Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: La Fornero? No stame far rider che la mia pension xe de QUINDESE anni sempre precisa! Per fortuna i mii me ga sempre dito No sta contar sula pension e pena che te ciapi el primo stipendio meti subito un pochetin da parte.
No so se ve go za contà che ani fa un ministro gnoco ga dito che no se devi 'ver paura de no ciapar più la pension parchè la xe più che sicura. Probabilmente el ga pensà ala sua. Un fato xe che le pensioni le vien aumentade ogni tanto de al masimo un o do perzento. Ma tuto cresi. I disi anca che el taso de inflazion se de meno del tre perzento. Ma forsi in quele robe che no servi o servi poco. Afito, luce aqua e gas ga cresù. La mutua xe piena de bori, ma noi oltra che le tratenute paghemo anca el ticket. Cusì son bon de risparmiar anca mi.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Scusa Ciancele, no go capì ben e forsi me sbaglio. Ma ti te vivi in Italia o in Germania? Perché a parte la frase "la mutua xe piena de bori" me par che semo là.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Scusa Ciancele, no go capì ben e forsi me sbaglio. Ma ti te vivi in Italia o in Germania? Perché a parte la frase "la mutua xe piena de bori" me par che semo là.
Son Piccolo Ma Crescerò, una bongiorno a te. Adeso te sa parchè che se usa dir che tuto il mondo è paese. ;--D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno e bona domenica! Eh già Ciancele! Te ga proprio ragion! Gira e missia, tuto el mondo xe paese!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Le Rive deserte per el summit sui Balcani
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Gavarè leto sicuramente o visto al notiziario che a Amburgo iera el sumit dei G 20 e che la cità no iera cusì deserta come el molo a Trieste. I ga dado fogo a auti, spacà vetri e la pulia (polizia) ga ciapà anca tunchio (ha dovuto lamentare agenti feriti). I dà la colpa ala sinistra, i altri disi che xe solo pochi disgrasiai. Come xe sta a Trieste? Tuto calmo o condoto (dimostrazioni)? I disi che tuti ga el dirito de far dimostrazion, che xe la democrazia. Mi ghe domandaria a quei che ga ‘vu la machina brusada come che i la pensa. In politica: scaricabarili. Che saria che ognidun ghe dà la colpa a l’alro. Che la polizia ga spanto (esagerato). Pol darse, parchè tuti spandi. Ma chi che patisi xe sempre quei che no centra. Qualchedun cativo (e mi son tra questi) disi che ogni volta xe condoto e che ‘lora no se pol più parlar de sorprese o de ecezioni. Sempre qualchedun cativo pensa che qualchedun fa queste dimostrazioni democratiche pacifiche savendo che xe sempre una zaia de gente pronta a scaiar paneti (tirare sassi)e nela speranza che i tiri anca scoi. Mi son squasi morto de sede parchè no gavevo con mi el cavatapi. Lori i ga sempre con sé scoi, molotof, botilie de benzina e sopratuto furminanti (zolfanelli). Guai un mal de note (Non si sa mai), se disi par triestin.
El problema più grando xe però forsi el patus (i soldi). I tubi (agenti di polizia) i fa straordinari e i vien pagai. Domandeme con quai soldi. Al comun i ga dito che le dimostrazioni se pol far, ma chi che le organiza devi pagar le spese e i dani. Anca se xe tuto democratico. I turchi o i curdi (xe quei che fa più speso dimostrazioni) i protesta contro la situazion nel paese de lori. Ve imaginè che quei de quel paese cambia subito politica co’ i senti dele proteste. De sabato no se se ris’cia de ‘ndar in cità par via dele dimostrazioni. I paroni dei negozi se lamenta, sensa far dimostrazioni democratiche pacifiche, parchè co’ xe dimostrazion no i vendi squasi gnente.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Finora ch e mi sapio tuto calmo... me par che el giorno prima i pensava de volantinar qualcossa contro, ma se vedi che i ga dado i volantini e schluss
Ve meterò le foto che go fato mi stamatina. Po iera tropo caldo


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

bongiorno a tutti voi, oggi finalmente fresco, me par che ieri gavemo avu la giornata piu calda finora...dovessi esserghe tre temporai equamente distribuidi nella giornada. Cioleremo l'ombrela e faremo due passi finalmente. Bon lunedi' a chi xe in ferie e a chi che lavora e anche a noi pensionati! :)


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Buon Giorno!

Messaggio da nonna ivana »

Buon Giorno...

Ieri non mi ero mossa di casa, anche per desiderio superiore (dei figli!), mi ero permessa solo di andare nel cortiletto dietro casa a pranzare sotto il carpino!
Stamattina alle sei e mezzo il fruscio lieve della pioggia che scivolava sulle foglie del carpino, che toccano le mie imposte, mi ha svegliata piena di gioia e speranza...vana, perchè dopo solo pochi minuti la pioggerellina si è arrestata!
Qualche minuscola stilla era rimasta sui petali dell'ibisco, che manco aveva richiuso la coralla, lui lo sapeva che era pioggia fasulla---

Ma che fatica alleggerire la foto fatta al cellulare, spedita al tablet, fatto il piccolo intervento ma non mi parte il login, non mi accetta il "nonna ivana", mi mette il nome e cognome e non si sposta da lì, rifiutandomi di entrare...e allora apro altro dispositivo, salvo l'immagine scaricata e ---buona giornata a Tutti Voi!

e ecco il risultato dell attachment!
Image file type mismatch: expected extension jpg but extension png given.

