No go soldi... cosa fazo???

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.

Che soluzion scegliè per rivar a far i lavori in casa?

Fè un puff incredibile... poi a pagar se vederà...
4
21%
Cerchè un moroso/una morosa che gabi pila
4
21%
Andè a spostar cubi de cemento a 1 euro al cubo
2
11%
Andè a lavorar come buttafuori per 50 euro a sera
3
16%
Andè a lavorar come accompagnatori/accompagnatrici, no xe ben ciaro el compito, ma i paga ben
2
11%
Telefonè a amici e parenti per domandarghe bori
1
5%
Ve metè in strada con un cartel "Son cisto, iuteme!!"
0
Nessun voto
Ve rampighè sul teto e minacè el suicidio se no i ve iuta
0
Nessun voto
Zerchè de taiarve i polsi col rasoio eletrico, perchè tanto no ghe xe soluzion...
3
16%
 
Voti totali: 19

Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Riguardo ale cifre iperboliche, una volta i contava che el valor dei zogadori (del calcio) iera fasullo. Come dir che "mi te dago un zogador de 10 miliardi per 2 da 5 miliardi" saria stado come "mi te vendo la mia auto de 10 miliardi per 2 moto da 5 miliardi". I soldi no girava in realtà, el valor dei zogadori aumentava senza un riferimento reale. Qule che me domando xe come i la meteva on le tasse.

Qunato ala economia statale in perenne deficit, me par che adeso i staghi tornando indrio. Del resto i interessi che se paga xe sai alti, tanto da costituir forsi la magior spesa del bilancio stesso. E el debito dello stato xe sicuramente un motivo de l'inflazion, perché alo stato ghe convien che i propri debiti gabi meno valor, e poi magari i xe tentadi a stampar più soldi, visto che ogi el denaro circolante no xe più coverto dal deposito in oro dela Banca d'Italia.

Insoma, l'economia moderna xe un gran casin, e le regole speso le vien tirade fora perché ghe fa comodo a qualchedun... ma sicuramente no a tuti, e xe tanti che co ste regole ghe rimeti.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Non volessi passar per catastrofista, ma credo che una crisi pezo de quela "per antonomasia" del 1929 sia in agguato :?


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

AdlerTS ha scritto:Non volessi passar per catastrofista, ma credo che una crisi pezo de quela "per antonomasia" del 1929 sia in agguato :?
Ti te poderìa senz'altro aver ragion, ma mi che son nata otimista, zerco de sperar che Dio ilumini che di dovere prima che andemo copletamente a fondo. :260:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

AdlerTS ha scritto:Non volessi passar per catastrofista, ma credo che una crisi pezo de quela "per antonomasia" del 1929 sia in agguato :?
utile de saver ... alora xe de gaver bori in man per comprar titoli apena che i crola :-)

te sa anca cuando che podesi suceder? :-)


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

mah, la crisi del 29 xe famosa sui libri de storia, anche se devo dir che legendo me ga aprso che la gabi ciapado de più l'America e i paesi anglosassoni che qua. In famiglia mia nissun ga mai parlado dela crisi del '29 e sentivo quasi più parlar del iazzo del inverno del '29.
cris ghe ne xe stade dopo i anni 80 più de una , e me sa che anderemo a crisi pice e ripetude.. a volte vedo bruti segni e altre volte vedo segni de ripresa.. zerchemo de veder el bicer mezo pien..
per i economisti, me ricordo che nei anni 70 gavevo un amico che studiava economia e comercio, e el me diseva Go imparado tuto sula moneta, credevo de gaver capido tuto e adesso vien fora che quel che i me ga contado no va ben, che xe tuto altro!


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

ffdt ha scritto:alora xe de gaver bori in man per comprar titoli apena che i crola :-)
Se dovesi vignir la crisi (femo i debiti scongiuri) crola anche el valor dela moneda. Te dovesi comprar lingoti de oro e diamanti, o anche beni immobili...


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Parlando di Firenze...io credo che anche il mercato immobiliare sia un'enorme bolla, ora come ora...


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Xe la solita lege dela domanda e de l'oferta. El valor dele robe dipendi da quanto la gente xe disposta a pagar per le stese.
Te fazo un esempio. MI go un libro del 1700 (raro) che val circa 7-800 euro. No xe sai, ma comunque se no te trovi l'apasionado mai più te lo vendi a quel prezo. Steso discirsi per le aste, dove certe volte i parti da una cifra e i riva a 10, 20 volte tanto e anche più. Altre volte inveze i ogeti resta invenduti.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

rofizal ha scritto:Se dovesi vignir la crisi (femo i debiti scongiuri) crola anche el valor dela moneda. Te dovesi comprar lingoti de oro e diamanti, o anche beni immobili...
Se riverà quel giorno, penso spesso che saria ben aver un lavor de artigian: saver far el caligher, l'idraulico, el falegname... quel giorno la mia qualifica de impiegato valerà niente :?


