Malinformazione mediatica

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno! Stamatina guardando el Piccolo legio nel titolo che el fondo de piaza Libertà xe tropo debole per la statua de Sissi...strano, penso, xe tanto che la xe! Legio l'articolo e...scopro che i parla dela statua de Maria Teresa...come al solito el bugiardello xe molto preciso... :(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Zigolo »

Anche el Piccolo de ogi (pagina 12) parla del'incendio de Cosenza, ma nel titolo xe scrito CASERTA.

Che le due cità sia tacade da un ponte come Trento e Trieste? :twisted:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

Stamattina leggendo el piccolo me xe andado per traverso co go letto questo
Immagine
el ghota???? :roll: :roll:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Ciancele »

Baba Triestina: Ga gu go aca no. Prima elementare.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto:Baba Triestina: Ga gu go aca no. Prima elementare.
Bela, no savevo.
Mi go idea che i pensava de scriver tipo inglese, ghost... o Ghana... ma xe gente che scrivi in triestin " mi gho, ti te gha, lu gha"


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto:
Ciancele ha scritto: Baba Triestina: Ga gu go aca no. Prima elementare.
Bela, no savevo.
Mi go idea che i pensava de scriver tipo inglese, ghost... o Ghana... ma xe gente che scrivi in triestin " mi gho, ti te gha, lu gha"
Mi in prima elementare iero nel 1933. Tante robe xe cambiade de quela volta. Veramente el mio maestro (Giacomo Tasso, un bon putel) ga dito: Ca cu co aca no. Che chi aca sì. Quando che mi scrivo (e chi son mi?), specialmente roba che no so (e xe tanta roba :( ), me informo. Tempo fa go dovesto scrivere nomi rusi par talian. I gnochi scrivi come che se pronuncia, i taliani come che se scrivi. Go perso una giornada de tempo par trovar. Mi me go imparà anca a leger l'alfabeto cirilico. I podaria informarse anca lori. O no i sa che se se pol informar? El Gotha (in gnocheria xe scrivi maiuscolo) xe una parola 'sai usada qua.
Una scusa bisogna sempre gaver: Xe un erore di batitura. ;--D ;--D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto:. Tempo fa go dovesto scrivere nomi rusi par talian. I gnochi scrivi come che se pronuncia, i taliani come che se scrivi.
i nomi russi, per via del cirilico, qua i li copia dela trasliterazion francese o inglese o version de slavi che scrivi con alfabeto latin: Tschaikovski? Čajkowskij?

ca cu co ,me par de ricordar vagamente... e un a storiela dela maestra che qualchedun xe debole e ga bisogno del acca per sostegnirse.
Ma qua i credi tuti de saver tuto e de far i finoti e al massimo i ga una vaga infarinatura de inglese


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ciancele ha scritto:
babatriestina ha scritto:
Ciancele ha scritto: Baba Triestina: Ga gu go aca no. Prima elementare.
Bela, no savevo.
Mi go idea che i pensava de scriver tipo inglese, ghost... o Ghana... ma xe gente che scrivi in triestin " mi gho, ti te gha, lu gha"
Mi in prima elementare iero nel 1933. Tante robe xe cambiade de quela volta. Veramente el mio maestro (Giacomo Tasso, un bon putel) ga dito: Ca cu co aca no. Che chi aca sì. Quando che mi scrivo (e chi son mi?), specialmente roba che no so (e xe tanta roba :( ), me informo. Tempo fa go dovesto scrivere nomi rusi par talian. I gnochi scrivi come che se pronuncia, i taliani come che se scrivi. Go perso una giornada de tempo par trovar. Mi me go imparà anca a leger l'alfabeto cirilico. I podaria informarse anca lori. O no i sa che se se pol informar? El Gotha (in gnocheria xe scrivi maiuscolo) xe una parola 'sai usada qua.
Una scusa bisogna sempre gaver: Xe un erore di batitura. ;--D ;--D
Tempo fa go dovù scriver tanti nomi russi e me par de ver trovà che esisti una trasliterazion ufficial. La esisti sicuro pei cinesi e forsi anche per i Russi. Wladiwostok o Vladivostok? Certo che con la seconda un gnoco legeria Fladifostok.

Qua xe un articoleto https://www.facebook.com/cultura.lingua ... 97299904:0 che conferma la confusion.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto:
Tempo fa go dovù scriver tanti nomi russi e me par de ver trovà che esisti una trasliterazion ufficial. La esisti sicuro pei cinesi e forsi anche per i Russi. .
pei cinesi i la ga trovada de recente e cussì i ga dovudo trasformar i nomi. Pechino, Peking xe Beijing: Mao -Tse-Tung come che i ghe diseva al epoca savemo tuti che xe Mao Zedong. e i indiani? Delhi xe restada Delhi e la acca xe per bel veder? Bombay xe Mumbay, e adesso Calcutta xe Kolkata.
per i russi pensè solo a Gorbacev e Gorbaciov e tute le varianti de Kruscev Krusciov, Kroutschev.

Ma Gotha xe sempre Gotha. e no ghe entra gnente ma anche el Golgota qualchedun scrivi Golgotha .No Golghota


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

ieri in un artcolo ( se volè zerco la foto) i scriveva el " coupe de foudre"
Come che digo sempre, se no savé le lingue, no sè obligai a scriver in lingua straniera: coupe vol dir coppa ( Coupe Melba xe un gelato) o anche taio ( da couper tagliare) e se pronuncia fazendo sentir la p perchè in fondo ghe xe una e muta. Coup vol dir colpo e no se fa sentir la p final che xe muta.
Insoma coppa/taio e colpo se scrivi e se pronuncia diferente.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da nonna ivana »

A proposito di stranezze linguistiche...ultimamente ho notato un anomalo uso del punto interrogativo, quando a me sembrebbe meglio mettere il punto esclamativo, non essendo evidente una domanda, bensì una esclamazioneI

Sono stale modificate le interiezioni?
Non ne ero proprio al corrente!

