Sondaggio invernale: lenzuolo e coperta o piumone?

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.

Lenziol e coverta o piumon?

Lenziol e coverta
11
50%
Piumon senza lenziol
5
23%
lenziol e anca piumon
5
23%
altro ( sacco a pelo- dormo nudo... etc)
1
5%
 
Voti totali: 22

Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Sondaggio invernale: lenzuolo e coperta o piumone?

Messaggio da babatriestina »

Per anni qua se ga visto solo che coverte, ma bastava andar in Austria o anche in montagna e se se trovava col piumon senza lenziol, che col freddo xe ssai bel, col caldo xe de intrigo e co xe meza stagion bisogna trovar la giusta percentual de corpo scoverto per star ben.
Adesso però, moda nordica, voia de far el letto presto, el piumon se diffondi anca qua.
Voi cossa gavè in letto: gavè ancora el lenziol de sora o solo che el piumon?


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Mi vado su 'l clasico ... linzioi e coverte. Comuncue ... come fusi sta roba? ;-D No me par che "altro" e "dormo nudo" i sia de la stesa cualita` ;-D

Un pol dormir nudo anche co' le coverte e i linzioi ;-D te me son curioxa, ah? ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

Bon ... e mi no te conto ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

Ciau ciau

Franco


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

mo go coverta e linziol, ma no disdegno gnanca el piumon, che gaveri volseto cior, ma la mia signora ga dito no, che gavemo za la coverta

per cui cosa doveri votar? tuti e due no poso.


per la par condicio, mia fia ga piumon......


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi pensavo a qualche caloroso che no ga bisogno de coverte; sul altro, se meti perchè ala creatività umana no ghe xe limiti, cossa so " dormo coverto solo che de una pelle de bisonte" :-D .. per come che se xe vestidi o meno soto le coverte no me permetteria mai de indagar, se gavè pigiama o camisa de notte xe apunto questioni più intime.


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Gavevo scoperto el piumon quando iero rivado a Londra e el me ga piasudo subito. Lo uso sempre e senza lenziol e go uno per el inverno e uno per la meza stagion; d'estate uso un lenziol solamente.


Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Piu` o meno come Macondo. I piumoni tuto in tuto xe piu` legeri e piu` caldi.


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Capuzi garbi ha scritto:Piu` o meno come Macondo. I piumoni tuto in tuto xe piu` legeri e piu` caldi.
E anca assai piu facile per far el letto :-D :-D :-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi son ala vecia, me piasi el lenziol, ma comincio a gaver problemi per trovar lenzioi de sora. Certo, xe facile far el leto col solo piumon,sopratuto po se soto xe el lenziol coi cantoni, ma per mi xe sempre dificile regolar el caldo : tuti soto, se sciopa, bisogna trovar quanto tegnir fora. In estate, po no ga senso, e quindi ocori i lenzioi
L'unica roba moderna che go, son passada dele coverte de lana a quelle de pile, che no ciama tarme! E po me piasi el leto coverto col covertor.


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Allora...senza lenzuoli e solo col piumone+copripiumone... ci ho provato ma non mi piace moltissimo. Allora lenzuolo+piumone. Mi piace la sensazione fresca delle lenzula, sia d'estate che d'inverno, anche a casa dei miei si usacosì, o dalla mia nonna...e anche la mia coinquilina :P

Sopra il piumone tengo anche una copertina (lana o pile) che serve di giorno per fare un pisolino sul divano, se capita.
Oh, a Firenze, d'inverno, fa freddo! :?


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Nevada
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 99
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 16:35
Località: Barriera Vecchia

Messaggio da Nevada »

Mi uso linzioi con la coverta in lana merinos, e co xe sai fredo quei in flanella. Mia fia ga el piumon ma anche el linziol.


Ciaooo Caty.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

I lenzioi de flanela li go compradi, ma, dopo un poco, vizin del viso i me pareva tropo caldi, cussì adesso in inverno ( come adesso,che xe de novo bora e 0 gradi) meto de soto el lenziol de flanella e de sora quel de tela . E per star ben calda, un gato rodolà come un presniz vizin de mi. :-D


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D Fuori dalla porta della camera da letto che lascio semi verto mi go un riscaldatore elettrico che e acceso giorno e notte. Sul letto uso un 'duvet' (mi par che xe quel che voi ciama 'piumin'), e dormo anche con le pigiama. Io dico che non si pol essere mai troppo caldo. Jera lo stesso quando che era viva anche la mia moglie. Ma stizorni, sveglio tutto arrotolato nel piumin, con le cuscine per tutto in camera. Come se gavevo fatto parte di una partita di 'wrestling' (si dice catch in italiano?) No, no, xe la lotta, no? Vaddo a letto verso mezza notte e passato e mi sveio verso le 0630 (tempo GB) ma nel pomeriggio non, ma assolutamente NON posso dormire. Neanche un pisolino. Se faccio dopo mi sveio come un orso con una male di testa e non sto bene per il resto della serata.
Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
torziolona
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 31
Iscritto il: gio 2 feb 2006, 22:50

Messaggio da torziolona »

Lenzioi in flanella, coverta e piumon :-D !


Nevada
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 99
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 16:35
Località: Barriera Vecchia

Messaggio da Nevada »

torziolona ha scritto:Lenzioi in flanella, coverta e piumon :-D !
Che te sia un poco fredolosa :wink: :wink: :wink:


Ciaooo Caty.-
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Cos' che me dispiaxi che no semo piu` su TriesteMia ... ah ... la` si che gavevo un bel ruolo ;-D e gavesi podudo scriver tante bele robe su sto argomento ... adeso, inveze ... ;-) ;-) ;-) ;-)

Che peca` ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

Ciau ciau

Franco


belvedere
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 41
Iscritto il: mar 10 gen 2006, 9:30
Località: Vienna

Messaggio da belvedere »

piumone più leggero a Vienna (le case sono ben riscaldate) piumone più pesante a Roma! :-D


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Lionziol soto e sora + coverta e covertor a susta. Cossa vol dir a susta? Sia l'un che l'altra i va su e zo in proporzion coi gradi che xè in camera. Me par bastanza logico: xè come vestirse 'a cipolla' come che i racomanda de far co xè fredo de matina e caldo de giorno.
:o :wink: :o :wink: :roll: :roll:


granzo

Messaggio da granzo »

Go vota` linziol e coverta perche` xe quel che go a casa, pero` me piasessi gaver un bel piumon gigantesco, perche` quei che se posa sul leto e no vien zo fin quasi a tocar pertera te lassa inevitabilmente scoverto. Pero` fin 'desso no go riva` a trovar chi che me fa un piumon cussi` fora misura senza far oribili zonte in mezo e senza che me tochi far un mutuo. :-)
Cussi` tiro avanti co' le coverte recuperade da mame e none che no riva e no stropa :-) . Comunque me piasi 'ssai i linzioi ricamadi e smerletadi e le coverte e el covertor per de sora, xe 'ssai piu` elegante anche se non el metodo piu` comodo :-) .


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Andando spesso per lavor in Germania go imparado ad apprezar el piumin senza lenziol come usa lori: tien sai caldo.
A casa, però, meio lenziol e coverta.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

ben bon ... no me ricordavo piu` de sto argomento e lo go trovado solo per via che stavo fazendo manutenzion ... e son anca in ritardo perche` xe circa de genaio (ma no me ricordo piu` de precixo) che go risolto el problema: dopro el piumon co' i linzioi, come se 'l fusi una coverta :-)


Torna a “El salotin”