pensioni

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
trapper

pensioni

Messaggio da trapper »

Trapper
Novo utente e neo pensionato,ghe la gò fata a scampar via prima de chissà quali disastri, in questi giorni se fà un gran parlar de pensioni, tfr
(trattamento fine rapporto: la famosa liquidazion) e de fondi integrativi. Mi interessa saver come funziona la facenda dela pension nele altre nazioni, europee e non.Età pensionabile trattamento economico e via discorrendo.Un forum che raduna tanti diversi individui di tante nazioni dovessi esser un buon posto per sapere qualcosa in merito.Congiungimento di eventuali anni di lavoro in Italia prima dell'emigrazion, un pò di tutto, per capirse melio.
Trapper


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Benvenuto trapper!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Son troppo giovane per la pension e po son a Trieste, per cui posso solo darte el benvenuto :-D
Confido nei numerosi utenti dall'estero per confrontarve su sto argomento.


Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

Riferindose al congiungimento dei anni de lavor in Italia con l'estero, basta andar sul sito Inps, http://www.inps.it per conosser tute le regole.

Come funziona la pension nei altri paesi ? Vederò a seconda del'interesse, de far un riasunto de come funziona de ste parti. I cambiamenti avudi nei ultimi anni, la situazion atual e quel che se prospetta ( niente bel ) per el futuro.

Per el momento do numeri:

Stipendio mínimo mensile determinado per legge federale:
R$ 340,00 ~= 120,00 Euro
servi oltretuto come base per calcolo dele pensioni.

Valor massimo dela pension mensile per età, omini 65, donne 60 anni.
R$ 2.400,00 ~= 860,00 Euro


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Per far un confronto: qual xe considerado el stipendio medio ?


Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

AdlerTS ha scritto:Per far un confronto: qual xe considerado el stipendio medio ?
Dati del 2006:

- stipendio medio mensile R$ 1.056,60 ~= 377,00 Euro

- pensione média mensile R$ 527,30 ~= 188,00 Euro


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
MisterKappa
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 107
Iscritto il: gio 12 gen 2006, 22:17
Località: Roma

Messaggio da MisterKappa »

Golfoblu ha scritto:
Dati del 2006:

- stipendio medio mensile R$ 1.056,60 ~= 377,00 Euro

- pensione média mensile R$ 527,30 ~= 188,00 Euro
Me par ecessivamente basso, probabilmente includi anche el comparto agricolo che ga paghe misere. Nell'industria dovessi eser meio, quasi come de noi. Un per de mesi fa iero in Embraer e go visto un volantin dei sindacati con le richieste per el rinovo del contratto: al livel più basso (manoval) lo stipendio iera de quasi 500 euro.


Salute e bori, e altro no ocori
trapper

Messaggio da trapper »

Golfoblu ha scritto:[.

Per el momento do numeri:

Stipendio mínimo mensile determinado per legge federale:
R$ 340,00 ~= 120,00 Euro
servi oltretuto come base per calcolo dele pensioni.

Valor massimo dela pension mensile per età, omini 65, donne 60 anni.
R$ 2.400,00 ~= 860,00 Euro[/color]
Cioè se ho ben capido, prima dei 65 anni non si và in pensione
( eccezioni?) con un massimo di 860 € circa, e questo vale per che stato?Trapper


refolo

pensioni

Messaggio da refolo »

Mio mari' ga' la minima con tutto chel ga' lavora 15 anni piu' i 23 mesi de prigionia......
Come invalido el xe in pension all'eta' de 60 ma mia smart cognada la ga pastroccia' tutto, invece de scriver un modulo verde la ga fatto sul bianco!

robe che succedi, ma non certo a quei che ga' santoli! lori xe i preferidi, te sa' un xe compare l'altro attendente ecc.
Mi go' una piccolezza solo che 2 anni e un pocheto, ma un'assicurazion che me ga' lassa' mio papa' de quando andavo a scola (God bless him).

Tutte le Nazioni del mondo domanda se te ga' lavora' Australia-FRancia-Germania-Olanda-Inghilterra- fate la domanda tramite el tuo Governo che xe la roba piu' legale. Senza farte infinocciar de un crook!

