Cerco aiuto urgente (=consiglio)

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Cerco aiuto urgente (=consiglio)

Messaggio da rofizal »

Per molti anni son stado, per el colegamento internet, cliente felice de TIN, credo la più seria società italiana in questo setor. Naturalmente, poiché semo in Italia, i ga pensado ben de eliminarla e conglobarla in Telecom, dala triste fama e dai servizi ben più scadenti.

El mio contrato scadi tra meno de un mese, e dopo? I me ga za dito che entro la fine dell'anno tutti i clienti TIN pasa ad Alice! :evil:
Cosa poso far? (alice no, solo se no rivo a trovar niente, za adeso che me xe pasada la posta sul loro server no rivo a leger quel che i me meti in spam = anche un saco de roba che me servi, problemi de server i dixi)

Go provado con Fastweb, xe un anno che i me manda pseudo-rapresentanti o i me telefona. Ma anche là la serietà me par no i sapi ben cosa che sia. Mati che no i sa cosa i pol ofrir, condizioni smentide el giorno dopo la firma de un contrato (che però diventa operativo solo dopo l'arivo del tecnico per l'instalazion), condizioni oferte telefonicamente e poi cambiade co riva l'oferta scrita.... Insoma roba de mati. Me par evidente che i usa concesionari che poco i capisi ma i cerca comunque in tuti i modi de ciapar clienti.

Chi altri xe de seri in rede? Forsi lo go za domandado tempo fa, ma le risposte no iera sai ciare. So che Franco usa quela società minore, ma lui ga esigenze de server (quindi particolari) che bele le xe, ma anche le costa. Mi me interesasi saver che tipo de colegamento gavè, se gavè mai avudo interuzioni, problemi, quanto el costa, come xe l'asistenza (certi la ga adiritura a pagamento), che velocità ga, insoma, se se sodisfati o meno. Devi eser un colegamnto de tipo flat (cioè 24 su 24, 365 giorni a l'anni) no quei a tempo che no soporto.

Se qualchedun me dà qualche informazion utile ghe sarò grato. E podesi eser utile anche a altri.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8728
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi iero con tin e credo a dicembre de 'l anno scorso i me ga dito de passar ad alice. I me ga lassà el modem che gavevo in comodato (e pagà ormai abondantemente). Per el resto no xe cambià niente e non go vu problemi.

Continuo anche ad aver sempre l'indirizzo IP del stesso grupoo de prima che comincia con 80 e no con 87. Se dopo dovesi cambiar qualcosa con sto dicembre mi no so.

Comunque, fin che funziona, resto qua, anche perché no me par che chi che xe passà coi altri sia sta sai più felice. Giusto 3 giorni fa un che ga un altro gestor (no fazo nomi) me diseva che da un pochi de giorni cascava la linea ogni 20 minuti.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41457
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Go Alice flat de un per de anni. Sto genaio i me ga fato un casotto che i me proponeva la linea a 20 mega, ghe go dito de no, i mati me ga volutamente stracapido e per farmela i me ga staccado la linea... go subito protestado e i me ga dito ben, riettivemo la vecia , i me ga mandado un modem che go restituido al mittente, go fatto un poco de scandal con lega consumatori, avvocato.. insoma in un mese i me ga rimesso a posto come prima. I me ga dado el risarcimento che i prevedi lori per contratto ( cavado el canone adsl per el periodo che no iero colegada e un tot- me par 100 euro- scalai del canone successivo e adesso stago ancora tazzando tramite avvocato per ciapar almeno la rifusion dei bori che go speso in quei giorni su una linea lenta tin pagada a tempo.
Podè imaginar se no me go rabiado e pensado de cambiar gestor, ma de quel che sentivo in quei giorni, go visto che i altri xe ancora pezo.. qua spetemo de sentir Adler che me par che ga bazilado anca lu col suo.. e me son tegnuda el mio alice. Interuzioni, ogni tanto meza giornata, giusto tre giorni fa un dopopranzo e ieri dopopranzo un'oretta...