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

giusto per sdramatizar:impara subito un mestier manuale!!!!!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

rofizal ha scritto:Xe la solita lege dela domanda e de l'oferta. El valor dele robe dipendi da quanto la gente xe disposta a pagar per le stese.
Te fazo un esempio. MI go un libro del 1700 (raro) che val circa 7-800 euro. No xe sai, ma comunque se no te trovi l'apasionado mai più te lo vendi a quel prezo. Steso discirsi per le aste, dove certe volte i parti da una cifra e i riva a 10, 20 volte tanto e anche più. Altre volte inveze i ogeti resta invenduti.
Hmmm...questo me par che xè un poco semplicistico nel mercato de ogi.
Oferta e domanda son spesso trattenute o gonfiate artificialmente, da ormai forsi cento ani...


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

AdlerTS ha scritto:[...]la mia qualifica de impiegato valerà niente :?
si, va ben, ma durera` poco ... ogidi` nisun se pol permeter crixi che duri sai, tanto meno cuei che ga per bon bori :-) su co' la vita, no ghe xe modo percio` che le robe le vadi mal gnanca metendoghe tuta la piu` bona volonta` ;-D ;-D ;-D


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Tirabaralla ha scritto:Hmmm...questo me par che xè un poco semplicistico nel mercato de ogi.
Oferta e domanda son spesso trattenute o gonfiate artificialmente, da ormai forsi cento ani...
Vero, vero.... lo gavevo dito anche mi parlando dei zogadori.
Comunque l'economia no xe materia per mi, no go mai amado el dio denaro, no son mai stado bravo nei afari... perciò no steve spetar de mi grandi considerazioni su l'argomento. :wink:


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Concorso Forestale

Messaggio da macondo »

Legio con incredulitá sul Picolo de oggi che a un concorso per l'asunzion de 20 agenti de la Forestale, se ga presentado 2.600 candidati. Incredibile, considerando che el salario inizial xe de circa 1.000 euro al mese!
Me imagino che sia dicile far paragoni con altri paesi, ma qua de mi 1.000 euro xe meno del salario minimo legal e per lavori no qualificadi che nissun vol far...
D'acordo, el costo dela vita dove vivo xe piú alto (ma no tanto), ma per una posizion equivalente se ciapa el dopio e se ghe xe una oferta de 20 posti se presentaria 40-50 candidati e forsi no i podessi gnanca completar el numero.

Cussi mal semo ridoti in Italia? :'-( :'-(


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

In Italia xe tanti operai che ciapa anche meno de 1000 euro :?
Inoltre esser nella forestale vol dir esser statale, che xe considerada una dopia sicureza.


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

AdlerTS ha scritto:In Italia xe tanti operai che ciapa anche meno de 1000 euro
E purtropo xe anche tanti che, messi in posizioni comode dala politica, i ciapa centinaia de migliaia de euro l'anno senza far niente. :evil:
(legerse el noto libro con fatti, numeri e nomi)
E quei li paghemo noI!
E dopo i ne aumenta le tasse perché i dixi che no i ga soldi... Xe momenti in cui rivo a capir anche le violenze dela rivoluzion francese. El popolo doveva eser esasperado. Spero che i cerchi de no rivar fino a quel punto, però xe triste pensar che, più de duecento anni dopo, ala aristoricrazia se ga sostituido un'altra classe sfrutatirice. Se vedi proprio che l'omo no impara mai.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Leggevo do giorni fa che le famiglie impuffetade xe raddoppiade rispetto al 2000 :?
Per la rivoluzion francese, mi go sempre avudo la mia personale idea che i dimostranti non gaveva un interesse specifico a ribaltar la monarchia, gaveva solo fame ! Po' qualche furbo ga aprofitado della situazion, metendose alla testa dei rivoltosi per prorpio comodo.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

se andemo ala rivoluzion francese, xe stadi scritti libri su libri al riguardo... e certo quei che ga cominciado no se spetava che andadi avanti finissi come che la xe andada. Ma ridurla a solo una question de fame xe una version de sussidiario de scola elementare, come che disè voi: soto el Re Sole ghe xe stade carestie anche pegiori e nissun se ga sognado de far la rivoluzion.
Xe stado illuminismo, terzo stato ( che iera po borghesia), indebitamento pubblico ( anche per sostegnir la rivoluzion americana), classe dirigente inesistente, lacci e laccioli burocratici medievali, rivoluzion industrial, per cominciar ... ve basta?
Ultima modifica di babatriestina il ven 2 nov 2007, 5:33, modificato 1 volta in totale.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

come ogi, dei ;-D ... ma credo che cuele robe no le basta, perche` se no gavesimo rivoluzion un giorno si` e cuel dopo anche ;-) ... forsi che ne manca 'l iluminixmo? ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Lassando perder la rivoluzion francese e le mie teorie da sussidiario delle elementari (tanto per non esser OT, ma non te me ga convinto :wink: ), el paradosso moderno xe che la gente xe più disposta ad acetar senza protestar stipendi ridicoli che non la sospension de una partida della UEFA :evil:


Torna a “El salotin”