Triestina in serie D

Per cuei che ghe piasi l'Union, el Ponziana e tuti i altri ...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola, te saludo e te domando scusa. Parchè xe de giovedi che me domando: No'l sarà miga malà, che no'l scrivi? :cheezy_298: Po me digo: Ciancele, te perdi colpi. Giovedi xe festa solo in Germania. A Trieste i lavora e no i zoga balon. Ma no me dago lo steso pase. Forsi, go pensà, i podaria zogar par farme contento mi. Cos' te disi? Perdonime se go pensà mal de ti. :clapping_213:


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Caro Ciancele, grazie per l'interessamento: a dir el giusto, te son un poco stroligo; in efeti scrivo de meno perchè go rogne con mia moglie! Niente malatie, ma a quasi setanta ani, de parte sua una fiamada de gioventù! Speremo che i ghe passi presto.
Domani l'Union gioga el derby col Monfalcon, che sta pezo de noi, al Rocco. Mi anderò a veder el derby de rugby a Foglian tra la Venjulia Trieste e l'Isontina API.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini, me dispasi. Fate forte e fala rabiar! Se le babe le vol che crepemo, noi NO CREPEMo par farle rabiar! Parchè te credi che son rivà a otantasie? Manca ancora pochi giorni. No ghe dago el gusto de dir, co' la parla de mi, el mio povaro difonto. La tua ara, xe difonta! :arf2_140: Xe el stress che ne mantien sani. Sani (in questo caso significa: Tanti saluti). ;--D


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Cari amici, ho letto il post di Ciancele, cioè quello scritto dalla sua anima nera:
Ciancele ha scritto:Nini, me dispasi. Fate forte e fala rabiar! Se le babe le vol che crepemo, noi NO CREPEMo par farle rabiar! Parchè te credi che son rivà a otantasie? Manca ancora pochi giorni. No ghe dago el gusto de dir, co' la parla de mi, el mio povaro difonto. La tua ara, xe difonta! :arf2_140: Xe el stress che ne mantien sani. Sani (in questo caso significa: Tanti saluti). ;--D
Ma dove avrà imparato quelle espressioni? Di sicuro no all’azione cattolica, quand’era aspirante vice-capogruppo, e nemmeno quando frequentava l’istruzione del catechismo. Perdonategli. Spero che in un momento lucido, apiretico, si penta anch’esso.
Perché Iddio perdona a chi
si pente di aver commesso un peccato, anche veniale.
Invece Iddio castiga chi non
riconosce di aver commesso un errore.
Spero di aver tradotto bene in lingua italiana queste poche righe.
Purtroppo il raffreddore, mi sembra di aver letto nel vocabolarietto il termine “marantiga”, non fa differenza tra la parte buona e quella cattiva e colpisce tutte e due. Adesso capirete perché l’altra mia metà (non quella dolce!! ;--D ;--D ) non mi sia molto simpatica.
Auguro a tutti voi un buon fine settimana ed a Nini Naridola in particolare che vinca la squadra del suo cuore.
Un cordiale saluto (dalla metà buona di Ciancele).


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie D

Messaggio da babatriestina »

Gavemo un dotor Jeckyll- mister Hyde in forum..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41309
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie D

Messaggio da babatriestina »

Triestina vinzi in casa 2-1 col UFM che saria el Monfalcon. Gavemo vinto el derby..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Balon
No saria de maraviliarse che la Triestina zoghi meo dei bisiachi nel corso del campionato. Ma, prima de tuto, grassie par gaver pensado a mi che tremavo.
PS: Tremavo del fredo. Qua piovi e la temperatura cala. :cheezy_298:


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Altra sconfitta della Triestina. Stavolta per 1 a 0 a Dro.Ciancele te convien passar al rugby: se ga più sodisfazioni!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:Altra sconfitta della Triestina. Stavolta per 1 a 0 a Dro. Ciancele te convien passar al rugby: se ga più sodisfazioni!
Nini, dove xe Dro? Coi mii 100 chili podaria adiritura zogar rugby. Per ribaltarme ghe vol quatro de lori.
PS: Grasie par l'informazion. Ma inveze de ciuciarme l'otavo par la contenteza, lo ciucio par la disperazion. Bisogna sempre adatarse al momento. :arf2_140:


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Triestina in serie D

Messaggio da mandi_ »

Carissimi omeni, Dro xe un paese a me molto caro, tacà al Castel Toblin en Trentin. Poco distante dal Lago di Garda.
4000 abitanti, e me son meravigliada che la squadra de un picio paese abia batù la Triestina.
Comunque no steghe voler mal al Dro, come diseva in Siberia certi Triestini, na volta cori el levro, na volta cori el can


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

mandi_ ha scritto:Carissimi omeni, Dro xe un paese a me molto caro, tacà al Castel Toblin en Trentin. Poco distante dal Lago di Garda.
4000 abitanti, e me son meravigliada che la squadra de un picio paese abia batù la Triestina.
Comunque no steghe voler mal al Dro, come diseva in Siberia certi Triestini, na volta cori el levro, na volta cori el can
Sa, Mandi, no xe question de voler mal, ma de educazion. Una squadra ospite se lasa vinzer e no perder! ;--D
50 ani fa semo 'ndai a zogar balon de un cliente. Gavemo perso come che se ciama. Bon, lunedi iera sula tavola un ordine de 20 tonelate de PVA. :clapping_213:


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Triestina - Sacilese 1-1


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Grazie Nini Naridola par la notizia. Stavolta lasso le mie solite ... baggianate. Xe logico che la D xe un pochetin più dificile de l'Ecelenza. Guai se no. Contentemose de quel che pasa el convento. Anca la Eintracht ga paregià in casa con una squadra che ga l'aqua ala gola. El campionato xe longo. Bona serata.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Sorpresa! Nell'anticipo de serie D la Triestina ga vinto in trasferta con un seco 3 a 0. Tuti e tre i goi nel secondo tempo. L'aversaria iera l'A.C.D. Union Ripa La Fenadora di Seren del Grappa costreta, per le partide interne, a giogar sul campo trentin de Borgo Valsugana.
Bona domenica a tutti e specialmente a Ciancele!
Per el rugby, dopopranzo, el Venjulia con el Lemene sul campo de Prosecco alle 14.30


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Striminzida vitoria dell'Union contro el San Paolo de Padova per 1 a 0.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:Striminzida vitoria dell'Union contro el San Paolo de Padova per 1 a 0.
Nini, meo cusì che gnente. Grazie e bona sera. Legerò qualche roba sula bala ovale? Saluti.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

L'Union paregia per 1 a 1 sul campo del Mezzocorona. Buona prova -a deta dei esperti- dei rossoalabardati coi gialo-verdi trentini (più avanti de noi in classifica)..


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Ne l'anticipo de stasera al Rocco, el Marano Vicentino ga batù l'Union per 1 a 0. Spero de no averghe rovinà la domenica a Ciancele!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:Ne l'anticipo de stasera al Rocco, el Marano Vicentino ga batù l'Union per 1 a 0. Spero de no averghe rovinà la domenica a Ciancele!
Consilio: 'ste notizie damele de lunedi. ;--D


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Fioi, xe le quatro de dopopranzo. Go fato el solito spareto (dormitina) e me go sveià. Son tuto sudà, in aqua. Me scriverà Nini Naridola o el spetarà doman? Che sorte me darà? Tre dedi par tera ... o ...? No go gnanca più ioze (C2H5OH) per calmarme. Preghè par mi!


Torna a “Balon”