Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

mandi_ ha scritto: Mi spero de poterte veder fotografar de novo le foie rosse del Carso.

Ciao Sum
Mi spero veramente che te fotografi prima quele verdi. Le rose le vien 'pena in autuno. Movite, parchè la putela me domanda ogni giorno se go foto nove.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Abbiate pazienza...che prima o dopo qualcossa riverà....Bon dopopranzo a tuti!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

Climi foresti: Sperando di poter superare la prova di rimanere senza aria condizionata dentro casa OGGI, ore 11, mi domando.....ma cos' él sta roba? Nooooo, siamo fiacchi....e guardiamo il termometro: 30 gradi! :arf2_140:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bonasera! Stamatina in cità sudavo...che caldo! Guardo el termometro....8 gradi....ma tanto sol e niente vento...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Elisa ha scritto: Climi foresti: Sperando di poter superare la prova di rimanere senza aria condizionata dentro casa OGGI, ore 11, mi domando.....ma cos' él sta roba? Nooooo, siamo fiacchi....e guardiamo il termometro: 30 gradi! :arf2_140:
Dieci minuti fa ho guardato il termometro e segnava 35 gradi. Dove? Intela vasca del bagno, soto aqua. :clapping_213:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bona domenica a tuti! Xe l'ora giusta per un bon capo...

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

Ciancele ha scritto:
Elisa ha scritto: Climi foresti: Sperando di poter superare la prova di rimanere senza aria condizionata dentro casa OGGI, ore 11, mi domando.....ma cos' él sta roba? Nooooo, siamo fiacchi....e guardiamo il termometro: 30 gradi! :arf2_140:
Dieci minuti fa ho guardato il termometro e segnava 35 gradi. Dove? Intela vasca del bagno, soto aqua. :clapping_213:
Bennnn, almen te trovi 'ndove rifugiarte dal fret.... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Qua gavemo de giorno 2 o 3 soto zero. La note fa più fredo, ma col riscaldamento no xe problemi. In montagna xe più fredo e tanta neve. 'ndemo fora solo a comprar qualcosa, in auto. Fora del porton in auto, parchegio soteraneo e in negozio. Se torna in auto e fora de l'auto in porton. No se ga gnanca el tempo de sentir el fredo. Noi gavemo grandi finestre con vetri grandi. El fredo vien quasi rifleso dai vetri. Vizin la finestra se ga le man frede. Se xe caldo se se lamenta del caldo, se fa zima se se lamenta del fredo. Se lamentemo per abitudine. Te aguro una bela serata.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

La bora ga calado, e co xe sol se sta quasi ben.De sera xe più fresco.. mi la spesa la fazo a pie... stasera altro giretto prima de zena al Eataly, su e zo col 9: nissuna fila per entrar, pien de gente che ga capido che s eno lattro xe come un supermercato ma verto fin oltre le diese de sera. me go ciolto un calicetto: Sauvignon Villa Russiz 4 eueo.. i vini xe dei 3 ai 4 euro al calice, quel che i fa pagar per vini de botiglia nei cafè. ovio che in osmiza un vin del a casa senza nome misiot de vini de casa xe 1 euro credo..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno a tuti! No me ricordo se la go zà messa e no la go vista nel'archivio per cui la meto perchè la xe tropo cocola

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno e bone sventolade a tuti! E denovo no podemo verzer i scuri....uffa! :evil: :evil:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Immagine

Bongiorno!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sum culex »

Ogi 27 genaio 2017 LA GIORNATA DELA MEMORIA!!!!
Per mi xè una giornata de tristi ricordi personalissimi.
ciao
sum culex


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Buon Giorno!

Messaggio da nonna ivana »

sum culex ha scritto:Ogi 27 genaio 2017 LA GIORNATA DELA MEMORIA!!!!
Per mi xè una giornata de tristi ricordi personalissimi.
ciao
sum culex
Ti siamo vicini, Sum!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno gente! e bona domenica!

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Speravo di passare alla storia, ed essere quindi immortale, per le mie ricerche sull’etimologia di determinate parole, quando, nel progredire del mio lavoro, scoprì con mia profonda sorpresa che un altro bravo studioso di questa città, un certo Linus, aveva condotto ricerche parallele con un successo di gran lunga maggiore, precedendomi nella fama del primo arrivato. Questo Linus, sicuramente un allievo del Dante, ha trovato che il vocabolo tampagno potrebbe derivare dal greco ed il vocabolo bartuela dal latino. Mentre stava forse lavorando sulla parola sariandola la parca addetta ai lavori ha fatto la porca ed ha tagliato il filo. Sono io destinato a completare il suo lavoro? Auguratemi il successo che il nostro Linus non ha avuto.
Sperando di far cosa grata ad una nostra cara forumista, ho proseguito le mie acribiche ricerche ed ho scoperto il nome completo di questa benemerita persona: Linus Carpinteris.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: Bongiorno gente! e bona domenica!

Immagine
Nona Picia, coregime se sbalio. No xe la prima volta che te mostri foto de rose arancion. Ma no darte pensier, le xe sempre ben viste. Rose compagne gavevo in giardin più de zinquanta ani fa: zinquataun. Le do piante le xe ancora là, ma se vedi che l'età ghe fa far jacomo. I fiori xe, dito par talian, striminziti. Ma quela volta rose con manighi longhi. Una delizia. Anca par via del color.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Caro Ciancele, queste xe rosete pice che go comprà l'altrp giorno perché le vece xe svolade con la bora. E le xe arancion perché me piasi quel color....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno a tuti! :-D :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

:36_3_6: Bona giornata, anche ogi nebia e pioveta con un poco de vento de sudovest ,e sicome semo al do de febbraio la candelora disi che se la vien con piova e vento dell'inverno semo dentro. :36_3_6:


Torna a “El salotin”