.tolloi [at] gmail.com

Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da spritz_bianco »

...ciao a tuti! Me permeto de segnalar (moltisimi za li conosserà alcuni locai dove magnar senza scanarse el tacuin:
1) Montecarlo, via San Marco (in zima, verso la piazza): otimo pesse, antipasti a buffet, speciali i primi...costi veramente equi! D'estate xe el giardin nela corte...chi gavaria pensà visto che l'ingreso da sulla strada.
2) Al Porton (vizin piazza Goldoni, forsi xe via Sartorio quela ma no me ricordo...). Imperdibile la tartara.
3) Piola (via San Nicolò quasi rivando la dela ciesa dei greghi) bel de estate per la disposizion delle tole nela via pedonalizada, in autuno-inverno xe belisimo star nel picio local dentro co fora suffia la bora, xe boni in particolar i primi, belle le foto d'epoca esposte de Trieste in particolar della zona

Saria ancora altri che volaria segnalar....ma prossimo giro ;-) ....me piasi qua ricordar due locai che no i xe più: uno xe stado anche argomento de un altro 3d overo la Stalletta, jero amico del proprietario Fabio che, nonostante una tempra ecezional, el bruto mal no lo ga perdonado. Mi andavo quasi ogni domenica sera: anche là i fazeva una tartara infinita e po le costate ecc. ampia jera anche la scelta de fiasche...Secondo local jera el Bagutta in via Carducci: jera un autentico tutto nel passato andar in quel local, el paron jera furlan de Tarcento, gaveva anche lui una bona cantina...me ricordo ancora el refosco dal penduncolo rosso de Scarbolo...Quel posto per mi xe sempre stado un mistero: verzeva co el voleva lu ma co jera verto jera sempre gente sentada in tola che magnava....
Spero de no gaverve annoià coi miei sugerimenti e i miei ricordi! :-)


_________
Francesco Tolloi
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

sempre interessante, grazie!
la Stalletta son stada e me gavevo trovado ben, el Bagutta iera vizin de casa mia, ma no gavemo mai pensado de andar, el ne pareva come dir, triste.. un classico, cha andava i mii veci, ma anche bastanza recentemente gavemo magnado ben pesce xe Menarosti in via del toro
Me par che el tuo nick rispondi a verità e te ne zonti istruttive informazioni su argomenti no ancora esaminai a fondo.. :-D :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
spritz_bianco
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 68
Iscritto il: lun 11 giu 2012, 14:34
Località: Trieste --- francesco.tolloi [at] gmail.com

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da spritz_bianco »

:-) :-) :-)...go sentì parlar sempre ben de Menarosti in via del Toro ma no ghe son mai stado...el Bagutta jera come dir..."demodé"...e el dava un poco el senso dela tristeza ma el me afascinava per sto aspeto...


_________
Francesco Tolloi
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da mandi_ »

Grazie anche da parte mia...Ogni tanto capito a Trieste e mi piace mangiare il pesce...senza svenarmi troppo.
Crauti, carne e roba del genere trovo anche a casa mia, al mare preferisco il pesce.Ho già provato qualche locale, apprezzo suggerimenti. E intanto benvenudo !
Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
spritz_bianco
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 68
Iscritto il: lun 11 giu 2012, 14:34
Località: Trieste --- francesco.tolloi [at] gmail.com

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da spritz_bianco »

Grazie mille :-)


_________
Francesco Tolloi
andrew1
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 19
Iscritto il: dom 2 gen 2011, 14:55

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da andrew1 »

Frittolin alla casetta di Ivan, Via San Marco (angolo semaforo).