Naturalmente questi comportamenti li ho riscontrati in un noto Social Network, non da altre parti, libri, giornali, perché purtroppo per ragioni di vista non leggo più con la voracità di un tempo, o con la attenzione sufficiente, dato che la parola stampata mi sembra molto impallidita e rimpicciolita, con mio grande dispiacere!

Buona serata!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da nonna ivana »

nonna ivana ha scritto:A proposito di stranezze linguistiche...ultimamente ho notato un anomalo uso del punto interrogativo, quando a me sembrebbe meglio mettere il punto esclamativo, non essendo evidente una domanda, bensì una esclamazione!

Sono stale modificate le interiezioni?
Non ne ero proprio al corrente!

Naturalmente questi comportamenti li ho riscontrati in un noto Social Network, non da altre parti, libri, giornali, perché purtroppo per ragioni di vista non leggo più con la voracità di un tempo, o con la attenzione sufficiente, dato che la parola stampata mi sembra molto impallidita e rimpicciolita, con mio grande dispiacere!

Buona serata!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

Forse hanno capito, oggi sul quotidiano locale gotha (con la minuscola però) è scritto con la acca al posto giusto.
E quanti non sanno mettere la acca al posto giusto in Gandhi! quanti Ghandi leggo


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: Forse hanno capito, oggi sul quotidiano locale gotha (con la minuscola però) è scritto con la acca al posto giusto.
E quanti non sanno mettere la acca al posto giusto in Gandhi! quanti Ghandi leggo.
El problema de l'aca no esisti par talian. O no dovaria esister. Dificile xe solo nei nomi stranieri. Par esempio, ritmo par gnoco se scrivi adiritura con do aca (rhythmus). Emoroidi con l'aca dopo la r, come in grego. Cosa far? Cior el dizionario e copiar. Ma bisognaria saver che se pol cior el dizionario e forsi xe qua el caligo.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Sentida sta matina nel breve giornal radio de le sie e mezo. La storia xe quela de la muleta de 16 ani copada da un diciasettenne : "é stata trovata sotto una catasta di pietre" :cheezy_298: Xe i legni che se acatasta, le piere forma dei cumuli. Le lastre squadrade de piera se pol acatastar . I cogoli forma cumuli.


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Elisa »

Malinformazione mediatica....remota ma confacente
L' arrivo dellle paratoie per il canale di Panamá
"Llegan las primeras cuatro compuertas del Tercer Juego de Esclusas
Publicado el 20 de agosto de 2013
……El traslado, a bordo de la embarcación M/N SUN RISE, tomó alrededor de un mes desde el puerto de Trieste, provincia de Pordenone, al noreste de Italia hasta aguas panameñas en el litoral Atlántico.
"

...."Il trasporto ….dal porto di Trieste, provincia di Pordenone…."
http://www.globalports.com.ar/ampliar.php?idr=25102

Comunque «Il nuovo canale di Panama, è una grande sfida. Ed è tecnologia italiana»
“Un gioiello del «Made in Italy” ecc. ecc. ecc..toccato a questa piccola nazione di quattro milioni di abitanti”. :-D :-D :-D


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Li perdoniamo solo perché hanno perso qualcosa: https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopi ... =14&t=6473

Le paratoie sono state costruite dal gruppo Cimolai che è di Pordenone, e spedite via mare da Trieste (che non è, come dici tu correttamente, in provincia di Pordenone!).

In compenso, mentre nel forum la nave viene chiamata STX ROSE 2 adesso si chiama SUN RISE.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Elisa »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Li perdoniamo solo perché hanno perso qualcosa: https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopi ... =14&t=6473

Le paratoie sono state costruite dal gruppo Cimolai che è di Pordenone, e spedite via mare da Trieste (che non è, come dici tu correttamente, in provincia di Pordenone!).

In compenso, mentre nel forum la nave viene chiamata STX ROSE 2 adesso si chiama SUN RISE.
"Li perdoniamo solo perché hanno perso qualcosa: https://www.atrieste.eu/Forum3/viewtopi ... =14&t=6473......
Somamente curiosa sono...per approfondire un po', e non posso interpretare. :-) :-) :-) :(


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

oggi sul Piccolo c'è la CHANCHE al posto di Chance.
Se non si sa l'ortografia francese, inutile cagar fora del...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Leggo sul Piccolo Web che ieri, 13 ottobre è stata una giornata difficile per il traffico cittadino. Oltre ad un incidente tra un bus ed un camion in via Mazzini, c'è stata anche una caduta di calcinacci in mezzo a via Udine nel tratto tra via sant'Anastasio e via santissimi Martiri! A parte il santissimi di cui abbiamo gia discusso, tra via sant'Anastasio e via santi Martiri, a piedi e di buon passo ci sono 20 minuti buoni. Allora o tutta Trieste è andata giù, oppure sempre di martiri si tratta, ma di quei poveri diavoli ammazzati dai tedeschi ed ai quali si è pensato, giustamente, di dedicare una via, la via Martiri della libertà appunto!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “El salotin”