Annata bona?

Per cuei che ghe piasi l'Union, el Ponziana e tuti i altri ...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
MULON
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: mer 10 set 2008, 13:47

Annata bona?

Messaggio da MULON »

Cossa disè dei greghi de sto ano?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

no poso che dir "speremo", a volte i ne fa sperar propio ben e sul più bel i ghe ne beca una drio l'altra, che i ne fa ciapar paura de retrocession.. e alora i se impegna per bon


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
MULON
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 9
Iscritto il: mer 10 set 2008, 13:47

Messaggio da MULON »

Varda,vado in stadio a vardar i greghi dall'86....non go mai visto una partida de serie A,go patì tanto per sti colori,soddisfazioni poche....ma co vedo quela maia in campo,passa tuto,anche se xe un'amichevole coi dilettanti.....


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

mi andavo prima, go visto la partida del 58 co i xe tornai in A ( Petris e Milani), li go visti nei anni 70 in serie D in derby col Ponziana e iero cussì avilida che ancora un poco e passavo a tifar Ponziana.. e po me ricordo quel maledetto campionato dei primi anni 80, De Falco, etc.. i stava per tornar in A e ala partida decisiva un de lori ga sbagliado un rigor decisivo.. e po xe vegnudo fora tuta la storia del calcio scommesse, e che forsi no iera un sbaglio.. ben de alora me go slavazzado... e li seguo solo che de lontan


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

babatriestina ha scritto:.. e po me ricordo quel maledetto campionato dei primi anni 80, De Falco, etc.. i stava per tornar in A e ala partida decisiva un de lori ga sbagliado un rigor decisivo.. e po xe vegnudo fora tuta la storia del calcio scommesse, e che forsi no iera un sbaglio..
De Giorgis gaveva sbaglia` contro el Monza....Ad ogni modo paregiando a casa coi lombardi nela penultima, e dopo, avendo perso a Campobasso per 1-0 nela ultima de campionato, no credo che i jera pronti mentalmente per far el grande salto. L'alenador Giacomini gaveva ameso tanto anche lui....Me par che la frase che'l gaveva usa` jera "Una squadra con problemi psicologici"...

Quel che me dispiasi de piu` xe co la squadra de Rossi, solo qualche ano fa, dopo un principio cussi` bel, la jera finida a remengo....

E ancora de piu` el squadron del 59-60...solo un punto de diferenza ne gaveva nega` la promozion....Arbitro Orlandini...va a remengo...la partida col Lecco doveva eser nostra....


Torna a “Balon”