Triestina in serie D

Per cuei che ghe piasi l'Union, el Ponziana e tuti i altri ...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

La nova gestion no porta fortuna a l'Union. Sconfitta per 1 a 0 a San Paolo in quel de Padova.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:La nova gestion no porta fortuna a l'Union. Sconfitta per 1 a 0 a San Paolo in quel de Padova.
Ogi go leto un comento de un sula squadra de qua: Ogni volta che i gavesi la posibilita de far un paso in avanti i se tola. Qua: 1 a 4 in casa. Mal comune ecc.
Grasie lo steso.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Sofferta e rocambolesca vittoria degli alabardati sul Mezzocorona per 1 a 0 in 9 uomini contro 11 negli ultimi minuti della partita. L'Union se porta a metà classifica in zona salvezza.
Mi son andà a veder la partida de rugby a Prosecco soto un diluvio (son ancora imbombì). Sul 33 a 0 per noi ala fine del primo tempo l'arbitro prima ga rimandà la ripresa de 1/4 d'ora per i fulmini e po la ga sospesa. Manifesta la superiorità dei nostri.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:Sofferta e rocambolesca vittoria degli alabardati sul Mezzocorona per 1 a 0 in 9 uomini contro 11 negli ultimi minuti della partita. L'Union se porta a metà classifica in zona salvezza.
Mi son andà a veder la partida de rugby a Prosecco soto un diluvio (son ancora imbombì). Sul 33 a 0 per noi ala fine del primo tempo l'arbitro prima ga rimandà la ripresa de 1/4 d'ora per i fulmini e po la ga sospesa. Manifesta la superiorità dei nostri.
Caro Nini, mi dispiace che tu sia inzumbato. Non voglio far pubblicità per la trapeta, che forse aiuta chi è bagnato fino al midollo. Facci un pensierino. Per i fulmini mi sa che Giove sia un tifoso dei vostri avversari ed abbia gettato i fulmini perchè li avete subissati.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Nell'anticipo de ieri della serie D, La Triestina ga paregià (2 a 2) sul campo de Marano (vicentina) che rimani prima in classifica.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:Nell'anticipo de ieri della serie D, La Triestina ga paregià (2 a 2) sul campo de Marano (vicentina) che rimani prima in classifica.
Nini mio, son tanto ciapà che no te go gnanca dito grasie. Bon giorno e stame ben.
PS: Una volta se cantava: Pardon, pardon, de santo baston, de santa bacheta e tuti i me le peta (me le danno, mi tunchiano)


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Sul campo de Valmaura l'Union no va oltre el 0 a 0 col Vittorio Veneto.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Triestina in serie D

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi no seguo el balon, ma no stemo far morir Ciancele, che xe cusì cocolo. Me par che la gabi vinto 3 a 1 (o me sbaglio)?
Televideo.jpg
Televideo.jpg (92.98 KiB) Visto 4582 volte


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie D

Messaggio da babatriestina »