Qua' gavemo el rappresentante dell'EPASA coordinado con el Console Generale Italiano in Australia, e lori fa' tutto.

Maria aka Refolo

Maria aka refolo


trapper

Re: pensioni

Messaggio da trapper »

refolo ha scritto:Mio mari' ga' la minima con tutto chel ga' lavora 15 anni piu' i 23 mesi de prigionia......

Maria aka refolo
Qundici anni,più 23mesi :fanno circa 17 anni, o qualcoissa me sfuggi o i numeri non tornano?Con 17 anni di versamenti e già tanto per la minima, o è una pensione d'invalidità? in tal caso perchè aspettare i 60 anni? prima il suddetto come viveva de carità pubblica?Troppi dubbi e confusione,per piacere vuoi chiarire?
Trapper


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Per Trapper che xe novo e non sa: Refolo sta in Australia e Golfo Blu in Brasil.


Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

MisterKappa ha scritto: Me par ecessivamente basso, probabilmente includi anche el comparto agricolo che ga paghe misere. Nell'industria dovessi eser meio, quasi come de noi. Un per de mesi fa iero in Embraer e go visto un volantin dei sindacati con le richieste per el rinovo del contratto: al livel più basso (manoval) lo stipendio iera de quasi 500 euro.
M.K. i dati xe giusti. Includi tuti i comparti del setor privato. L'Embraer, dita nazional de altissimo livel, tanto de personal come tecnologico, ga stipendi sora la media nazional. El stipendio médio de livel più basso, nela magioranza dei casi, xe la metà o tre quarti de quel dela Embraer.

Le diferenze de stipendi, tra i bassi livei e cariche de gerenza e direzion xe grandi. I costi dei beni durabili e della merce xe basadi sulla capacità de acquisto della grande massa de popolazion che ga stipendi bassi, in sto caso, el costo de vita per chi guadagna meio xe basso.


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Anch'io vivo all'estero e ti posso assicurare che con 15 anni di contributi in Italia si ha diritto alla pensione minima in (penso) tutto il mondo. Logicamente questa pensione minima va aggiunta alla pensione dello stato che ti ospita e non cambia se ti sei pure naturalizzato. La pensione italiana comincia ad essere pagata dopo i 65 anni di etá e mi vergogno a confessare che ignoro quale sarebbe l'importo mensile. Anzi, ringrazierei se qualcuno potesse informarci a proposito....


Ursus Canadiensis

Messaggio da Ursus Canadiensis »

La Maserati con la pension minima no te te la compri, te garantiso, Macondo, hahahaha!!!!!!! :-D :-D :lol: :lol: :evil: :evil: :twisted: :twisted:

Orso


Ursus Canadiensis

Re: pensioni

Messaggio da Ursus Canadiensis »

refolo ha scritto:Mio mari' ga' la minima con tutto chel ga' lavora 15 anni piu' i 23 mesi de prigionia......
Come invalido el xe in pension all'eta' de 60 ma mia smart cognada la ga pastroccia' tutto, invece de scriver un modulo verde la ga fatto sul bianco!

robe che succedi, ma non certo a quei che ga' santoli! lori xe i preferidi, te sa' un xe compare l'altro attendente ecc.
Mi go' una piccolezza solo che 2 anni e un pocheto, ma un'assicurazion che me ga' lassa' mio papa' de quando andavo a scola (God bless him).

Tutte le Nazioni del mondo domanda se te ga' lavora' Australia-FRancia-Germania-Olanda-Inghilterra- fate la domanda tramite el tuo Governo che xe la roba piu' legale. Senza farte infinocciar de un crook!

Qua' gavemo el rappresentante dell'EPASA coordinado con el Console Generale Italiano in Australia, e lori fa' tutto.

Maria aka Refolo

Maria aka refolo
Se te smetesi de lagnarte e te te metesi le carte a posto come che dio comanda e come che el governo e la IMPS richiedi, de gavaria anche ti la pension, ma la tua personalità (uso la parola in un senso sai lasco) te impedisi de farlo perchè evidentemente te se credi aldelà de quei "contadini" che i se devi umiliar seguendo le norme che i devi seguir per rivar distrigar i propi afari. Finche te zerchi de imbroiar el sistema andando diretamente a romperghe le scatole ala imps a mezo "santoli" te magnerà solo le teste dei sardoni; el resto li magnerà chi che se li merita.