Ssssssssssssai bon ... (solo pesce)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

Simpatica trattoria , dove vado spesso con una mia amica perchè è vicina a casa sua, la trattoria Alla bella Trieste in via d'Azeglio, non lontano.. dall'ITIS! ( Osteria dal 1955..)
cucina casalinga vinelli locali, atmosfera rilassata..
Immagine
ieri ci siamo fatte una bella mangiata di sardoni fritti!
con un bell'orologio funzionante
Immagine
e un simpatico affresco similmeridiana sul soffitto
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da Nini Naridola »

In sto local ghe andavo spesso agli inizi dei anni '60 per scoltar el maestro Mario Macchi che stava fondendo i due cori Vecio Montasio e Julia. Iera un piazer sentirli cantar! Me ricordo che, magnando piati colossali de piedini e orece de porco (la "caldaia" costava assai, ma assai de meno che de Pepi) i fazeva una prova de abilità intonando "Na-poleon" dalle lunghissime pause. Chi sbagliava ... ciamava el litro! Ancora adesso, se son de passaggio, me fermo volentieri.


molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da molighe el fil »

L'altro sabo son 'nda con i mii fioi e i nevodi in una pizeria dove no iero mai stado.
Mi no son per la piza, preferiso la porzina, ma bisogna far come vol i fioi.
Son andà a prenotar per oto in quela de strada per Longera, ma no i me ga ciolto perchè i gaveva un matrimonio, ma i me ga consilia de andar un poco più in su in quela de su fradel.
Go trova un bel ambiente e gavemo magnà 'ssai ben.
Tuti contenti, solo una roba no me ga piaso, nel conto i ga zontà el quindise per zento per el servizio.
No so se iera scrito sul menù, ma me par esagerado per tavaie e tavaioi de carta.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

Sempre con le mia amiche, oggi semo andade a provar el local in via Crosada, una version più economica del blasonado da Pepi
I ga vari piatti, go ciolto per cominciar gnochi de pan con sugo de rosto e po tute chi un tipo chi un altro gavemo ciolto el piatto de porzina lessa, mi sola porzina le altre piatti misti, con patate in tecia , per mi un tantin de zivola poco disfritta e assia pevere che coverzeva un poco el gusto.. le altre con capuzzi..
Immagine
( el conto no lo go pagado mi, quindi no so esatto.. ma credo che sia onesto)
no mal e se stava ben fora soto el ombrelon. Passava anche tanti a ciorse un calicetto


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da Ciancele »

Baba Triestina ga scrito:
"Sempre con le mia amiche, oggi semo andade a provar el local in via Crosada, una version più economica del blasonado da Pepi. ( el conto no lo go pagado mi, .....)
Contine, contine, cos' che te ga ciolto. Noi, in 'ste ocasioni, gavemo sempre con noi scartozi de plastica per portar qualcosa a casa. ;--D
..... no mal e se stava ben fora soto el ombrelon. .....
No par fa dificoltà. Xe tanto tempo che no paso par Crosada. Me ricordo però che l'ultima volta no podevo pasar parchè gavevo qualche chileto in più. La xe 'deso più larga del Corso che xe posto par tavolini?
Ai mii tempi l'unico buso iera el Bar Baldasare. E anca noi gavevimo sempre l'ombrela, parchè i svodava zerti contenitori co' pasaimo. :cheezy_298:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

el primo toco de via Crosada de almeno diese ani xe più largo perchè coi lavori del piano Urban i ga trovado tuti i resti romani ( monumento tetrapilo e tuto quel che gavemo postado le foto qua in forum) cussì fin a via dei Capitelli el lato a monte, dove che le case no so se i le ga butade zo o le xe vegnude zo de sole, xe una spianada libera de giarina, fin quelche tempo fa iera postegio.
Cossa che gavemo magnado go scrito e fotografado, in piato no xe restado gnente de portar casa anche grazie ala colaborazion dele mie amiche che xe bone forchete, semai nela botiglieta de l'acqua.. le se ga svodado i resti del mezo de bianco!

