Serrata delle farmacie

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.

Xè giusto che le farmacie possi vender SOLO medicine e no altro se i supermercati no pol venderle?

In farmacia solo medicine
5
45%
Cosmetici ecc. solo in supermercati e drogherie
0
Nessun voto
Medicine de banco, cosmetici, ecc. in tuti due posti
6
55%
 
Voti totali: 11

Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Serrata delle farmacie

Messaggio da sum culex »

I gà deciso de tignir le farmacie serade a oltranza.
Me par che sia una decision oltragiosa nei confronti dei malai, de quei che ga veramente bisogno e magari urgenza. Un malà serio ga dirito de no dover zercar una farmacia verta e magari de far file interminabili in quele poche che xè de turno o in quele comunali.

Se no i vol che se possi vender le medicine de banco nei supermercati, anche se con la supervision de un farmacista, posso anche esser dacordo, ma alora lori no dovessi più poder vender quel che se vendi anche in altri negozi come cosmetici, creme, cremine (che no sia medicinali), panolini, sandali, atricoli de profumeria, ecc.

Una volta le farmacie vendeva quasi escusivamente medicine e quando che i gà comincià a vender anche roba no medicinal, drogherie e superemercati no i ga protestà, no i gà fato serrate!

Xè certe farmacie in cità che ga un banco per le medicine e adiritura due banchi per i cosmetici e robe varie: xè giusto?

ciao
sum culex


Avatar utente
pastafasoi
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 73
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 15:47
Località: trieste

Messaggio da pastafasoi »

se te pensi che un sciropo per la tosse te costa due diese euro, le aspirine per mal de testa te costa più care dei altri paesi dell'UE. i perderìa guadagni con la concorrenza dei supermercati. per forza che i xe arrabbiai!!!!


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Farmacie

Messaggio da Coce »

Saria ora che in Italia i se metaria al livel col mondo Occidedentale
Dopotuto le imprese in general ,e la classe operaia le xe obligade ala competizion per ani. Xe sempre el consumator che devi par per questi arrangiamenti monopolistici. Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
palpio

Messaggio da palpio »

pastafasoi ha scritto:se te pensi che un sciropo per la tosse te costa due diese euro, le aspirine per mal de testa te costa più care dei altri paesi dell'UE. i perderìa guadagni con la concorrenza dei supermercati. per forza che i xe arrabbiai!!!!
Continueremo a pagar lo steso anche nei supermercati fasendo un bel favor alla grande industria. La ga ben fato quela farmacista de Agrigento (me par) che ga meso un banco per vender porzina dentro la farmacia.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Mi go votà 1, ma penso che, in farmacia o in supermercato, i prezzi dele medicine no cambierìa de tanto, per cui noi continueremo a pagar e basta. :'-(
ciao ciao


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41324
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi go votado 3, no credo che sbassi i prezzi, ma per un'aspirina no me par che ocori andar in farmacia e i supermercati ga orari più longhi dele farmacie ( magari però no i xe averti col orario de turno de notte..).
I Svizzeri che ga una farmacia ogni do isolati o quasi (mi là vedo più farmacie che banche- al contrario de qua) i vendi anca in zerti supermercati. E ala stazion i ga farmacie averte con orari del tipo continuato 6 de mattina-10 de sera, dove che te trovi un poco de tutto.
I disi che per zerte robe, con ricetta, se pol andar in Slovenia che costa de meno. Cussì anderemo a far el pien de medicine in Yugo! e po i ne farà le medicine agevolade? :-D


refolo

farmacie

Messaggio da refolo »

