Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy. in italiano.
Ciancele
no montar in scagno
no montar in scagno

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: lun 11 gen 2021, 9:47 Xe anche le vongole surgelade... te ga fato in bianco o in rosso?
legevo su una guida de viaggi - che no podemo far- ocio al pesse de lunedì che no xe mai fresco, perché de domenica no i pesca. La pescheria vizin de mi de lunedì no verzi gnanca. Esisti comunque sempre i surgelati, però, e spesso xe assai boni istesso.
Xe un talian che vendi surgelade cola conchilia. Ma giusto una picola porzion. Za cote e spelade diversi i le vendi a pachi de un chilo. Qua, de una specie de grosista che vendi anca al minuto a prezi che se pol pagar sensa impegnar la machina, vado de martedi o de venerdi, parchè riva el camion cola roba fresca. Fresca par modo de dir. Roba nova. I caparozoli tipo arsele costa sui undise euro, quele veraci 13/14. In negozio 30. I spandi. Se go fortuna trovo anca canocete a meno de 30 auro. Bone per farle coi bigoli (spaghetti).
Mi go fato in verde, col parsemolo, ma sensa pomidori. Tuti disi che pese se fa sensa pomidori e sensa formaio.
Una volta son 'ndà de lunedi o martedi e i pedoci squasi i spuzava. Prima de meter sul banco la roba pena rivada i zerca de vender quela vecia. El mato - no gnoco - devi gaver vu pietà e el me ga dado roba fresca.
La nipotina più picia (ma la ga za presto 19 ani) la ga dito che la vol cusinar de novo con mi e la prenoto per venerdi e sabato. Sabato sera fazemo vignir anche mare e pare cola sorela e col can. Volaria far pedoci, sardele o sardoni impanai, sardoni in savor e sardoni distirai (alici distese). Cusì la gavarà de magnar anca par la domeniga.
Me par de gaver dito che mia fia ne ga dà do pacheti de rana pescatrice surgelada. Go ancora un pacheto e volaria far pese frito, ma con salsa tartara. Rana pescatrice, caramai, scampeti. Una fetina de limon e diti lavai: fingerfood. Cusì no se sporca pironi (forchette). ;--D

babatriestina
Capo postier
Capo postier

Messaggio da babatriestina »

Rana pescatrice xe coda de rospo. Costa come oro, fresca. Surgelada no la me ga dado assai sodisfazion, la xe bona a cubetti in risotto, al forno, mi non fazo più tanto pesse frito, se no sardoni o barboni!
Qua el pesse xe fato spesso in bianco o in rosso, mi trovo i caperozzoli surgelai senza conchilia, che te paghi quela.. l'altro giorno iero in tratoria e i me ga dado gnochi de pan con sugo de branzin, iera sugo rosso, gnente mal, In genere pesse col pomidoro xe cusina de Tirreno , o del sud del a Francia, ma se te pensi el brodeto..
legevo una guida che diseva mai ordinar o comprar pesse de lunedi, che el giorno prima no i pesca
Allegati
gnochi.jpeg
gnochi.jpeg (47.83 KiB) Visto 42 volte

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
no montar in scagno
no montar in scagno

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: lun 11 gen 2021, 20:48 Rana pescatrice xe coda de rospo. Costa come oro, fresca. Surgelada no la me ga dado assai sodisfazion, la xe bona a cubetti in risotto, al forno, mi non fazo più tanto pesse frito, se no sardoni o barboni!
Qua el pesse xe fato spesso in bianco o in rosso, mi trovo i caperozzoli surgelai senza conchilia, che te paghi quela.. l'altro giorno iero in tratoria e i me ga dado gnochi de pan con sugo de branzin, iera sugo rosso, gnente mal, In genere pesse col pomidoro xe cusina de Tirreno , o del sud del a Francia, ma se te pensi el brodeto..
legevo una guida che diseva mai ordinar o comprar pesse de lunedi, che el giorno prima no i pesca.
Lunedi e pese va ben dove che el pese xe fresco. Me ricordo che ierimo in ferie in spiagia e mia mama e mi 'ndaimo ale 7 de matina al porto e compraimo el pese dele barche. Qua el giorno no importa. El pese xe in iazo tuta la setimana. Xe un che vien de Amburgo el mercoledi e torna a casa el venerdi. Se te compri de giovedi inveze che de mercoledi xe solo un giorno de iazo de più, ma sempre iazo. Prezi no de coperativa, ma che se pol pagar, e roba bastanza bela. I cosideti filialisti, tipo PAM ecc., vendi la coda de rospo tra 30 e 40 euro. Altri, che spandi, tra 50 e 60. Ma a mi me interesa i caparozoli surgelai, sensa conchilia. Qua i xe pici, medi e grandi. I medi va ben. Te ga provà a far? Funziona? Grazie par l'informazion. In conchilia se meio se se fa al vin bianco, magari con pedoci.
Baba, qua neviga e ogi devo 'ndar fora a cior pan e qualche altra robeta. A pie gnanca de dir. In machina, go trazione anteriore, ma spero che soto mezogiorno le strade principali sia un poco nete.
Una buona giornata a tutti.

Torna a “El salotin”