Triestina in Eccellenza

Per cuei che ghe piasi l'Union, el Ponziana e tuti i altri ...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Nini mio, me go insognà veramente dela Triestina. Me go insognà che la ga ziogà contro el Bayern München e la ga vinto. Nel sogno no so cosa che la ga ziogà. Probabilmente a tresete! ;--D Bona note, Nini.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

Sul Piccolo de oggi xe un articolo sul "Ripescaggio" per la D. A beneficio de Ciancele volevo far un riassunto delle 6 colonne, però, malgrado gavessi letto due volte (con fadiga) no go capì una benedeta acca. El mecanismo xe una roba perversa: dirò solo che su 24 squadre che ga fato domanda, in realtà le vere avversarie della Triestina xe solo 7. (ma allora, perchè le altre 17 ga presentà domanda? Boh!). I nomi delle sette: Correggese, Due Torri, Latte Dolce Sassari, San Colombano, Union Ripa La Fenadora (i spendi un capital per i striscioni), Città di Giulianova e Rende.
Riporto la fine dell'articolo. "Lo scorso anno a fronte di otto esclusioni le aventi diritto alla D furono 160 e pertanto furono 2 le rpescate. (matematica sportiva N.d.Nini). Già, ma che posizione avrà la Triestina nella sua graduatoria? Molte le variabili e le possibili interpretazioni. L'Unione è forte per bacino d'utenza, attuale stagione e impianto, debole per il blasone (è una società nuova, altrimenti non potrebbe partecipare perchè la vecchia Triestina è già stata ripescata nel 2010/11), nulla per il settore giovanile. Potrebbe forse ambire al terzo-quarto posto: questo significa che servirebbe in serie D una morìa di altre 6, 7 o forse 8 squadre.
Ma se sono in lizza 7+ 1!!!


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da sum culex »

Nini Naridola ha scritto: I nomi delle sette: Correggese, eccetera....
El nome dela prima no i podessi coregerlo e ciamarla "Scorreggese" cussì i la elimina adiritura per via de l'odor e ghe ne restassi solo sei e alora podessimo gaver una chance in più.
ciao
sum culex

P.S.: perdoneme la batuda forsi infelice. :doh_143: :doh_143:


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

La denominazione esatta è: S.S.D. Correggese.
Anche mi lo go pensà, ma no lo go dito: "Abbiamo peccat0, fratello, in parole e pensieri.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ga scrito:
“A beneficio di Ciancele volevo fare un riassunto ...”
Ciancele ga ogi problemi. Ogi el sol el scota e forsi Ciancele pure. Gnanca mi no go capì un tubo. Importante saria saver quanti posti xe disponibili. ‘lora se podaria dir qualche cosa. Comunque grazie lo steso e bona setimana.


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da sum culex »

Nini Naridola ha scritto:La denominazione esatta è: S.S.D. Correggese.
Anche mi lo go pensà, ma no lo go dito: "Abbiamo peccat0, fratello, in parole e pensieri.
Semo sula setssa sintonia de pensier, solo che mi son più volgare de ti. :oops:
ciao
sum culex


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Sula Citadela iera tanti ani fa, co' iero 'ncora putel, una poesia che gaveva el ritornel: ScorAggiava scorAggiava. Domandemoghe ala nostra putela se la se ricorda.


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da VetRitter »

a Correggio i magna poco.. tra Bergamo e Crema xè due paesi che se ciama Trescore, un Cremasco l'altro Balneario.
le squadre se ciama entrambe Trescorese.. ;--D
scuseme..


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da sum culex »

VetRitter ha scritto:le squadre se ciama entrambe Trescorese.. ;--D
scuseme..
No podeva bastarghe 'unascoresa' per ogniduna? O con una sola inveze che tre iera tropo poco profumo? :oops: :oops:
...Scuseme....
ciao
sum culex


