Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: dom 11 feb 2018, 11:21
nonna ivana ha scritto: dom 11 feb 2018, 11:00 Curioso, nella notifica via e-mail di risposte nel forum il primo link.che per denominazione dovrebbe portare alla riposta più recente di "Buon giorno", mi invia invece alla 1. pagina e non alla pag. 565.

Grazie dell'attenzione!
SU questo non so se posso farci niente. Guarderò.
Guardando ho visto che premendo un bottone posso accedere all'ultimo post, ciò che prima non MI era possibile. Una enorme semplificazione per me. Grazie a chi l'ha resa possibile.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopic.php?f=4&t=1237

Eccolo qua il primo messaggio del buongiorno!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Buon Giorno!

Messaggio da nonna ivana »

Grazie!!!!

Qui abbiamo un bellissimo sole, che si è svegliato pimpante, senza dover districarsi fra le brume dell'alba...e il cielo è di un azzurro commovente, la temperatura da poco è salita sopra lo zero. il praticello trasluce di brina sciolta, le margheritine hanno aperto le corolle!

Buon Mercoledì delle Ceneri!
Buon San Valentino!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41311
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: mer 14 feb 2018, 9:55
Guardando ho visto che premendo un bottone posso accedere all'ultimo post, ciò che prima non MI era possibile. Una enorme semplificazione per me. Grazie a chi l'ha resa possibile.
eravamo un po' in ansia per l'aggiornamento del forum, ma sembra che la nuova versione sia più comoda. Io almeno mi ci trovo bene


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Come per tute le robe se cambia qualcosa no xe dito che sia sempre un ben, ma vederemo de adatarse a sta nova version del forum e meter in moto i neuroni.
Adeso che xe le olimpiadi invernali no capisco la Rai. No tuti pol guardar i collegamenti a l'ora giusta su un canal e poiché esisti un canal come RaiSport mi ingenuamente pensavo che el dovesi trasmeter lu le repliche . Inveze niente, xe de tuto meno che el sci.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

No xe miga vero, ogni tanto guardo Rai sport e quasi sempre trovo olimpiadi


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41311
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Bongiorno, oggi un fià de borin...
Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno! Eh sì proprio un fià de borin...131 km sul'altipian e 95 km in cità...e qua de mi 110 sicuri drio i tiri che sento....oramai go l'orecio alenado... :lol: :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Tute e do mercato coperto? La seconda me disturba quela scrita rosa (rossa), altrimenti pararia via Fabio Severo. E disturba, naturalmente, anca el mercato.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41311
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

La prima no xe Mercato ( dove che fra l'altro go trovado manderini eccezionali e kiwi nostrani de ottima qualità) ma de l'altra parte de Barriera. La scrita rossa a destra xe Prunk carni, carni e prodotti sloveni. No te piasi el architettura anni Trenta? Mi la stago studiando de anni... vedarè che fra qualche anno la sarà valutada più del liberty adesso.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: mer 21 feb 2018, 15:43 La prima no xe Mercato (dove che fra l'altro go trovado manderini eccezionali e kiwi nostrani de ottima qualità) ma de l'altra parte de Barriera. La scrita rossa a destra xe Prunk carni, carni e prodotti sloveni. No te piasi el architettura anni Trenta? Mi la stago studiando de anni... vedarè che fra qualche anno la sarà valutada più del liberty adesso.
Anche qua per le case ani trenta, quel che xe restà dei bombardamenti xe 'ndà soto la protezion monumenti. In special modo xe case pai lavoratori, fate in economia. Vilete a schiera: cusina, cantina squasi abitabile, sogiorno, camera leto genitori e camereta (11 o 12 metri quadrati) par do fioi, ortisel. Mi son sta in do de questa case e no le xe de butar via. Case de l'imediato dopoguera, fine 40 principio 50, i sta studiando se tignirle come monumento. Roba del 70, 80, i buta zo. Sicuramente interesante.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Fraca de qua fraca de là in youtube, sensa voler son rivà tra i vis’cia (settore slavo). Go leto do robe: Druže Tito, ljubičice, ne daj Trsta i Gorice. La prima roba che me xe saltada in testa xe stada: La rima xe bela e bona ma el poeta xe un gran .... Po, visto che no i ga ciapà Trsta, i ga cambià con Istra i Gorice. La seconda che go leto: Druže Tito ljubičice bjela. Compagno Tito, fiorellino bianco. Dopo qualchedun ga scrito robe che no go capido. Ma go visto una negazion e penso che i lo gabi ciolto in giro. Legendo me ga parso de sentir le litanie de Tito. Druže Tito de qua druže Tito de là, come mater purissima mater castissima. Doman comincio a studiar crvato (croato) e tra un ano ve conterò cosa che go capido.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41311
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

ancora nostalgici?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: mar 13 mar 2018, 18:51 Ancora nostalgici?
De quel che go capì, Baba mia, ober nostalgici. Come in Italia che xe quei che osana el duce. Tuti conta del ben ch'el ga fato. Za
la Citadela diseva che lu el tigniva. Anca i nostalgici dela republica democratica tedesca. Tuti disi che iera lavor, che se magnava ogni giorno. I ga ragion, ma no i conta cosa. Ogi sta tuti mal, tuti se lamenta, ma tuti (o squasi tuti) ga la machina, television, frigorifero, ferie sula costa azura. Subito. No tra diese o vinti ani. Tuti quei che tigniva par lu, o par un come lu, i becolava (godevano vantaggi). Volemo sentir l'opinion de quei che no becolava o lasemo perder? ;--D


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Cari amici, un buongiorno a tutti. Oggi abbiamo le idi di marzo e come ogni anno cito la Cittadella: Veni, vidi, vici, disse Cesare agli amici, ma i amici ghe disi te ne ga roto i bisi, basta co' 'ste monade e zo tre cortelade.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

:lol: :lol: Che truce bongiorno Ciancele! :-D l


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: gio 15 mar 2018, 10:11 :lol: :lol: Che truce bongiorno Ciancele! :-D
Ogi 'ncora più truce. Neveca. Vedesse comme neveca. Torno in paion.


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

Anche da noi in trentino si dice "Torno in paion" e chissà perchè questo modo de dir mi fa pensare a ritornare in un bel letto caldo e morbido. Invece paion significa pagliericcio, mi anni fa go dormì in un pagliericcio o sacon e me ricordo che spizegava per ben.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

mandi_ ha scritto: dom 18 mar 2018, 10:44 Anche da noi in trentino si dice "Torno in paion" e chissà perchè questo modo de dir mi fa pensare a ritornare in un bel letto caldo e morbido. Invece paion significa pagliericcio, mi anni fa go dormì in un pagliericcio o sacon e me ricordo che spizegava per ben.
No te devi star a veder el significato ala letera. In dialeto CALARSE IN PAION significa semplicemente andare a letto.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno e bona domenica! Mi per anni go dormì con un cusin de paia e materasso pure... belli duri....forsi per quel desso me diol laschiena, el materasso de adeso no xe tenero ma gnanche duro... :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “El salotin”