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

ah, perchè secondo voi, prima i tecnici de tin iera diversi de quei de alice?

beh ve sbaliè de groso. alice e tin anche se iera due società diverse, alla fin fine iera la stesa identica roba e le stese identice persone.

secondo mi, alice, tin, libero,tiscali ecc.ecc. xe tuto la stesa identica roba. del resto con chiunque te fazi el colegamento vien sempre i tecnici temecom a casa tua. Mi ormai no son con telecom da più de 2 ani, e per lo meno xe almeno 360€ risparmiai

deso son con infostratda (go el libero absolute) e no me trovo niente mal.

Fastweb i me disi che va ben, ma secondo mi xe sai, sai caro.

e, dovendo cambiar, lo fari se no altro per no darche a telecom quela ladreria che i ciama canone.

i disi che el canone xe per la manutenzion dei impianti..... ma una volta la comutazion (quel che fa el instradala telefonada in centrale) ierà a relè, e quindi sogeta a consumarse, deso xe tuto eletronico.....

te vol el canone? ben alora cavime el scato ala risposta (altra ladreria)

te vol el scato? alora cava el canone. che del resto i fa la stesa funzion. pago el scato co uso i impianti e no pago niente cono no li uso....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Grazie!
Da parte mia devo dir che, pur esendo ancora TIN (con numero telefonico diverso da Telecom) l'asistenza xe za pegiorada. Venerdì matina me se ga blocado el colegamento. Telefono, parlo con signorine e reparto tecnico, i me conferma che i vedi dei problemi e i me dixi che i meterà a posto al più presto o al massimo entro 48 ore (lavorative). Da notar che i lavorava anche el sabato pomerigio.

Niente venerdì, sabato matina per sicureza ritelefono (xe pasade 24 ore) e i me dixi "xe in lavoro". Lunedì matina stesa roba, idem lunedì sera. Ghe fazo presente le 48 ore previste (e garantide) de contrato: "ah, xe in lavoro, la devi spetar, sarà a posto co sarà a posto" (più o meno cusì, anche con signorina no sgarbata, ma sicuramente poco gentile). Martedì matina uguale. Finalmente martedì pomerigio me telefona un mulo, el tecnico, molto gentile. El me ciama più volte per dei controli e in un quarto d'ora iera tuto a posto.
"Cosa iera? Sucederà ancora?"
"Eh, no gavesi nianche dovudo suceder"
"Ma, la me scusi, la xe stado tanto veloce, come mai speto da venerdì matina?"
"I me ga pasado el problema solo adeso"

Altro che "in lavoro", no i gaveva nianche pasado la comunicazion al reparto tecnico!!! :evil: Robe che ve asicuro con TIN no sucedeva. Adeso credo che al call center sia gestido da Telecom. Se xe cusì se vedi i risultati. Guai se gavesi avudo ancora de gestir i server!

In altro topic recente dedicado a internet e telefonia (piutosto generico a dir el vero) iera stado Franco che ricordava che el suo gestor xe NGI e snif che riportava le condizioni del suo contrato con Alice-Telecom. Lo riporto qua, cusì gavemo tute le notizie asieme:
No go simpatia per Telecom, però.....
19,95 euro al mese - internet 24 su 24( Alice Flat) bim. 39, 90 euro
15 euro al mese- telefono fisso 24 su 24 con chiamate su tutto el territorio nazionale( Teleconomy No Problem) bim. 30 euro
canone( furto telecom) 25 euro a bimestre
Tot. 94, 90 a bimestre


