che acqua bevè?

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.

Che acqua bevè?

acqua de spina
9
50%
acqua minerale naturale
3
17%
acqua minerale frizzante
3
17%
acqua minerale leggermente frizzante
3
17%
acqua minerale frizzante naturale
0
Nessun voto
 
Voti totali: 18

Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: che acqua bevè?

Messaggio da oli1939 »

ops, dopo che go scritto el post go visto che l'argomento xe del 2006...son un poco in ritardo e credo che a nissun ghe interessera' quel che bevo mi nel 2015! ahah! Ciao amici e Bilbo!


Il colore e' il mio mestiere
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: che acqua bevè?

Messaggio da Piereto »

Suggerimento : perchè limitarse all'aqua, allarghemo el campo delle conoscenze e domandemose cosa bevemo :clapping_213:


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: che acqua bevè?

Messaggio da oli1939 »

ok mi me son za dichiarada e voi?


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: che acqua bevè?

Messaggio da Nona Picia »

Mi bevo sia acqua minerale frizzante che naturale e anche de spina. Ogni tanto un sluc de coca cola, poca però e un sluc de vin rosso nel'acqua. Se capita qualche festa, un dito de spumante possibilmente prosecco de quel bon.
Ecco, ho fatto la mia dichiarazione! :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: che acqua bevè?

Messaggio da Piereto »

Confessione : mi bevo aqua de spina, che xe la più bona che gavemo in regione in quanto la vien zo da le Giulie, e pasando soto la pianura furlana la se depura, aqua ciamada fossile perchè la xe "vecia" in quanto la ghe mete almeno 7 ani a rivar fin San canzian. Quela del Timavo la xe meno bona ma la vien filtrada. Po vin co l'aqua a far bevandela e bira, anche radler d'estate. :wink: Imagino che Ciancele inoridirà


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re:

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: ..... Solo mi son vegnuda su rigorosamente astemia e co bevevo acqua i me diseva Te vegnerà le crote in panza
Te me ricordi un poco mio fradel, vignu su rigorosamente astemio. Rigorosamente astemio forsi solo a Trieste, parchè qua .... :36_11_6:
Me dispiasi Piereto, ma Ciancele no inoridisi. Nela sua imensa sageza el disi che gusti xe gusti. Cusì diseva anca quel che magnava savon. Ma scherzi a parte, qua de noi contro la sede se bevi poco radler (bira con pasereta), pintosto vin de pomi con aqua minerale: Gespritzter. Radler xe più in Baviera. Al nord se ciama Alsterwasser = aqua de l’Alster, un fiume de Amburgo. Bevandela, che saria vin con aqua de spina, gnente. Anca qua el Schorle che saria vin bianco con aqua minerale, insoma el spriz de bianco.
Qua i ga fato una canzoneta che disi che aqua servi per lavar la biancheria e par distudar el fogo. Qualchedun, ma ‘sai poco, la usa anca par lavarse i pie. Par Ciancele, autoctono negron: i cali. :sorry:
Veramente la domanda iera: Che tipo de aqua bevi ognidun. L’unico sincero xe sta Sum Culex. No capiso parchè no disemo la verità. Tanto semo anonimi. Come alcolista anonimo conto che l’unica aqua che mi bevo no xe de spina, ma de botilia: aqua ardiente. ;--D


VetRitter
Citadin
Citadin
Messaggi: 1165
Iscritto il: mar 13 ott 2009, 16:25
Località: Piacenza (provincia)

Re: che acqua bevè?

Messaggio da VetRitter »

bongiorno,
mi acqua de spina, acqua natural in botilia, acquavite quando se pol, e birre e vin.. no, no son astemio.
saluti


Torna a “El salotin”