Riprovo, stessa risposta!
Che devo fare?
Uso quasi solo il cellulare, e vi elaboro anche le foto, che per la posta e FB funziona, ma qui nel forum, per me è un'ardua impresa, che mi deprime assai!!!

Buon Giorno ancora, sperando che sia ancje per me!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Buon giorno a te, io col cellulare non mi trovo been per lo spazio scarso di schermo e che non mi permette di aprire più schede affiancate.. le versioni più recenti del forum sono più pensate per cellulari, ma bisogna sempre ingrandire e rimpicciolire..

dici che dovremmo aprire la pagina FB del forum? ma c'è tanta gente che dice Ah io su Facebook mi rifiuto di andare!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

nonna ivana ha scritto:
e ecco il risultato dell attachment!
Image file type mismatch: expected extension jpg but extension png given.

Riprovo, stessa risposta!
Che devo fare?
l'estensione png la danno alcuni programmi di editing di foto. Di solito basta salvare con nome scrivendo jpg al posto di png in fondo al nome della foto.
Ma io no fotografo o quasi col cellulare ( che mi fa foto assai bruttine) e comunque c'è un correttore di foto scaricabile per cellulari. Macchine fotografiche e cellulari fanno foto grandi come lenzuola ( 4000 pixel ..) e sia Facebook che noi accettiamo solo foto più piccole:Facebook segnala di ridimensionare se troppo grande s e di media misura ridimensiona lui, noi ... paghiamo lo spazio web perché a differenza di blog siti e lo s tesso facebook non abbiamo alcun tipo di pubblicità che ci dia qualche soldino e per questo lo spazio è limitato, anche perchè foto con lato max 800 sono più che adatte alo schermo. fa conto che per le proiezioni su schermo in sala nel circolo fotografico le chiedono non oltre i 1200 pixel di lato..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bonasera! Finalmente un poco de piova e de fresco....e tanto per far el bastian contrario meto due tramonti de qualche giorno fa...

Immagine

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

I disi che un bongiorno ghe fa piazer a tuti....ma anche una rispostina ghe fa piazer a chi che scrivi per el bongiorno...se vedi che tuti i forumisti ga la luna storta.... :roll: :roll:

BONA DOMENICA!!!!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: I disi che un bongiorno ghe fa piazer a tuti....ma anche una rispostina ghe fa piazer a chi che scrivi per el bongiorno...se vedi che tuti i forumisti ga la luna storta.... :roll: :roll:

BONA DOMENICA!!!!
Nona Picia, par farte contenta te digo bona domeniga. Ma nisun no gavarà la luna più storta dela mia. Parchè? Parchè Dio propone e l'uomo dispone. E l'omo ga disposto mal, a suo favor e a mio dano. Inveze de canoce e canocete un toco de pan e formaio. Ma mi son forte e soporto tuto. Pasarà anca questo. Ciao.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Caro Ciancele, me dispiasi che la te xe andada mal...ma anche pan e formaio xe bon.....e fa ben ala salute....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: Caro Ciancele, me dispiasi che la te xe andada mal...ma anche pan e formaio xe bon.....e fa ben ala salute....
Grassie par la tua comprensione. Qua se usa dir: Aufgeschoben ist nicht aufgehoben. El mio latin par blagheri disi: Dilatam rem esse, non relicta. Par talian forsi: Rimandare non vuol dir rinunciare. Speremo ben. Godite el sol. Anca qua ogi no piovi.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

quod differtur non aufertur.
Giornata mufa, passè bene


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: ..... Giornata mufa, passè bene.
Cosa vol dir mufa? Senza sol? Vardando però el panorama de l'università iera bastanza sol. O i fa vedere smpre el steso pupolo, magari de un vecio film de l'uficio del turismo?
Bon lunedi e bona setimana a tuti. Anca a mi. :(


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno Ciancele! Ieri matina iera un tempo assai misià, ma al dopopranzo se ga giustà e iera bel


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sum culex »

Bongiorno a tuti i amici anche da parte mia. Ogi xè seren, pien sol e caldo e pareria, secondo le previsioni, che vadi avanti cussì per diversi giorni. :( :( Saria de sperar che almeno per un fià i se sbagli. Ogni tanto ghe volessi un poca de piova.
In giro per l'Italia xè una tremenda siccità e par che sarà necessario in diversi comuni ridur per diverse ore al gioirno el consumo del'acqua a tute le famiglie. Qua per Trieste no xè sta dito per fortuna ancora gnente: pareria e speremo che sia cussì anche in seguito: che l'acqua no ne manchi. No se pol semper risparmiar la quantità de acqua usada: dipendi de tanti fatori; no ve spiego i mii motivi.
ciao
sum culex


Torna a “El salotin”