Tasse e servizi

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Tasse e servizi

Messaggio da babatriestina »

mi son sempre chiesta se non fosse possibile impugnare la SIAE e le norme collegate a livello europeo, visto che negli altri Stati europei queste norme non credo siano così esose e soprattutto lesive dell'habeas corpus, per cui il cittadino è considerato " a priori" un delinquente.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Tasse e servizi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Oggi me xe rivai i boletini per pagar la TARI ex TARES ex TARSU...).

Tranquilli: la promessa del sindaco xe mantignuda: se pol pagar entro el 28 febraio...

Comunque legendo le istruzioni trovo che esisti, ocio ai agetivi, li Imposta UNICA comunale (IUC) che la xe composta da IMU, TASI e TARI. Insomma la xe unica, ma le xe tre... :-D :doh_143:


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Tasse e servizi

Messaggio da babatriestina »

i devi gaver studiado catechismo, la santissima Trinità. O la Trimurti indiana. Me piasi percò che sul billetin xe scrito. Questa xe la tassa che dovè pagar, ma controlè, che no semo sicuri che sia giusto...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Tasse e servizi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Comunque me xe vegnu 12 euro in meno de pagar rispeto a l'anno scorso ... che i se sia sbagliai?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: Tasse e servizi

Messaggio da Bilbo »

ni go el 25% in più, inveze....forsi perchè semo in 3? e quindi ne servi più luce in strada, visto che scovaze fazemo sempre quele, anci de meno visto che diferenziemo tuto quel che podemo.-


Bye '73 de Roby.-
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Tasse e servizi

Messaggio da Piereto »

Anche a mi me ga aumentà, basta ricordarse al momento oportuno de votar chi che no fa creser le tase, o de votar chi che ne aumenta la pension. Comunque se paga oramai tuto, e no solo una volta, e presto anche l'aria, perchè per l'utilizzo delle onde elettromagnetiche paghemo za el canone Rai. Che dopo i soldi de le tase vadi a finir a quela intestazion per cui vien emessa la tassa e inveze nel calderon general che tuto divora cioè in tante altre scarsele , xe una question de credo. Bisogna creder , ma almeno per mi la mia fiducia nel sistema xe rivada ai tachi. Collegar el canone Rai alla boletta de la luce xe come tassar l'aria. Le onde elettromagnetiche xe de tuti, la tasa de posesso sui aparecchi riceventi xe una altra roba, e che i soldi ghe vadi poi solo alla Rai xe ancora una altra faccenda.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Tasse e servizi

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: Anche a mi me ga aumentà, basta ricordarse al momento oportuno de votar chi che no fa creser le tase, o de votar chi che ne aumenta la pension. Comunque se paga oramai tuto, e no solo una volta, e presto anche l'aria, perchè per l'utilizzo delle onde elettromagnetiche paghemo za el canone Rai. Che dopo i soldi de le tase vadi a finir a quela intestazion per cui vien emessa la tassa e inveze nel calderon general che tuto divora cioè in tante altre scarsele , xe una question de credo. Bisogna creder , ma almeno per mi la mia fiducia nel sistema xe rivada ai tachi. Collegar el canone Rai alla boletta de la luce xe come tassar l'aria. Le onde elettromagnetiche xe de tuti, la tasa de posesso sui aparecchi riceventi xe una altra roba, e che i soldi ghe vadi poi solo alla Rai xe ancora una altra faccenda.
Piereto mio, qua i vol far (o i ga za fato?) una tasa general par television, radio, internet. la gente disi: Ma mi no go radio, o televisor o internet. Parchè devo pagar? La risposta sarà probabilmente: Parchè voio mi cusì! Adeso te sa parchè che stago ingrumando (raccogliendo) firme par un suicidio coletivo. Pa'l momento sono l'unico nela lista. Par quel speto. ;--D


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Tasse e servizi

Messaggio da macondo »

I me ga apena mandado el resoconto de quel che go pagado per le tasse direte nel 2013-2014. Come podé veder, no pago tasse per le prime £10.500. Cussi pago el 12% sul l'intero importo tassabile, che me par ragionevole.



Immagine


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Re: Tasse e servizi

Messaggio da macondo »

Ma quel che me par assai interesante xe che i me spiega dove i ga utilizado le tasse che go pagado. Xe chiaramente un esercizio de relazioni publiche...Pero saria bel che Equitalia fasezi una roba del genere :wink:

Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Tasse e servizi

Messaggio da babatriestina »

xe bellissimo e te dà al sensazion quasi de spenderli ben in tasse... 12% de tasse se xe preciso per tuti xe relativamente poco.. de dove i li ciol i bori per far tuto? qua se parla de percentuali a scaglioni e sora un certo reddito de tassazion al 40% se no me sbaglio..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Tasse e servizi

Messaggio da Piereto »

Me xe capità adeso soto i oci sto bel articolo de macondo su le tasse, tuto come de noi. Purtroppo per noi, che no saremo più , ma ga de pasar ancora, come che se disi, tanta acqua sottto i ponti de Roma acciocche el bel paese se adegui. Comunque ogi la go coi servizi, coi servizi dei media. Mi scolto el giornale radio regionale, e xe da un per de settimane che gavemo do fenomeni de novi giornalisti che fa i servizi informazione. Uno con la erre moscia e una co le doppie facili. Ora no se discuti del lavor che i fa o de come che i lo fa, ma chi xe quel furbo che li ga mesi a parlar per microfono. La mia constatazione no xe discrimante, ma no feli parlar. Noi paghemo per aver un servizio el migliore possibile, e semo costantemente alla ricerca de un partito politico che attui le nostre richieste. Chiedo troppo nel voler uno che parli ben e senza doppie fasulle su parole che no le gà ?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Tasse e servizi