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

babatriestina ha scritto:Go Alice flat
Interuzioni, ogni tanto meza giornata, giusto tre giorni fa un dopopranzo e ieri dopopranzo un'oretta...
Cavolo!!! :twisted:
Eco ste robe no le soporto. Ve asicuro che con TIN no le eisteva. No me ricordo de gaver avudo interuzioni nei ultimi anni. Se ghe xe stade, le doveva eser sai rare e sopratuto super brevi.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Noi gavevimo alice flat per due anni e no gavemo mai avù problemi. Adesso stemo cambiando con libero per via del canone e ve saverò contar come che va.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Bilbo ha scritto:deso son con infostrada (go el libero absolute) e no me trovo niente mal.
Fastweb i me disi che va ben, ma secondo mi xe sai, sai caro.
Fastweb me vinisi a costar più o meno come quel che pago adeso, forsi un poco meno (tignindo conto anche dela parte telefono), ma no rivo a capir se e quando xe la linea a 20 mega disponibile (me par che la dovesi za eser in zona mia, ma lori i dixi de no). E no me fido dei concesionari.

Go vardado Libero Absolute e le altre oferte Infostrada. I prezi no me par ala fine tanto diversi (bisognasi confrontar anche i costi dele telefonade) e te paghi anche el canone de ativazion. Xe interesante comunque che te se trovi ben. Però i ga quasi tute le oferte a 4 mega, solo una riva a 12 e no i prevedi a 20 mega. Se poi te vardi come vien fati i colegamenti (devo dir che i xe onesti a dichiararlo) : http://assistenza.libero.it/adsl/cosa/dsl2.phtml quasi tuti i se apogia su server Telecom e alora se questi ga problemi semo al punto de partenza, forsi pezo, perché per l'asistenza te se devi rivolger a lori che poi i girerà ala Telecom (un pasagio in più). Ghe podesi comunque eser un risparmio sula spesa (come dito xe de far ben i conti). E podesi anche eser che i server Telecom sia a loro dedicadi, quindi magari più afidabili de quei de Alice (questo val anche per i altri gestori).

Mi al primo punto meto la serietà del colegamento e de l'asistenza, al secondo el costo. Diexe euro al bimestre in più o meno no me cambia la vita, ma pasar ore a telefonar per asistenza o a far controli per capir cosa no funziona me par pezo. Sempre che el costo no sia de gran lunga superiore (de gran lunga inferiore me par dificile :wink: ).


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Nona Picia ha scritto:Noi gavevimo alice flat per due anni e no gavemo mai avù problemi.
Quanto ste colegadi? Xe importante. Xe importante anche che quantità de trafico se ga (mega o giga scarigadi e carigadi). Xe come usar un'auto per far 10mila km a l'anno o farghene 100mila. Certi problemi vien fora solo con un uso intenso. (no go dito che voi no lo gavè, ma solo ve lo chiedo :wink: )


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8728
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi fin che gavevo tin go vu qualche problema e qualche volta son restà senza linea. Dopo, con Alice, sempre ben. Ma penso che gabi ragion Bilbo, cambia solo el nome e basta e probabilmente xe sta un caso che no gabi vu problemi.

Comunque semo tacai 8 ore al giorno e anche più (con due machine, ma questo no se pol dir perché el contrato no lo prevedi :wink: ).

No scarighemo film, ma un poco de trafico lo gavemo sia in upload che download (basta pensar che i agiornamenti sia de Ubuntu che de Windows va tuti in rete). Mi tuto sommato sotoscrivo l'intervento de snif.

Comunque credo che, come che i me disi che xe sta anche in America quando l'antitrust ga spacà la ATT, la liberalizzazion ga portà a uno scadimento dela qualità del servizio, tuto per sbasar i costi. Poca asistenza sopratuto e se le robe va ben, ben e se no ... :twisted:


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

beh, 94 a bim contro i 50 (+ le telefonade in media 8/10€) che go mi, me par una bela diferenza. se po te vol anca le telefonade tute gratis (no ai celulari però) alora ta va a 80bim. l'ativazion no tela paghi, i la fa gratis, te paghi la nova linea se no te ga niente... ma ti te ga quela de telecom....

in più adeso i ga l'oferta, del tutto incluso, 19.95 per i primi 3 mesi se te se aboni via web. dopo i pasa a i 40 soliti

Tutto Incluso web


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

ancora una roba

mi go che meriva l'adsl2+ con portante a 12M limitada a 4.8 ma te asicuro che co scarigo da posti dito megaupload, o rapidsahre per far un esempio la roba me vien zo a 480/500 kB/s.... cioè banda piena.....


