Problemi in internet ADSL e telefonia

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

AdlerTS ha scritto:Bastassi impor uno standard completamente novo che non esisti cussì nissun poderia dir "el mio xe mejo" :-D
E cossa te se ne fa de tuto quel che te ga a casa? Tute le prese soto malta e tute le spine de tuti i eletrodomestici dala lampadina del sgabel, al frigo, al Hifi, ale varie prolunghe, ecc., te cambi tuto, o te ciol un adatator per ogni toco? Pensa ala spesa! :roll:
ciao
sum culex


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

sum culex ha scritto:Pensa ala spesa! :roll:
...e pansa a quanti ghe guadagnasi de sora! :evil:


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

rofizal ha scritto:
sum culex ha scritto:Pensa ala spesa! :roll:
...e pansa a quanti ghe guadagnasi de sora! :evil:
Per quel che me riguarda a mi solo le fabriche e i rivenditori, perchè el lavor me lo varia de solo e no sarie elprimo. :wink: :wink:
ciao
sum culex


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Un mio parente ghe xe successo questo:

se ga abbonado a Libero tutto compreso a 19 euro e ciapili, ma sorpresa: su internet el visualizza solo la home page de libero ed i suoi link. Tutte le altre pagine non va ! Costerà poco per questo o ghe xe un trucco da qualche parte ? :roll:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

forsi ghe capita perchè xe tuo parente ? :shock: :-D 8) :lol:

go infostrda da un ano quasi, e nisun problema, e conoso più de qualchedun che la ga e viaggia liso senza problemi.-

per contro conoso più de qualchedun che ga problemi con alice....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Finora noi no gavemo avù problemi nè con Alice nè con Infostrada, speremo che vadi sempre avanti cussì :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

A qualchidun ghe vien in mente come posso jutar 'sto omo ? ( a parte che meterghe un cero in cesa :-) )


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

se vien la home de libero , xe posibile che non gabi fato l'ativazon on-line che va fata dopo che te riva le carte a casa.-


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Fatta ... poderia esser che el xe carigo de dialer che ghe incasina la linea ?


Mal no far, paura no gaver.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

AdlerTS ha scritto:A qualchidun ghe vien in mente come posso jutar 'sto omo ?[...]
zerca su 'l sito de libero in te la zona de i problemi ... se ghe xe za capitado i gavera` scrito come far

e se no, te ghe telefoni diretamente a lori ... i gavera` un numero verde de cualche parte


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

ah si ... faghe provar anca co' i ping ... i xe fati a posta per verificar la rede e de solito i pasa per tuto ... mal che vadi te pol dirghe a cuei de libero "go provado anca co' 'l ping" :-)


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

ffdt ha scritto:te pol dirghe a cuei de libero "go provado anca co' 'l ping" :-)
E se quel del call center, che magari esperto no xe, el te rispndi:
"Bon, e adeso la provi col pong e poi la me ritelefoni"... :lol:


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Bilbo ha scritto:se vien la home de libero , xe posibile che non gabi fato l'ativazon on-line che va fata dopo che te riva le carte a casa.-
Mi in sti giorni me iera suceso una roba simile con Alice. Dipendeva dal programa de registrazion che no funzionava. Segnalado el problema, che za i conoseva, i ga sistemado el server e poi tuto xe andado ok.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

- L'area FAQ de libero non prevededi questo tipo de problema
- el ping funziona verso tuti i siti
- go ciamado el numero verde, dopo 25 minuti i me ga risposto, i me ga fato cambiar i dns, ma co ghe go dito che non funziona lo stesso PER SBAGLIO xe cascada la linea :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Me son informado 'bastanza ben a proposito delle ciavette modem USB dei principali gestori de telefonia: se ve interessa (no vojo far pubblicità) scriveme un messaggio privato e ve conto quala che me par mejo. :wink:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Alora xe andà mejo de quanto se pensava.

Mi inveze in sti ultimi diese giorni go 'vù sai longhi con Siora Alice. Ghe telefonavo, me meteva un atimo a posto e dopo repete, de novo sensa linea. Fin el telefono a un certo punto ga fato pupoli.