Immagine

in foto no xe le mie amiche..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da Nini Naridola »

"BAR" de Baldassarre? Penso che iera la più infima dele osterie. I gaveva i manigheti ligai al banco cola cadenela. Del cesso no stemo gnanca parlar!
In via Crosada a man sinistra andando in su, se no ricordo mal!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:"BAR" de Baldassarre? Penso che iera la più infima dele osterie. I gaveva i manigheti ligai al banco cola cadenela. Del cesso no stemo gnanca parlar!
In via Crosada a man sinistra andando in su, se no ricordo mal!
Andando verso el corso el iera sula destra. Mi son sta una o do volte drento (ciò: Bar Baldasare. I was here) ma no me ricordo de 'ver bevù qualcosa. Probabilmente, coi mii do cugini (1946? 1947?), iero solo fina al banco. Ma me ricordo che el piato, o iera el portaciche?, el iera inciodà sul banco. In Germania, vizin a Gelnhausen (la cità de Barbarossa), iera un local, bastanza grando, come una betola del medio evo. Le cameriere le iera in costume de quei tempi e te podevi 'ver una zena, o un pranzo, d'epoca. Senza piron (forchette). Solo cortei (coltelli). Là i portaciche a forma del clanfa (ferro di cavallo) i iera ligai al banco con una cadena. Là son sta un per de volte e go anca magnà e bevù.
Iero anca ala Grota, ma sempre in compagnia. Come che domandava el prete: Da solo o in compagnia? Quela volta iera Marcelina 'sai de moda. el balava/ela la balava là. Iera sempre pien. Una zaia de curiosi, gente che vigniva anca co' l'auto. Mai sta al Golfo de Napoli e a un'altra betola 'sai famosa.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: el primo toco de via Crosada de almeno diese ani xe più largo perchè coi lavori del piano Urban i ga trovado tuti i resti romani ( monumento tetrapilo e tuto quel che gavemo postado le foto qua in forum) cussì fin a via dei Capitelli el lato a monte, dove che le case no so se i le ga butade zo o le xe vegnude zo de sole, xe una spianada libera de giarina, fin quelche tempo fa iera postegio.
Cossa che gavemo magnado go scrito e fotografado, in piato no xe restado gnente de portar casa anche grazie ala colaborazion dele mie amiche che xe bone forchete, semai nela botiglieta de l'acqua.. le se ga svodado i resti del mezo de bianco!
Grazie Baba Triestina par l'informazion. Come che go dito, dopo el 1953 sarò sta forsi una o do volte in Crosada. Dopo el 1972 mai più. Forsi una volta, ma iera tuto serà e mia moglie no gaveva tanto interese a andar.
No par far dificoltà, ma un mezo de bianco se se lo scola spetando l'antipasto. :clapping_213:
Adeso una roba seria: No te te imagini quanta gente che se fa incartar i resti. El camerier ga za pronta la carta par involtizar (avvolgere). Qualche volta el te domanda adiritura lu se el devi incartar. Me ricordo Cechelin: Ghe la meto in carta o la la magna qua? ;--D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

verissimo, per i resti, ma ghe vol che resti qualcossa...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da molighe el fil »

Una volta se diseva:
la pol meterme in carta per el can a casa


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

molighe el fil ha scritto:Una volta se diseva:
la pol meterme in carta per el can a casa
difatti adesso no i lo ciama al americana doggy bag ? :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto:[ Me ricordo Cechelin: Ghe la meto in carta o la la magna qua? ;--D
La pasticcera che se sposa. De picia no capivo cossa che ghe iera de rider


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
molighe el fil
ixolan
ixolan
Messaggi: 232
Iscritto il: ven 2 ago 2013, 21:59
Località: Trieste - quasi San Giovanni

Re: Locai che me sento de sugerir...

Messaggio da molighe el fil »

In via Foscolo tra una sartoria cinese e una botega araba xe un picio local dove se pol far siori rebechini sensa svenarse.
El local se ciama CLAI che xe el nome del paron, un istrian de Materada (forsi solo su pare xe de Materada e lu xe nato a Trieste)
El ga un banco frigo sempre pien de roba impanada (ombolo, zuchete e melanzane ripiene e no, sardoni e altri pesi), tartine de parsuto coto e crudo, de bacalà, per chi che ghe piasi anche formadi frant (ciarniel) e tante altre robe che adeso no me sovien
Cusina tuto una putela che xe su molie che fa anche bonisimi amlet e creme
Con zinque, sie euri se magna sazi,
A mezogiorno se pol anche pranzar (solo quatro tole) con magnari locai
Ale undise e mesa el meti sul marciapie una tabela con el menu del giorno
Provare per credere.


Torna a “Locali”