Messaggio da babatriestina »

dove iera i tempi dela vecia RAI e dei corsi de dizion?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Tasse e servizi

Messaggio da Nona Picia »

Go notà anche mi i novi giovani che xe ala radio e tv regionale, xe quel con la R moscia e quel che te se indormenzi col fa la trasmission, quei che fa errori vari de gramatica, magari perchè i devi parlar in furia e cussì ghe scampa le dopie dove che no le xe e le manca dove che le dovessi esser, ma demoghe fiducia, i xe in rodagio... :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Tasse e servizi

Messaggio da Piereto »

I xe in rodaggio, ma xe tanta povara mularia co contratti de pochi giorni o settimane che vivacchia ,..... ma forsi questi va a ingrossar i 12000 dipendenti Rai stabili.
Col canone ligado alla boletta elettrica i se ga acorto che adeso paga altri 4 milioni de lori che prima no pagava. Ah ah aha calerà el canone !!? No i continuerà a subapaltar a altre ditte esterne de amichetti , e i ciolerà qualche altro condutor pagà milioni.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Tasse e servizi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Se i continuerà a doprar la Rai come un posto dove piazar i amici dei amici questo no lo so, e go paura de sì.

Però. me par che el canone sia calà.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Tasse e servizi

Messaggio da Nona Picia »

Sì el xe calá, no go ben capì se a 100 o a 90 euri, su l'ultima boleta i ne ga notificà 9 euro pe mese. Mi credevo per bimestre ma mio marì ga dito che iera per mese


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Tasse e servizi

Messaggio da Piereto »

Me par che l'argomento ricorrente anche in altri post che riguarda i movimenti indipendentisti posi far parte de "Tasse e servizi", perchè in ultima analisi se se dà tanto de far ne la vita per star un poco meio de quando che se ga comincià a viver. Podemo dir che xe un afar no solo de ...panza ma anche de sodisfazion e de comodità. Quel che no se riva ben a definir xe la linea de confine tra le nostre esigenze e quele dei altri abitanti del condominio, del comun, de la regione, de lo stato, de la UE . Esisti tuta una serie de trattati fatti a posta per definir quel che se pol o no se pol far, e qual se devi far. Solo che sti trattati e le costituzioni e i regolamenti dei codici civili e penali diventa troppo spesso obsoleti perchè i vien sigladi in una certa epoca che non coincidi co la nostra. Venti ani fa se pensava in un modo, cioè ghe iera un certo tipo de rapporto tra le persone e ogi xe za diverso.
Quindi tra Catalani e el resto de la Spagna ghe xe una frattura che però va ben oltre l'autonomia, perchè leggio che la Catalogna ga una lingua diversa che se esprimi in un bilinguismo, con un suo parlamento. Ecco forsi i bori giustifica la secession. I catalani vol tinirsene de più e Madridi no pol farne a meno. Chi che se gà da tanto de far per crear uno Stato el farà de tuto perchè el resti in pie e quindi nol pol scriver ne tantomeno lasar che qualchidun voli disfarlo. Anche se tuti i 7,5 milioni de catalani disi de andar via, nella democrazia spagnola i xe in minoranza e quindi i spagoi noi li laserà mai andar anche perchè chi che gà scritto la costituzion spagnola voleva una Spagna unita. La soluzione però xe stada trovada e sperimentada altrove , e cioè lo stato federale, in cui le regioni storiche costituisi uno stato a se, e questo in Spagna no xe. Germania , Austria e Svizzera xe dei stati federali. La Gran Bretagna xe un regno unito formado de quatro parti. Gli Stati uniti d'america xe più de cinquanta stati
Ogni stato unitario gà in realtà delle suddivisioni interne amministrative e a seconda dei poteri dadi a queste entità minori se crea un rapporto de fiducia nell'unità. Dove che questa fiducia vien meno, cresi le spinte autonomiste. Vedè che Sappada passerà al FVG. dopo nove anni che xe stado fato un referendum, perchè el FVG ofri possibilità migliori de vita.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Tasse e servizi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Credo che nela domanda de pasar col FVG de Sappada (e con Bolzano de Cortina) ghe sia poco de ideale: i spera che col FVG ghe torni più soldi indrio. In particolar ghe rompi che quasi tuti i soldi per el turismo dela region Veneto vadi a Venezia.

E comunque no i ghr la ga fata ancora, i Sappadini, a cambiar region. Devi ancora aprovar el passaggio i Deputati, ma i ga ancora sei mesi de tempo, se tuto va ben, e dopo i deputati, e senatori, va a casa e i doveria ricominciar de novo.

Tuti i xe contenti, per mi, perché i sa che xe tuto una finta e no ghe sarà el passaggio. In Veneto xe altri due comuni che, "per ragioni ideali" vol cambiar region: Portogruaro e Cortina. Se te cominci con un, no te fermi gnanche i altri.

E me domando ancora: cosa i pensa a Tarvisio e Forni de un altro centro turistico in region?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Tasse e servizi

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Sta montando la polemica sula TARI che qualche comun ga gonfiado.

Se go capido ben la TARI ga due componenti, una in base ai abitanti l'appartamento e una in base ai metriquadri. Box, cantie ecc,. pagava solo i metriquadri. Qualche comun ga pensaà ben de meter anche sui box la quota dei abitanti.

Go vardà la mia e sul box xe segnado solo la quota fissa, a metriquadri.

Se no me son sbagliado, una volta tanto el comun de Trieste xe stà bravo e no ne ga ciapà pel colo più del dovudo. Demoghe sto riconoscimento (sperando che el se lo meriti).


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Tasse e servizi

Messaggio da Nona Picia »

Xe una bona notizia!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “El salotin”