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Grazie de novo! Grazie a tutti! (ma el discorso pol continuar, ghe sarà altri interesadi)

Mi comunque go risolto.

Go provado Fastweb : sul sito i me dava NO 20Mb, el loro numero telefonico niente da far, ghe vol eser za abonadi, i negozi de Trieste no li conoso (no so se i xe seri o meno), go provado con uno e nianche no i rispondeva al telefono, un altro gaveva meso el numero de celulare.

Alora me son rasegnado a provar con Telecom. Son stado meza ora al telefono con una signorina molto gentile e ala fine son stado d'acordo per un contrato ADSL da 20Mb (i me ga dito che xe posibile), in oferta fino a lunedì. No pago instalazion, ghe xe anche la TV (poi vedemo se tignirla o meno, ma la costa poco) e le telefonade, con l'opzion Voce 0 Plus (2,95 al mese) me costa - urbane e interurbane - "solo" 0,15 euro ala risposta.
Costo del contrato, a parte i primi do-tre mesi a prezo molto baso, 36,95 euro (ma par 41 con la TV) al mese più 3 de modem in comodato (so che me convigniria comprarlo, ma i tempi xe streti e a Trieste poco trovo), iva compresa. No xe poco, ma xe più o meno quel che pago adeso tra telefono e ADSL. Se ga anche un secondo numero telefonico che però personalmente no credo me sarà molto utile. Comunque credo se trovi tuto sul sito. Speremo ben. :wink:


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Bilbo ha scritto:mi go che meriva l'adsl2+ con portante a 12M limitada a 4.8 ma te asicuro che co scarigo da posti dito megaupload, o rapidsahre per far un esempio la roba me vien zo a 480/500 kB/s.... cioè banda piena.....
No conoso quei due siti, ma adeso, con TIN, xe certi siti dove te scarighi quasi in piena velocità. Dipendi anche dal server con cui te se coleghi, quel cioè da dove te scarighi. Tanto per far un esempio, quel dela MS me par sia sai veloce. Ma server e linee veloci costa e no tuti le ga. L'importante xe che la linea del provider no sia superafolada, anche per quel iero un poco scetico su Alice, che me pareva sai un prodoto de massa: costi ridoti al minimo, ma anche i servizi. Spero che a 20Mb no sia cusì, anche se diversi de voi ga dito che i xe za sodisfati a coi contrati a velocità inferiori. Come dixeva qualchedun (chi iera Bilbo, Macondo? no trovo più el mesagio) se te vol la qualità te la paghi, e la corsa al ribaso xe, non sempre, ma speso causa anche de un pegioramento dei servizi.


Kyeldor
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 156
Iscritto il: mar 24 ott 2006, 14:37

Messaggio da Kyeldor »

Io ero cliente Alice, poi, visto come mi hano preso per il culo durante un trasloco linea, sono passato a Fastweb.

Mi garantiscono 20 mega, in realtà si viaggia a 6 (più che sufficienti) e penso che i 20 li danno solo a chi compra altri servizi (TV ecc.)

Cmq. è bene che te lo dicono, nel senso che mi offrono una "SuperADSL" a 20 mega. Che la mia linea sia compatibile con qs. servizio me lo hanno messo per iscritto (tramite mail).

L'importante è che SE TI GARANTISCONO QUESTO SERVIZIO DEVONO DARTELO. Un mio amico viaggiava a due, li ha abbondantemente minacciati e adesso anche lui viggia a sei. Spesso comunque la responsabilità è di Telecom.

Per quanto mi riguarda, il contratto internet semiflat + telefonate semiflat (chiamo quanto voglio sul fisso in tutta Italia) funzia bene, e mi costa 50 euro in meno rispetto a telcom (non posso chiamare via cell.). Se facessi il contratto flat (internet 24 ore) risparmierei 30 euro. Tutto gratis fino a Natale.

