Triestina in serie D

Per cuei che ghe piasi l'Union, el Ponziana e tuti i altri ...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Caro amico, sono molto prenduto (superlativo assoluto di preso) per altre cose, che non so come andranno a finire, per cui (no xe un plurale) gradisco le tue buone notizie. Se va avanti avanti de 'sto paso, noi finiremo inveze in B. À la prochaine.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Me voici, Ciancele! A valmaura l'Union no va oltre un 0 a 0 con la Virtus Verona. El Monfalcon perdi per 2 a 1 a Ripa Fedarova.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola ha scritto: Me voici, Ciancele! A valmaura l'Union no va oltre un 0 a 0 con la Virtus Verona. El Monfalcon perdi per 2 a 1 a Ripa Fedarova.
Un paregio con una squadra più forte no xe de butar via. La Triestina ga 'ncora quatro partide de far. Do le perdi, o almeno quela col Venesia, e do podaria vinzer. No no la vinzi, xe colpa sua se la va sul giro de aria. De noi inveze la situazion se fa sempre più caligosa.
Noi sol, voi no tanto. Lo steso un augurio de bona giornada.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

La Triestina ga perso per 2 a 1 a Dro. Adesso la xe un punto drio el Monfalcon che ga vinto per 2 a 1 con l'Este.


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Triestina in serie D

Messaggio da mandi_ »

Iera 300 spettatori. Come tute le partide, zerti iera contenti, zerti rabiai. Xe la legge del calcio e dello sport. Mi dispiace per la Triestina, con Milanese appena rivà.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

A Valmaura el derby col Monfalcon xe finì sull' 1 a 1. Classifica sempre difficile.


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Altro misero pareggio (1 a 1) della Triestina in casa della luparense. El Monfalcon batendo per 2 a 0 la Sacilese (ultima in classifica e ormai condannada alla retrocession) adesso ga 3 punti più de noi e dovessi esser fora dei playout.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Pensierini di Baba Triestina e Nini Naridola: Ciancele ga dito che la Triestina perderà col Venesia. Xe inutile che ghe ripetemo. Repetita non juvant. :13: :13: :13:


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Al de là del risultato de Triestina - Venezia (1 a 2) volevo darghe a Ciancele la formula dei play: no ghe cavo un ragno dal buso! No ghe go capì gnente! So solo che i giogherà in casa (avvantagiai ... relativamente (n.d.r.)) el 22 maggio con la Liventina. Dove, questo il titolo del Piccolo di oggi: Non giocheremo per il pareggio"!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Ai mii tempi navigar gaveva un altro significato. Par questo digo che go surfà. E surfa che te surfa go trovado che do squadre, le ultime do, le va zo nela serie più basa. Le quatro più in sora zoga i play out. Una partida: chi che perdi va zo. Chi che vinzi no. Insoma se quatro squadre che va zo. Do subito e do dopo i play out. Se la Triestina perdi la va in E, se la vinzi la resta in D. Te ga visto el Monfalcon? Come che el ne la ga ficada? Timeo bisiakos et .... ;--D


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

...bisiakos ... sicuramente "no dona ferentes!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini mio, te aguro un bon giorno e una bela marenda. Stavo ciuciando una ciudola de sbicia e legevo la pagina sportiva del giornal. E go leto che uno ga dito che, se la squadra resta in A, el sborsa altri zinquanta milioni. Sotoligno: ALTRI. Mi so chi che xe. Ghe scrivo e go ofro i greghi e no ocori che el tiri fora zinquanta. Anca quarantanove me contento. :Grazie:


Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nini Naridola »

Finido l'incubo: la Triestina xe salva!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini Naridola, grasie par la notizia. Bela e bona o bela o bona? Par talian se diria: Non si sono coperti di gloria. Ma: meo che magnar vetri. Modo di dire triestino. Anca qua se spera stasera de poder dir: Semo salvi. L'andata un paregio in casa contro la terza dela serie B. Ogi el ritorno in trasferta a Norimberga. Se i perdi, i 'ndarà a magnar le famose luganighete roste, ciamade anca, par via dela forma, stronzeti de can. E i dirà: Par gnente no semo 'ndai. ;--D


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

Nini mio, bon giorno. Solo par la cronaca (noi negroni diseimo: Par la crodiga, e rideimo): Gavemo vinto 1 a zero e 'deso scominzia de novo la tremariola. Basta salute! Ciao.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie D

Messaggio da babatriestina »

In memoria de povero Nini:
oggi la Triestina ga battudo per 3 a 1 el Cordenons in trasferta!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: In memoria de povero Nini:
Oggi la Triestina ga battudo per 3 a 1 el Cordenons in trasferta!
Baba Triestina, grazie. Za la setimana scorsa la xe cominciada senza el risultato de Nini. Iera de tempo che Nini no scriveva più. 'lora go scrito in privato a un forumista e go domandado se el gaveva notizie de Nini. El se gaveva ritirà in silenzio. Penso che tuti quei che lo ga conosudo i farà un momento de silenzio ala sua memoria.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie D

Messaggio da babatriestina »

Ieri pareggio in casa, 0-0.
La Triestina vegnerà sponsorizzada dela Ferriera. Grandi dibattiti al riguardo...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Triestina in serie D

Messaggio da babatriestina »

Triestina 4-2 sul campo del Legnago e prima in classifica :clapping_213:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Triestina in serie D

Messaggio da Nona Picia »

Iera ora....fin che dura!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Balon”