ferie e vacanze

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Vedo volti assai contenti :D
Benebene! Sembra davvero un paradiso naturale, ben fatta, Coce :)


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Una parte dell'Australia che no go ancora visita` dopo quasi 47 ani. Mah fin che vivo xe speranza. No son nianche mai sta` nell'Australia dell'ovest...

Bei loghi si Cesare, bei loghi, anche se penso che lasseria star in pase e ben ala lontana i cocodrili marini.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_ts eh ... sara` anca un paradixo ma cuei cocodrili me fa pensar che 'l fredo umido che xe cua a Trieste de inverno no 'l xe 'po cusi` tanto bruto ;-) ;-D

flag_fr eh ... il peut être un paradis, mais ces crocodiles me suggèrent que le froid humide que nous avons à Trieste l'hiver, il n'est pas si tant mauvais ;-) ;-D

flag_uk eh ... it may be a paradise but those crocodiles suggest to me that the cold wet that we have in Trieste's winter is not so much bad ;-) ;-D


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

ferie e vacanze

Messaggio da nanaia »

betai voi, Coce, che bei posti!! Qualche "nativo" gà la bocca forsi un poco troppo..grandetta :lol: :lol: ma basta girarghe al largo :lol:


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Cairns

Messaggio da Coce »

Green Island xe situada a 27 KM. al largo de Cairns, L'isola xe totalmente corallifera e piena de usei e le acque piene de pesi esotici la vegetasion nuturalmente tropical. Noi semo anche andai sul'"Outer Reef" che xe a circa 100 KM. da Cairns dove no xe isole ma i giacimenti coralliferi i xe solo a pochi metri dala superfice e se pol nolegiar el "snorkel" opur se fa el giro con la barca col fondo sommerso de vetro per veder tuti i colori e el movimento dela fauna marina. Sai bel.
Allegati
green_island01.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Green Island

Messaggio da Coce »

La prima foto mostra La motonave che lasa Cairns per Green Island.
Questa dovaria eser Green island
Allegati
green_island02.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Go sbaglia' de novo ma queste xe le giuste
Allegati
green_island24.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Ciao a tuti per ogi. Coce :-)
Allegati
green_island34.jpg


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

no xe proprio ferie e vacanze, ma staro` via cualche giorno per lavor ... me racomando de tignir ben in ordine tuto cuanto ;-D

e se per dixgrazia el forum el se incugna tochera` spetar sabato che torno indrio :-)

ciau a tuti :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

franco


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-) :-) Bei posti, si Coce. Ma non occorre andar tutto quella distanza via dalla civilizzazione e cultura per fare dei bei fotografie. Si pol farli anche qui in Europa e l'Italia. E con sempre un 'paradiso' si trova sempre un serpente, o un ragno velenoso, o anche un cocodrillo. You know, mate, the more I see of Australia in videos and on the documentaries and news on TV, the less I envy you and remain glad I never took up the 10 quid offer all those years ago. Vivendo come faccio in Inghilterra trovo il mio paradiso visitando l'Italia e la Grecia. E pensi, in Italia ci sono dei belle spiaggie senza tutti quegli ondi come a Bondi.
Larry :-D :-D :-D


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Larry, ben tornado. Ognidun ga le proprie preferenze, ma xe question de veder robe nove, mi in Europa son nato e son sta' diverse volte, ma con tanti ani de Australia no iero mai nele zone tropicali. Credo che el tuo argomento xe sbaglia', no dal punto de vista che no te ga emigra' con le 10 queeds ani fa', ma te devo dir che l'Autralia no xe de butar via, la ga tanti posti de pregio, come el resto del mondo, e te se privi de veder una bela parte del mondo. Nel nostro grupo iera due copie de matura eta' Inglesi una proveniente de Birmingham, l'altra dal Suffolk, i se ga diverti' immensamente, semo diventai amici e se tegnaremo in contato via internet. Quando che iero la' go contata' "Croc" che te conosi sul'altro sito, lori abita la' e semo stai a zena de lori e gavemo fato anche la cantada ala Triestina assieme. Tuto insieme un'esperienza de no dimenticar. Ciao Coce :-) :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi penso che de ogni parte ghe sia roba bela e interessante de veder e de imparar, mostrando un poco de interesse. Po ognidun va dove che ghe piasi de più, chi el caldo, chi el fredo, chi le città, chi la campagna, chi la montagna.. e po xe anche a volte el più comodo, che senso andar assai lontan se se trova meno lontan qualcossa de bel? digo mi, che i viaggi aerei de 15 ore me ga sempre stroncado.
Se Coce ghe xe comoda l'Australia, la ga tante bele robe de veder, che ghe xe più vizin a lu che a Larry, che se godi la sua England e la sua Skiatos, e magari un salto in Italia e in Spagna.. e el ga viaggiado ben a suo tempo.
Larry, bentornado a farte vivo, un per de foto dela zona dove che te abiti o de Skiatos, te ne fa veder?


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

ferie e vacanze

Messaggio da nanaia »

me taco in coda per darghe el bentornato a Larry: Hi, you, dearest Lamb se ga sentido assai forte la tua mancanza :36_3_16:
Con l'occasion te chiedo: ste ultime burrasche sull'Inghilterra iera vizin de ti? Spero de no e spero che per un poco sto tempo ve dia pase finalmente!