La pension no se la richiedi a Trieste. E no servi conoser nesun a Trieste, gnanche el diretor dela IMPS, o el su prete o el sindaco. Te devi scriverghe al consolato e te ghe richiedi che i se meti a contato con la imps e che i te spedisi la documentazion dei contributi versadi. Se no te ga almeno 10 ani de contrib uti, no sta perder tempo, che nanche noi te rispondi.

Una volta che te ga i documenti dei contributi che te ga pagado, te te rivolgi ale autorità pensionarie del' Australia che, come quele in Canadà le ga legami con l"IMPS in Italia. L'uficio pensioni australian te manderà i moduli necesari. Te li impinisi ben, senza meterghe tanti punti de domanda e tanti punti de esclamazion, e senza spiegarghe che ti te son tanto importante e che tu marì xe el conte de Gratamocoli, che a lori no gehe interesa. L'Uficio Pensioni Australian fa tuto el resto. No te ga altro che spetar de vegnir contatada.

No so perchè te scrivo e te spiego ste robe, perchè dala maniera che te te comporti te meriti piade, no ajuto. Ma in ogni caso, ecolo qua.

Orso


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41323
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: pensioni

Messaggio da babatriestina »

Ursus Canadiensis ha scritto:No so perchè te scrivo e te spiego ste robe, Ma in ogni caso, ecolo qua.
Veramente, el thread iera partido de una domanda sui sistemi pensionistici non italiani. E chi che domandava consigli iera Trapper, no Maria. Za che te son, te ghe conti qualcossa del sistema pensionistico canadese? :-D :-D :-D


Ursus Canadiensis

Messaggio da Ursus Canadiensis »

No del caso suo che la xzerca de farse dar la pension per su marì, baba.

Orso


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41323
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: pensioni

Messaggio da babatriestina »

trapper ha scritto:Trapper
Novo utente e neo pensionato,ghe la gò fata a scampar via prima de chissà quali disastri, in questi giorni se fà un gran parlar de pensioni, tfr
(trattamento fine rapporto: la famosa liquidazion) e de fondi integrativi. Mi interessa saver come funziona la facenda dela pension nele altre nazioni, europee e non.Età pensionabile trattamento economico e via discorrendo.Un forum che raduna tanti diversi individui di tante nazioni dovessi esser un buon posto per sapere qualcosa in merito.Congiungimento di eventuali anni di lavoro in Italia prima dell'emigrazion, un pò di tutto, per capirse melio.
Trapper
Leggi ben, Ursus!!, questo xe el principio del thread


Ursus Canadiensis

Re: pensioni

Messaggio da Ursus Canadiensis »

refolo ha scritto:Mio mari' ga' la minima con tutto chel ga' lavora 15 anni piu' i 23 mesi de prigionia......
Come invalido el xe in pension all'eta' de 60 ma mia smart cognada la ga pastroccia' tutto, invece de scriver un modulo verde la ga fatto sul bianco!

robe che succedi, ma non certo a quei che ga' santoli! lori xe i preferidi, te sa' un xe compare l'altro attendente ecc.
Mi go' una piccolezza solo che 2 anni e un pocheto, ma un'assicurazion che me ga' lassa' mio papa' de quando andavo a scola (God bless him).

Tutte le Nazioni del mondo domanda se te ga' lavora' Australia-FRancia-Germania-Olanda-Inghilterra- fate la domanda tramite el tuo Governo che xe la roba piu' legale. Senza farte infinocciar de un crook!


Qua' gavemo el rappresentante dell'EPASA coordinado con el Console Generale Italiano in Australia, e lori fa' tutto.

Maria aka Refolo

Maria aka refolo
Capido za prima, ma come che go dito, me riferivo a questo particolare post.

Orso


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: pensioni

Messaggio da ffdt »

Ursus Canadiensis ha scritto:[...]Capido za prima, ma come che go dito, me riferivo a questo particolare post[...]
alora, visto che te gavevi capido, pro futuro zerca de contignirte che se no come minimo te va OT :offtopic:

Franco


Torna a “El salotin”