Adesso funziona tutto bene, e oserei dire che viaggio meglio che con Telecom. Io non scarico un granchè, ma gli aggiornamenti delle varie utility (antivirus, antiphising ecc.) sono senz'altro più veloci. Sito Fastweb e mail non entrano nel conteggio del tempo di connessione in rete.

E soprattutto...non pago più il canone.

Questa è la mia esperienza.

Saluti


Some day you will find me,
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8728
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Penso che nella scelta de un gestor intervien molti fattori, economici, de qualità ma non solo.

Per esempio me ga dà molto fastidio la tecnica aggressiva de alcune compagnie; me se ga presentà uno sula porta, el ga comincià a sburtar disendome che el doveva controlar el mio telefono per veder de farme risparmiar. Lo go butà indrio e ghe go dito che el me fazi una proposta comerciale e lui ancora no che el devi controlar el mio telefono e de novo a sburtar sula porta per vegnir dentro.

Ghe go sbatù la porta in facia e, no digo che no lo farò mai, ma sarà dificile che paso con lori.

Preferiso no dir de chi che se trata.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41457
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Per sonopiccoloetc.. mi un che me pretendi de entrar in casa lo ciapo subito per un potenzial ladro!

per altre discussioni, go leto sul SitodeSandro un per de discussioni simili, ve meto un link de una discussion qua


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

rofizal ha scritto:
Nona Picia ha scritto:Noi gavevimo alice flat per due anni e no gavemo mai avù problemi.
Quanto ste colegadi? Xe importante. Xe importante anche che quantità de trafico se ga (mega o giga scarigadi e carigadi). Xe come usar un'auto per far 10mila km a l'anno o farghene 100mila. Certi problemi vien fora solo con un uso intenso. (no go dito che voi no lo gavè, ma solo ve lo chiedo :wink: )
De solito mi me colego de matina prestin e lasso verto più o meno tuto el giorno, se no andemo via tuti e due.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

mi go NGI, come che ga ricordado rofizal, e go 'l numero de IP fiso, no go limiti de tempo ne' de mega carigadi/scarigadi ne' de machine che taco in rede e gnanca de verzerghe 'l aceso a altra gente (se volesi) ... pero` i costa e per bilanciar i prezi alti go de restar a velocita` base che ga un prezo acetabile e isteso le funzia decentemente ... e lo vede` anca voi ;-D

per i problemi devo dir che c'o i ghe xe se se li peta ma basta avixarli che se ghe ne ga e lori i li risolvi ... xe vero che xe sempre i tecnici telecom che fa 'l lavor, pero` se 'l provider el xe serio el ghe taza l'anima percio` che i fazi presto ... a mi una volta i me ga risolto un probelma telecom che telecom no voleva risolver e un'altra volta i me ga lasado senza linea per un tre o cuatro giorni ... tuto somado a mi i me va ben e c'o dovero` far de novo un contrato de ADSL tornero` de lori

ogni tanto me va zo la linea anca a mi ... per exempio adeso la go su de poco piu` de 43 giorni ... e me iero inacorto c'o la me iera andada zo perche` la stavo doprando ... la xe stada zo un do o tre minuti de fila e no va ben, pero` capita poco ... in fin de i conti no me lamento perche` pe 'l trafico de le mie machine (forum, posta, siti web) e per la mia navigazion personal la me va ben

anca c'o scarigo i CD de upgrade de linux no sta poco ma no me gnanca impinisi la banda e cuesto me fa pensar che i siti de indove che scarigo i sia bastanza sfrutadi :-)

pero` credo che i 20 Mb i costi bastanza ... de precixo no so perche` a mi me interesa de piu` 'l upload che no 'l download :-)

ciau

Franco


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Quel che volè, ma lassé perder wind :?


Torna a “El salotin”