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D Coce, Baba e Nanaia, grazie del benvenuto al ritorno - dopo un paio di mesi con un bronchite e tosse e medicine che mi ga reso 'hors de combat' e senza voler far altro che guardar il TV e di 'feel sorry for myself'. E, come dice Coce e Baba, xe tutto nella mente quel che sente una persona. Si che go visita tanti paesi, tutto l'Europa al ovest della 'coltrina di ferro' ma compreso anche Cecoslovachia (quando era un paese communista) e la Germania dal Est dopo il crollo del muro,-tutto il Medio Oriente, Egitto, la Nord Africa e Africa Ovest dal Cameroni sino a Casabianca. New York, Chicago, St Louis. Go vissuto nella Francia e la Germania anche Trieste, la Scozia, il Galles e l'Inghilterra. Una volta ero tanto fiero da dichiarmi Inglese dalla Gran Brittania ma come e diventata sto povero paese oggidi, quasi quasi m'imbarazzo dire piu che son 'inglese'. Se potrei ora emigrare andrei via domani. Ma dove andrei? Oramai, ad 82 anni passai, l'Australia non mi accetti piu come imigrante solo come turista e la Neo Zelanda lo stesso. Nemmeno gli Stati Unit e Canada. Cosi, non mi rimane che la Europa. Ma da quando i politici hanno deciso che sarebbe meglio avere un altro 'Stati Uniti' anche qui, non mi va piu. Si, posso andar dove voglio ora nell'Europa ma???
Cussi, mi tocca rimarre qui ma il rimorso mi pesa sullo stomaco. Cussi, Coce, ti deve dir che hai razon. Ti son anda lazo in zerca di una vita migliore e to la ga trova. Pero, non stai pensar di ritornar qui e trovar tutto migliorato. Lo disinganno saria anche troppo da sopportare.
Bona note tutti..
Larry,(un agnello disperato che non pol far ritornar il suo paese ad un tempo passato piu piacevole)
P.S. e per di piu, in TV stasera, le previsioni del tempo per sta notte e doman sono per neve sino a 6/8cm nella parte del paese dove abito
A I U T O!! A I U T O!!! :( :( :(


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D Opla qualcosa strano! Ho scritto il messaggio la sora ho premuto il bottone 'Submit', mi ga camba lo schermo ed e apparso (tutto in Inglese per di piu) quanto segue:
"Ran into difficulties sending Mail. Rdesponse: 550: User unknown in vifrtual alias table.
DEBUG MODE
Line 165
File: smtp.php.

go zerca e lo stesso, il mio messaggio e stato postato!!
Cos vol dir?
Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D :-D E di novo! Anche quel che xe scritto lassu, premuto il bottone 'Submit' e di novo come scritto lassu! Che vedemo di novo.
Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D I dont believe it. Still getting the same response. It shows up as a 'General Error'. Could it be that I am doing something wrong? Invieroi questo e poi vaddo a nana.
Buona notte tutti.
Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

No preoccuparta tanto, Larry, xe do giorni che el fa cussì, el disi debug ma po el ciapa el messaggio istesso. Come quei che rugna, ma fa quel che i devi. Vederemo se xe de meter a posto, ma prima de cambiar la version magari faremo un per de prove, che no sia pezo eltaconc he el buso. Anca qua i diseva che piovi e neve, e inveze xe scuro ma suto, me ga tocado bagnar le piante in terazza.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Ciao, Larry, bentornado! :lol: :lol: :36_1_39: :36_1_39:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Se qualchidun va in Croazia, passando inevitabilmente per la Slovenia, se ricordi che xe stado pena rivisto el loro codice stradale:

• Superamento dei limiti di velocità (nei centri abitati):
Entro i 10 Km/h (compresi) € 80,00;
Oltre i 10 e fino ai 20 Km/h € 250,00 + 3 punti sulla patente;
Oltre i 20 e fino ai 30 Km/h € 500,00 + 5 punti sulla patente;
Oltre i 30 Km/h € 1000,00 (pena minima) + 9 punti sulla patente (con divieto di guida del veicolo).

• Superamento dei limiti di velocità (fuori dai centri abitati):
Entro i 20 Km/h (compresi) € 60,00;
Oltre i 20 e fino ai 30 Km/h € 120,00 + 3 punti sulla patente;
Oltre i 30 e fino ai 40 Km/h € 240,00 + 5 punti sulla patente;
Oltre i 40 Km/h € 380,00 + 9 punti sulla patente (con divieto di guida del veicolo).

• Sorpasso pericoloso: € 500,00 + 11 punti sulla patente (in casi di infrazioni minori € 200,00 + 4 punti sulla patente).

• Inserimento irregolare nel traffico: € 300,00 + 4 punti sulla patente.

• Guida in stato di ebbrezza: da € 150,00 fino a € 950,00 (in casi gravi anche oltre) + fino a 10 punti sulla patente (con divieto di guida del veicolo).

• Guida sotto l' effetto di stupefacenti: almeno € 950,00 + 10 punti sulla patente (con divieto di guida del veicolo).


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “El salotin”