Mia fia xe andada a visitar el Museo della Farmacia Picciola...
ghe go' dito: Manuela, la' tua mamma la ga' avudo le migliori
attenzioni de sto mondo, a parte che tutti i dottori ( e per favor non steme sempre trattar de stupida, o discremino,se nomino i Ebrei) tutti i dottori a Trieste- d'intorrni iera Ebrei, come che xe qua' in Australia, el mio 87enne el ga' appena marca' 60 anni de mestier.
Allora dela farmacia:.......me ricordo co gavevo 4 anni, chel farmacista-dottor, ghe ga' dito a mia mamma (mi presente), siora Elena, la se ricordi
una roba sola, che noi semo come i dottori, nei altri paesi del mondo, i studia solo nel lato farmaceutico, ma dottori noi xe'! Le semenze chei vendi al banco, non ga niente da far col sistema medico.
Qua' in Australia: ga' comincia' con do' goccie pei oci, una per el mal de cali, tre' per emoroidi.....adesso i venti anche carta per el cesso!
dopo l'introduzion, dei prodotti Americani...panolini- per donne e fioi,
le consuete medicine, solo pel mal de testa, indigestion ecc. niente xe stado come la nostra Farmacia: noi gavevimo solo che dottorati......mi me gavevo impara' a legger le ricette sotto sora, (se piu' noi scriveva in latin)
e disevo a mamma, questo xe pel mal de reni-panza-fegato ecc. el farmacista me guardava el rispondeva.....ma che brava che xe la Maria,
furba, ma xe meio cussi' perche' tante volte le medicine, non vol dir che le xe bone. Dovemo ancora studiar tanto. E d'avvero, xe la verita'.
Go ciolto ieri una bottiglia: SILICEA un prodotto Tedesco, fa' ben per la pelle, ongie, cavei, ligamenti, specialmente per i atleti, o per mi che fazo ancora esercizi. La islandgirl ga' compra' 2 bottiglie, miracolo de Dio. Mi stago ben, coi piccoli acciachi relativi ai ligamenti ( dopo certi incidenti de lavor, e tutto sembreria che funzioni ) ma in quanto alla Farmacie tegnile come centro medico e non come DRUG stores Americani, dove i vendi anche biglietti della Lotteria.
Maria aka refolo


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:( :( Ma su dai, quanto indietro dei tempi siete tutti. Che s'interessa se una farmacia vende altra roba che medicinali? Che s'interessa se un supermercato vende anche farmaceutici? Non sono tutti botteghe al servizio del popolo? Se in farmacisti in Trieste (forse anche l'Italia?) son in sciopero, licenziarli tutti. Siamo nel 2006. Qui in GB, ti va far il ripieno di benzina, ti trovi anche un piccolo supermercato. Se vogliono essere (o diventar) ricchi, allora si vende quel che vol la gente. Niente piu, niente meno. In GB, i supermercato, quasi tutti, rimangono verti 24 ore su 24. Che xe di mal? Se ti lavori tante ore durante il zorno e non hai il tempo di andar fare lo shopping, il xe comodo trovar un supermercato verto tutta la notte. E pensi della gente che trova lavor con questo sistema. L'unico giorno quando i supermercati non possono star verti tutto il zorno xe la Domenica quando aprono dalle 10 o le 11 fino alle 4 o le 5 nel pomeriggio, e poi il giorno di Natale. Ma l'anno scorso certi si sono verti anche in quel giorno come la Domenica. E tutto al servizio della gente del mondo moderno. Cosi, boicottare le farmacie che son in sciopero e vai nel supermercato.
Larry (l'agnello, veccio si, ma al corrente del mondo moderno - aparte di quei maledetti cellulari!!!!!!!!!!!!!!!) :-D :-D :-D :-D


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D :-D Oh si, naturalmente go vota 3 la sora.
Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D :-D Oh si, un altro P.S. Go dimentica dirvi che frequento sempre la piccola farmacia vicin a casa mia, 100 passi solo. E non si compra aspirini piu qui in GB. Si compra soltanto Paracetamol, fa lo stesso effetto degli aspirini ma non ti fa mal alla pancia.
Larry :-D :-D


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
refolo

serrade le farmacie

Messaggio da refolo »

Mi go' vota' uno...

xe per questo che non esisti piu' vecci mestieri? tutti sa' vender tutto?
solo voleria saver el motivo, che ai supermercati: d'avanti prima d'entrar a farte le spese, col caretto chel el va' per le sue, e non se pol controllarlo,

I vendi sigarette e anche liquori, tutto quel che nessun pol comprar senza ID. ma nel frattempo i da' 5 dollari de mancia a chi che compra per i 16 enni?

E se qualched'un non sa' nol pol sicuro domandar quel che xe bon o quel che fa' al de panza? a una cassiera giovane, Ti!, mi savemo, perche in una maniera o l'altra gavemo impara' dei nostri veci, e fatto esperienza.

Maria aka refolo


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

A parer mio le farmacie dovrebbero rimanere luoghi di medicina, per curarsi e farsi dare un consiglio se serve... medicina occidentale e altri tipi di medicine...
ma visto che ormai in farmacia si vende veramente di tutto non capisco perchè se la piglino se i generici vengono venduti anche nei supermarket (cioè, lo capisco, ma non sono certo questioni di principio come vogliono farci intendere).

Il pericolo reale che vedo è, piuttosto, che già così tante persone prendono medicine per un nonnulla, figuriamoci se le torvano di fianco alla cassa del supermercato... :roll:


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]

Torna a “El salotin”