Laszlo Szoke

Per cuei che ghe piasi l'Union, el Ponziana e tuti i altri ...
Regole del forum e norme sulla privacy
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.

Laszlo Szoke

Messaggioda Capuzi garbi » mercoledì 17 ottobre 2007, 7:36

L''ex rossoalabarda` Laszlo Szoke, ungherese de nascita, furlan per scelta, dopo aver zoga in Uruguay e in Francia el jera diventa` vicecampion de serie A con l'Udinese e campion de serie B e C con la Triestina ogi celebra el suo *7o compleanno.

Per quei che se lo pol ricordar, nel'Union el gaveva zoga` in tute le posizioni, portier eccetto.

Se per miracolo el dovessi veder sto forum, auguroni de vivo cuor Laszlo, dopo tuto sto tempo son ancora un tuo amirator.
Allegati
Laszlo Szoke, 1960.jpg
Capuzi garbi
 

Messaggioda rofizal » mercoledì 17 ottobre 2007, 8:12

E come che me lo ricordo! :-D
Volevo veder dove el vivi adeso. Xe aparso subito Wikipedia. Ve riporto le brevi notizie:
László Szőke (Budapest, 17 ottobre 1930) è un calciatore ungherese.

Nel 1949 si trasferì in Italia sotto contratto con il Fanfulla prima di divenire un nome noto nel football Italiano dopo il trasferimento in prima divisione nell'Udinese, che si piazzò in seconda posizione, dietro al Milan, nella stagione 1955-56. In seguito si trasferì alla Triestina e con questa squadra vinse il campionato di B nel 1957/58. Alla fine della stagione del 1960 fu ceduto al Brescia, squadra allenata dall'ungherese Gyorgy Sarosi. Tornò a Trieste alla fine di quella stagione. Con la squadra della Triestina, in serie B divenne uno dei punti di forza della squadra, vincendo nel 1961/62 il campionato di serie C, ritornando immediatamente in Serie B dove finì la sua carriera. Attualmente vive in provincia di Udine.
Avatar utente
rofizal
notabile
notabile
 
Messaggi: 3396
Iscritto il: domenica 1 gennaio 2006, 19:56
Località: Terra

Messaggioda rofizal » mercoledì 17 ottobre 2007, 8:27

Questo inveze xe un aneddoto pescado sulla Gazzetta dello Sport (http://www.gazzetta.it/speciali/mondiali/2002/archivio/diario/diario_1958.shtml) :
12 giugno 1958
Laszlo Szoke, attaccante magiaro in forza nella Triestina, in viaggio di nozze proprio qui in Svezia, ha trovato oggi sul parabrezza della sua automobile, un'Alfa Romeo Giulietta targata Trieste, un biglietto lasciatogli evidentemente da un tifoso triestino presente ai Mondiali: "Salve muleria, benvenuti quassù... ma non rimaneteci a lungo. Si gela!"


Sul sito inglese de Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/L%C3%A1szl%C3%B3_Sz%C5%91ke) xe riportada la traduzione de quel italian, ma con l'agiunta, per quel che se capisi, che Szőke volesi dir "biondo". Ai esperti in lingua ungherese la conferma.
Inveze sul sito de l'Enciclopedia del Calcio (http://www.enciclopediadelcalcio.com/Szoke.html) i riporta le statistiche dei sui campionati in Italia (partite zogade e reti segnade).
I ghe ne parla anche in lingua spagnola (http://www.fuerzatiburona.com/miuras.php?subaction=showfull&id=1176395790&archive=&start_from=&ucat=21&), un'articolo intero con relativa foto (del 1951, a Bogotà, Szoke xe quel evidenziado dal cercio) :
Immagine

Bon, insoma, el xe più che famoso. Le fonti, per chi vol zercar, certo no manca.
Avatar utente
rofizal
notabile
notabile
 