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Passa un giorno, passa l’altro e nessuno mi scrive della Triestina. Lontano dagli occhi, lontano dal cuore, se diria. Domenica gnente, lunedì gnente, e ogi xe martedì. Ancora gnente. Una domenica senza notizie dela Triestina xe una domenica persa. Go copià, plagiando, de no so dove. Xe imposibile che no sia suceso gnente. Sucedi sempre qualcosa, che par qualchidun no ga importanza, ma a altri i ghe salva la vita. Anca un mal de panza del portier co’l vien fora de l’osmiza pol interesar. Dai, deve de far! :clapping_213:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da babatriestina »

partide no me par che xe, i esperti te dirà forsi che se parla de qualchedun che meti fora i bori.. e no go ben capido semo sempre in eccellenza ma qualchedun parla de domanda de iscrizion in D.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto:partide no me par che xe, i esperti te dirà forsi che se parla de qualchedun che meti fora i bori.. e no go ben capido semo sempre in eccellenza ma qualchedun parla de domanda de iscrizion in D.
In internet i conta che la federazion decidi ala fine del mese se metere la Triestina in D o lasarla in ecelenza. I speta che qualchidun tiri fora bori, ma i tira fora de tuto meno che bori. I speta anca de veder cosa che fa el mato de Palermo. Anca qua le squadre de, ciamemola, seria A, i ga una squadreta in quarta o quinta serie per far zogar i giovini, tropo pici per la prima squadra, ma dove che i se pol far i osi in qualche categoria inferior. Chi che vol spender i soldi che'l ga de tropo in una squadra, deve saver che li buta fora dela finestra. Se qualchedun disi che dopo el se refa, noi disemo in dialeto che no'l se refa più. E el rovina la squadra. Stame ben. Devo scampar in cusina parchè ogi fazo par la putela una fetina de manzo (250 grammi! :cheezy_298: ) con ratatatatui (ratatouille). Ribes col zucaro e gelato de pana. Viva la dieta!


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da VetRitter »

notizia ascoltata nel dormiveglia, quindi non so se effettiva.
Triestina ripescata in serie D..
saluti


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

VetRitter ha scritto:notizia ascoltata nel dormiveglia, quindi non so se effettiva.
Triestina ripescata in serie D..
saluti
No go sentì più gnente. Novità? Saluti e bon fine setimana.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

El Direttivo de l'Union, spetando le decisioni de la Federazion, che doveria riunirse ogi o doman, la xe in stand by anche per quel che riguarda la campagna compravendita.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Difati in internet i scrivi che la decision sarà al 29 luglio. Saluti.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

Per il trepidante Ciancele, riporto i titoli del Piccolo di oggi:-
Triestina. Il ripescaggio.
Unione fuori dal primo giro, ma la serie D è più vicina.
Alabardati tredicesimi in graduatoria, recuperate per ora nove squadre. Ci sono ancora sette posti disponibili, ma il verdetto arriverà lunedì prossimo.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Ciancele »

Nini, te son un amico. Se te va ‘vanti cusì te ciaparà la tesera de amico de Ciancele. Grazie che te me pensi. Se te ringrazio ‘pena ‘deso no xe parchè iero malà. Mi son indistrutibile. ;--D Speremo almeno. :cheezy_298: No i me lasava vignir drento e mandar post. Ciò, che no sia un caso de rigeto? :lol: Cosa te pensi? In ‘sti giorni son anca ciapà de far. Par talian se diria molto prenduto come superlativo assoluto di preso.
Un cordiale saluto dal trepidante Ciancele


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da Nini Naridola »

Caro Ciancele, tu mi colmi di immeritate lusinghe (come se tradusi in triestin?).
Vedrò di ricambiare l'ambita tessera con quella dei "Fratelli della Costa" sodalizio che riunisce i ricercatori che si sono imbarcati sulle navi oceanografiche e che io mi onoro di esserne il Duca.
Con simpatica amicizia,
Nini
P.S. El darme de far per el balon no xe tanto bel per un rugbista come mi!


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: Triestina in Eccellenza

Messaggio da VetRitter »

Nini Naridola ha scritto:El darme de far per el balon no xe tanto bel per un rugbista come mi!
:clapping_213: ;--D :clapping_213: ;--D :clapping_213: ;--D :clapping_213: :clapping_213:
vade retro bala tonda!!!!
scuseme, Ciancele e tuti quei che ghe piasi el balon, ma la me vien fora da l'anima..


Torna a “Balon”