Malinformazione mediatica

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

da
http://trieste.rvnet.eu/2008/10/20/il-p ... o-baraldi/

20 Ottobre 2008

Giro di poltrone nei quotidiani locali del Gruppo Espresso. Paolo Possamai - già direttore della “Nuova Venezia” - è stato nominato oggi nuovo direttore del Piccolo di Trieste. Dal 1° novembre, Possamai subentrerà a Sergio Baraldi che farà ritorno a Roma, in forza all’Agl, agenzia di stampa che funge da redazione centrale di tutti i quotidiani locali.

Possamai lascia la direzione della “Nuova Venezia” ad Antonello Francica, direttore della “Gazzetta di Reggio” che, a sua volta, passa il testimone ad Augusto Ditel, caporedattore della Nuova Sardegna.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Quanti TG e giornai ga parlado de questo ? (dal tempo.it)

Per il generale Lops la richiesta è di 10 mesi di reclusione, mentre per il generale Stano di 12 mesi. Per il colonnello Georg Di Pauli, comandante dell'Unità specializzata multinazionale dei carabinieri che aveva il proprio quartier generale a base Maestrale, è stato invece chiesto il rinvio a giudizio. Lops e Stano hanno chiesto e ottenuto di essere processati con il giudizio abbreviato, mentre Di Pauli con quello ordinario.
La decisione del gup è attesa tra una ventina di giorni, dopo le arringhe delle difese. Le numerose parti civili che si sono costituite in giudizio hanno chiesto un risarcimento complessivo di diversi milioni di euro.
«Documenti ufficiali del Sismi - ha commentato l'avvocato Francesca Conte, che rappresenta le famiglie di 10 vittime - parlavano di giorno del terrore tra il 10 e 14 novembre, proprio contro il contingente Msu. E a fronte di queste minacce il dispositivo di difesa era assolutamente inadeguato, come riferito anche da tantissimi testimoni».


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

cepula ha scritto: E' un monopolio e come tele4 non dovendo scontrarsi con altri non basa la sua linea sulla qualità ma sulla quantità e haimè continua imperterrito a vivere...
Stago scoprindo el TG locale de TNE, Tele Nord Est. Mirato, pulito, presente nel locale. Da tignir de ocio :wink:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Questa risali a più de cinque ani fa, ma la me gaveva fato cussì de rider che me la iero segnada; ogi me xe capità fra le man l'apunto:

Dopo qualche giorno che la cronaca de Il Piccolo si occupava ampiamente della sparizione di una ragazza di San Pelagio, è emersa la notizia che un’altra persona, un uomo di Roiano, era sparito già da un mese e mezzo. Ecco quindi pronta la locandina: SPUNTA UN ALTRO SCOMPARSO


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Spero di aver sentito male.

Stasera, Rai 1, l'eredità, il simpatico conduttore Carlo Conti commena l'associazione di parole "Caduta" e "Regno" con "Ad esempio la caduta del regno d'Italia avvenuta dopo la guerra con l'Austria".

Io spero veramente di aver sentito male, e se è così mi scuso con Rai 1 e col presentatore, perché altrimenti ... "Adler di cosa vi lamentate tu e i tuoi amici?" :-D :wink:


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Se pol parlar de tutto, però .... Meter nel TG nazionale delle 20.30 come seconda notizia (prima de Gaza e della situazion politica nostana) el vestito della signora Obama ... i podeva almeno lassarlo in coda ! :?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Sta volta no xe el Piccolo, ma Tele4 e el giornalista Bosazzi (se pol dir?) che no sta atenti:
ogi, parlando del molo VI e dei sui magazini de demolir, per tuto el tempo cossa i ga mostrà? Ma el Porto Vecio dall'ingresso principal inconfondibile a tuti i sui magazzini e panorami! :evil: :evil: Me sa che una volta i iera più atendibili!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
malvasia
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 148
Iscritto il: gio 7 ago 2008, 9:00
Località: Muja

Messaggio da malvasia »

Sintuda stamatina pel giornale radio regionale:
"una malga dalle parti di Forni Avoltri è stata investita da 5000 cubi di neve..."


Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Che sia esplosa un'enorme macchina per fare i cubetti di ghiaccio?


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Bisogna perdonarli, dai.... a quel'ora de matina i ga ancora sonno..... e col nuvolo xe anche scuro...... ;--D ;--D ;--D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ma poveri, i se ga solo magnado i metri, magari per parlar più svelti..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

A mi me dà assai fastidio quando che i disi, come ogi: "Il costo della vita in diminuzione al 1,7%" :shock: che te fa parer che i prezi xe calai, invece xe calà l'aumento del costo dela vita; la notizia giusta doveria eser "L'incremento annuo del costo della vita è in diminuzione", come dir che i prezi continua a creser, ma un pochetin de meno de prima.

E se i cubi de neve penso che i sia un sbaglio de stampa, qua invece credo che la sia voluda e quindi più grave.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto:A mi me dà assai fastidio quando che i disi, come ogi: "Il costo della vita in diminuzione al 1,7%" :shock: che te fa parer che i prezi xe calai, invece xe calà l'aumento del costo dela vita; la notizia giusta doveria eser "L'incremento annuo del costo della vita è in diminuzione", come dir che i prezi continua a creser, ma un pochetin de meno de prima.
.
ma anche la version più corretta "il tasso d'inflazione sta diminuendo" , come disi M Bluff e la matematica, vol dir che comunque i prezzi sta cressendo e spesso vol dir che comunque forsi el tasso de inflazion xe ancora alto e no i vol contar quanto che el xe.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
malvasia
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 148
Iscritto il: gio 7 ago 2008, 9:00
Località: Muja

Messaggio da malvasia »

babatriestina ha scritto:ma poveri, i se ga solo magnado i metri, magari per parlar più svelti..
Xe ovio che i se ga magnà i metri... solo che me domando come... imagino che nel testo che el legeva fussi sta scrito 5000 m3 (come se fa l'apice in questo forum?)...
podesi capir che nela furia el gavesi leto metri inveze de metri cubi, ma solo cubi :shock: :shock: :shock: e notare che prima de leger el ga fato una picola pausa, come per pensar a come che se legi quela roba... ;)


Franco
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 214
Iscritto il: mar 4 nov 2008, 12:21

Messaggio da Franco »

Probabilmente el gà un passà come murador.
Xè i muradori quei che parla genericamente de "cubi" intendende "metri cubi".

Quindi se gavemo perso un bon murador e gavemò guadagnà un cativo giornalista... :wink:


[url]http://carsosegreto.blogspot.com/[/url]
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Ogi sul 'Piccolo' xè un articolo sul molo VI, che comunica l'inizio dei lavori col abatimento del magazzin 62 che nel 1999 gaveva becà fogo e che de quela volta el iera inagibile. Mi go lavorà in quel posto per un dò/tre ani, girando in longo e in largo per tuti i magazini e i piani per far el raportin mensile sula sicureza antincendio e per controlar sul posto se sonava qualche alarme, anche se praticamente sempre el iera dovudo a qualche colombo che se piazava davanti ai sensori, ma comunque bisognava andar a veder e a controlar.In seguito i demolirà anche i magazini 61, 63 e 64.

Fra le altre robe i disi: Il magazzino si sviluppa su piano terra e due piani superiori'. E qua sta l'eror: el magazin, come del resto anche i altri tre, se svilupa su due livei: piantera e primo pian. Un secondo pian no esisti!!!!!
In sta foto se vedi el molo VI coi sui quatro magazini e de drio el molo V. Se vedi ben che i livei xè solo due (el piantera xè sconto dai camion turchi sbarcai da un tragheto)
Sula destra le gru del molo VII

Immagine

Un poco più in particolare

Immagine

ciao
sum culex


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Sul Picolo de ogi nela pagina Istria etc, xe una foto de due pecore e xe specificado che xe esemplari adulti di agnello!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Zigolo ha scritto: esemplari adulti di agnello!
:-D :-D :-D :-D :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Zigolo ha scritto: xe una foto de due pecore
Ogi la xe de novo (la stessa!).

E i le ciama propio pecore! :roll:


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Se vedi che i ne leggi 8) 8)


Torna a “El salotin”