Messaggi: 3396
Iscritto il: domenica 1 gennaio 2006, 19:56
Località: Terra

Messaggioda AdlerTS » mercoledì 17 ottobre 2007, 12:29

... el bel xe che Capuzi ga la dedica personale :wink:
Avatar utente
AdlerTS
Cavalier del Forum
Cavalier del Forum
 
Messaggi: 9561
Iscritto il: martedì 27 dicembre 2005, 22:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggioda rofizal » mercoledì 17 ottobre 2007, 13:45

AdlerTS ha scritto:... el bel xe che Capuzi ga la dedica personale :wink:

E, beh, quel xe per pochi! :wink:

Go visto che i me ga za blocado el link ala foto (che prima funzionava). Nianca se i gavesi avudo migliaia de acesi da sto sito (credo che, dopo el mio mesagio, quei per sto topic no riva a diexe). E ghe gavevo meso anche el link ala pagina. :( Me par che ghe sia un poco de megalomania in rede.

Ve ben, pregheria un moderator de cavar via quel paragrafo con el link, praticamente l'ultimo da "I ghe ne parla anche in lingua spagnola" fino ala fine. Grazie.
Avatar utente
rofizal
notabile
notabile
 
Messaggi: 3396
Iscritto il: domenica 1 gennaio 2006, 19:56
Località: Terra

Messaggioda rofizal » mercoledì 17 ottobre 2007, 13:47

Go riprovado de novo e adeso funziona!!! :shock:
Scuseme, no ocori cancelar niente. Uffa, co sta storia de no poder far l'edit resta adeso medagi inutili. Bon, pazienza.
Avatar utente
rofizal
notabile
notabile
 
Messaggi: 3396
Iscritto il: domenica 1 gennaio 2006, 19:56
Località: Terra

Messaggioda Capuzi garbi » mercoledì 17 ottobre 2007, 18:04

AdlerTS ha scritto:... el bel xe che Capuzi ga la dedica personale :wink:


Pero` Adler, che vista bona che te ga`, ara....:-).

Quel che trovo asai interesante xe veder che la fotografia che i dopra acopiada col'enciclopedia del calcio la xe anche mia. Ani fa gavevo mandada una copia a un editor che gaveva messo su un sito diletante sula Triestina ormai defunto. Chissa` come e dove che i la ga trovada? Oviamente go ancora l'original (e anche quela con la dedica).
Capuzi garbi
 

Messaggioda rofizal » giovedì 18 ottobre 2007, 7:51

Capuzi garbi ha scritto:Chissa` come e dove che i la ga trovada?

Xe le solite robe de internet: il gaverà trovada su l'altro sito, i la ga presa, cancelado la dedica (che pol eser identificativa) e poi i la ga publicada scrivendo soto:

"Tutti i diritti sono riservati. Nessuna parte del sito può essere riprodotta neanche in maniera parziale, se non chiedendo espressa autorizzazione. Eventuali trasgressori saranno puniti a norma di legge."

Ma no saria meio che i liberalizi l'uso de materiale non proprio per scopi non comerciali? Magari obligando a citar la fonte, ma senza bisogno de permesi. Cusì come xe ogi, vinzi sempre el più forte e el più prepotente, anche se speso xe anche el più disonesto.
No parlo del caso in questione de cui no conoso i risvolti, parlo in generale, come dele case discografiche che speso, da quel che se senti, ruba spudoratamente i diriti dei altri, tanto basta che questi ultimi no sia registradi ala SIAE e se pol. Ma al mondo xe sempre stadi i più forti a comandar e sempre sarà cusì, purtropo.

Xe per queste ragioni che mi amo Wikipedia. No solo xe una fonte de informazioni online senza precedenti, ma i dichiara che
"Tutti i testi sono disponibili nel rispetto dei termini della GNU Free "
Cusì gavesi de eser.
Avatar utente
rofizal
notabile
notabile
 
Messaggi: 3396
Iscritto il: domenica 1 gennaio 2006, 19:56
Località: Terra


Condividi

Torna a Balon

Chi c’è in linea

Visitano il forum: Nessuno e 1 ospite