anche mi trovo:
La Triestina vince in casa e raggiunge la Salvezza

La Triestina vince al Rocco 3-1 sul Vittorio Falmec e guadagna tre punti per la salvezza quasi matematica.Davanti al proprietario Mehmeti, la squadra alabardata di mister Rossitto batte la squadra trevigiana con una buona ripresa. In campo dal primo minuto Marco Piscopo, primo tempo con poche emozioni con una traversa colpita da Marson per gli ospiti e un tiro di Sessolo deviato dal portiere Tonon.
Nella ripresa subito in gol Godeas servito da Bussi, ma dopo un occasione sprecata da Godeas e Bussi il Vittorio Falmec pareggia
su rigore per fallo di Luca Piscopo trasformato da De Martin.
Alla mezz'ora in due minuti l'Unione realizza i gol del successo prima
con Bussi , che deposita in rete dopo Godeas è atterrato in area ma l'arbitro lascia correre per la regola del vantaggio e poco dopo con Sessolo atterato in area che trasforma il rigore del 3-1.
Alla fine Triestina che festeggia sotto la Curva Furlan , con la squadra ed i tifosi che aspettono risposte concrete da parte della nuova e vecchia proprietà per il futuro.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Mi spero che al caro Ciancele no ghe sia vignù un mezzo infarto! No xe colpa mia (o quasi!): el mio informator (consigliere fraudolento e scherzoso!) savendome patì de rugby el ga volù probabilmente farme (o farve!) un scherzeto. Scuseme tuti!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto:Mi spero che al caro Ciancele no ghe sia vignù un mezzo infarto! No xe colpa mia (o quasi!): el mio informator (consigliere fraudolento e scherzoso!) savendome patì de rugby el ga volù probabilmente farme (o farve!) un scherzeto. Scuseme tuti!
Un grassie particolare a Baba Triestina e a Son Piccolo Ma Crescerò che i se ga fato pensieri par mi a causa della falsa informazione de Nini Naridola. SPMC ga anca dito che son cocolo. Me xe vignù le lagrime parchè xe più de otanta ani che nisun me disi più cocolo. :'-( Nini, no ciapartela. Ciancele xe indistrutibile. Un colpo (mezzo infarto) me viene solo quando che go el bicer svodo e vedo che anca in botilia no xe più gnente drento. Vedo anca che el novo proprietario Mehmeti, anzi Vehmeti, :cheezy_298: speranza. Speremo ben. Nela speranza che no morirò come quel che viveva sperando, auguro a tuti bona note. Anzi: slatka noć.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Con la squadra imbotida de giovini (el portier de 17 anni) l'Union sconfitta a Valdagno dal Trissino per 2 a 1.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Gavevo za preparado un post col titolo lontano dali ochi lontano dal cuore, quando che go visto el post del mio amico Nini. Nini te perdono, e domando pardon. Pal pensier, che no te me pensavi. :clapping_213: :cheezy_298:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Triestina in serie D

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Xe ripartido el campionato de serie D con el calssico ponte Trento Trieste. Mezzocorona - Triestina (Mezzocorona xe a 15-20 km a nord de Trento)

Geografia e storia a parte, Mezzocorona - Triestina 0-0

Questo sempre per Ciancele, se ghe interessa ancora...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Xe ripartido el campionato de serie D con el calssico ponte Trento Trieste. Mezzocorona - Triestina (Mezzocorona xe a 15-20 km a nord de Trento)
Geografia e storia a parte, Mezzocorona - Triestina 0-0
Questo sempre per Ciancele, se ghe interessa ancora...
Ciancele xe comoso e ringrassia pal pensiero. Me stavo za domandando quando che i comincia de novo. Tignime al corente.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

A Ciancele, tuto ciapà de la Telekom, forsi no ghe vegnerà un colpo a sentir che l'Union ga perso (ben) a Valmaura co la Sacilese per 3 a 1.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto: A Ciancele, tuto ciapà de la Telekom, forsi no ghe vegnerà un colpo a sentir che l'Union ga perso (ben) a Valmaura co la Sacilese per 3 a 1.
Nini, xe tuti contro de mi. :( Cosa go fato? Anca la Eintracht ga perso in casa uno a zero contro l'ultima in clasifica. Che adeso no xe più ultima. Adeso che go de novo el boton roso speto el dotor che me vegni a far la taspon.


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Elisa »

C’ era una volta…
precisamente nella mia Valle dell’ Adige,
una quasi vicina località gradevole e nota anche per il suo famoso Monte: Mezzocorona.
Oggi appare celebre ed occorre complimentarsi con Mezzocorona, in quanto gareggia nello sport
con una città di tali dimensioni: Trieste! :-D :-D :-D


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Altra batosta per gli alabardati: sconfitta per 3 a 1 sul campo dell'Unione Arzignano-Chiampo. Se Giulio Bedeschi, autore di Centomila gavette di ghiaccio, non fosse nato lì, avrei ignorato l'esistenza di questa cittadina.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Caro Nini, basta salute. Anca qua ala fine del primo tempo i vinzeva par do a zero. Po i altri i castronava (facevano gioco pesante) e gavemo ciapà do gol e do piadone. Un i lo ga portà in ospedal e batarà casa (sarà infortunato) par qualche mese.
Grassie pal pensier.


Torna a “Balon”