Alora siora Alice, stufa de sentirme, ga ciamà la siora Ite, che xe vignuda e gà scominzià a andar su e zò pei pai del telefono (cantando su pel pal, zo pel pal, su e zo pel pal, sul'aria de Jingle Bells), fin che la se ga inacorto che do ani fa, co i me ga tirà i cavi, i ga sbajado praticamente tuto.

Alora siora Ite me ga rifato el lavor (cambiando pal) e adesso funzia che xe un piazer.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

siora Alice xe una baba tremenda, la me ga fato danar do anni fa.. fin del avocato son andada!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Co gavevo siora Alice no gavevo proprio niente de lamentarme, tuto filava lisso, tranne el canone maggiorato!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Problemi in internet ADSL e telefonia

Messaggio da AdlerTS »

Gavè sentido della tassa de concession governativa :
La Tassa Di Concessione Governativa (TCG) sui cellulari – dichiara Pietro Giordano, Segretario nazionale Adiconsum - è illegittima, perché essendo stata abrogata la norma che prevedeva la licenza di esercizio è venuta meno anche la tassazione del suo documento sostitutivo e cioè l’abbonamento all’utenza telefonica.
ve rimando al sito Adconsum http://www.adiconsum.it/Pages/News.aspx?n=1384

A Trieste i xe in P.zza Dalmazia, 1


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Problemi in internet ADSL e telefonia

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

E' da qualche tempo che voglio fare un intervento.

I gestori stanno offrendo il collegamento in fibra ottica (Telecoim e Vodafone lo fanno e penso anche gli altri) dicendo, sostanzialmente "è un collegamento più veloce perché il segnale viaggia alla velocità della luce".

Mi sembrava giusto, condividere con voi quello che so (ho chiesto di attivare il collegamento e poi ho rinunciato e vi spiegherò perché).

Chiariamo, preliminarmente, alcune cose:
  • è un collegamento più veloce? Sì. Credo lo si noti soprattutto in upload, in quella operazione, cioè, di trasferimento di dati dal vostro computer al server (come quando carichiamo foto, ad esempio)
  • è più veloce perché viaggia alla velocità della luce? No. E' vero che fino alla centralina che avete sotto casa l'informazione viene portata da segnali luminosi, ma non è questa la ragione della sua maggiore velocità. I segnali elettrici viaggiano nei fili di rame ad una velocità prossima a quella della luce, come la luce nella fibra. Quello che cambia è la quantità di informazione che il filo di rame e la fibra riescono a far passare in un secondo. Se ho due strade, una ad una corsia ed una a cinque ed in esse le informazioni sono rappresentate da automobili che viaggiano a 100km/h è evidente che passeranno più automobili nella strada a 5 corsie che in quella ad una corsia sola e dove passeranno più automobili passeranno più informazioni.
Perché pur avendolo chiesto, poi lo ho rifiutato?
  1. è un collegamento di tipo voip, quindi c'è bisogno di un apparecchio che separi i segnali di internet da quelli del telefono;
    1. questo apparecchio deve stare vicino alla presa del telefono
    2. questo apparecchio ha bisogno della corrente elettrica per funzionare e quindi dovete avere una presa elettrica là vicino
  2. se un giorno vi dovesse mancare la corrente elettrica, vi si disattiverebbe anche il telefono (e non potrete chiamare l'ACEGAS che vi venga a riparare il guasto
  3. se avete più telefoni a filo in casa, ve ne funziona uno solo (a meno di artifici particolari) e dovrete far ricorso ai cordless dect
Aggiungo, problema particolarissimo nel mio caso: la presa del telefono di ingresso è in camera da letto (ne ho tre in serie, di prese, impianto fatto dalla telecom 25 anni fa); c'è vicino una presa di corrente elettrica, ma avrei dovuto tenere in camera da letto il router con tutti i suoi led accesi anche di notte. Per non vederlo avrei potuto metterlo sotto il letto, a 10 cm dal mio cuscino, ma non mi sembrava proprio il massimo dormire con la base dect (del cordless) e quella wifi sempre accese sotto alla mia testa. E così ho rinunciato.

In teoria l'offerta non è male, però mi sembrava corretto evidenziare oltre ai pregi, anche i difetti. Attenti, poi, a quello che vi offrono in più gratis, ma che dopo qualche mese dovete pagare.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “El salotin”