Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

segue...

Immagine

Immagine

Immagine

segue...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »



"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Immagine

Immagine

Immagine




Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Bonasera, diria...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: Buongiorno! C'è qualcuno? Foto di un giretto in città (per Ciancele)
Immagine
Nona Picia, grazie anche da parte dela putela che ghe go mostrà le tue bele foto.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Grazie a ti!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

per chi che legi solo che questo argomento ;--D , le foto dle nave xe
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

Grazie delle bellissime foto de Trieste, veramente suggestive. Ve mando come "buongiorno" le foto del lago di Carezza, L'acqua è molto bassa perchè le piogge quest'anno sono state scarse. In compenso la ninfa emerge dalle acque.Stava per nevicare ed allora son scappata in fretta a Bolzano. Ciao da Mandi
carezza.jpg
carezza.jpg (73.36 KiB) Visto 1517 volte
Ninfa-lago-di-carezza.jpg
Ninfa-lago-di-carezza.jpg (51.52 KiB) Visto 1517 volte


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

un posto magico anche quello. lo ricordo in estate in montagna coi miei, ero piccola, ma ci andavamo verso il tramonto da val di Fassa dove soggiornavamo. Il lago, il Latemar che vi si rifletteva e i fantastici tramonti rosa sul Catinaccio


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

Ci sono stata a metà novembre, mese poco adatto, al mattino. Non avevo mai visto, questo lago. Ma mi è sempre piaciuta la leggenda dell'ondina. E' l'ondina che mi ha attirato in quel luogo, a 20 minuti da Bolzano.

A Bolzano nel pomeriggio pioveva a dirotto, mio marito brontolava e allora abbiamo gironzolato poco in città sotto la pioggia. Fortuna che ci sono i portici.
Nel pomeriggio hanno inaugurato in piazza Tribunale la nuova installazione che proietta una frase luminosa di Hannah Arendt sopra il bassorilievo che sulla facciata del palazzo ritrae il Duce a cavallo, nell'atto del saluto romano, col motto fascista "Credere obbedire combattere".

Lo slogan è ora coperto dalla scritta luminosa in ladino , tedesco, italiano "Deguni ne à l dërt de ulghé" "Kein Mensch hat bei Kant das Recht zu gehorchen" "Nessuno ha il diritto di obbedire" della storica e filosofa tedesca. Questa citazione avrebbe il significato di far riflettere sui significati del bassorilievo: contro l'affermazione della necessità di obbedire agli ordini e contro il motto di credere, obbedire e combattere, la frase difende il valore della libertà di coscienza e responsabilità individuale,

C"erano le autorità e poca gente che assisteva.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

mandi_ ha scritto: ..... Ve mando come "buongiorno" le foto del lago di Carezza, L'acqua è molto bassa perchè le piogge quest'anno sono state scarse. In compenso la ninfa emerge dalle acque.Stava per nevicare ed allora son scappata in fretta a Bolzano. Ciao da Mandi.
carezza.jpg
Ninfa-lago-di-carezza.jpg
Ciao Mandi, dei pupoli vedo che la gita al lago de Careza te ga piaso. Se fusi sta l’1 giugno 1946, quel ninfo saria sta mi. In quel giorno, iera una domenica, con mio fradel e la sua putela gavemo fato la prima gita in pulman de dopo la guera. El pulman iera un camion de diese tonelate, verto ai lati, con banchi sula piataforma de carigo. Par riva in su noi giovini smontaimo e dove che la riva finiva spetaimo che el camion rivi. Sì, noi ierimo a pie più svelti del camion. Diverse volte lo gavemo sburtà. L’aqueta iera un poco frescheta, ma noi atleti gavemo fato listeso gnoba. Tantisimi ani dopo son pasà de novo de là, cola mia putela, in Mercedes e can. Gavemo magnà in un albergo vizin. Più che magnà gavemo bevù. El mato ne ga carigà de trapa. Ma bonnaaa!! Grappa di Barolo, el ga dito. Che saria come el marc de siampain (Marc de Champagne) in Francia. La prosima volta scampa a Dorftirol (Tirolo), sora Meran. Là xe un ristorante e dela teraza te ga una magnifica vista sula pianura. Meran e trapeta, vacanza perfeta.
Nota per i più giovini: Testa lustra diseva: Libro e moscheto, fasista perfeto.


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

Caro Ciancele

mi mancano 115 sospirati giorni per concluder el me percorso lavorativo. Per ora tiro righette sul calendario (grazie all'amico che me l'ha preparato :wink: ). Per me il fine settimana è soprattutto dedicato al riposo e giro poco. Per ora, tra il lavoro e far la nonna, go poco tempo.
Quando sarò libera del mio tempo me son ripromessa de girar per ben.
Il lago mi è piaciuto, pur povero d'acqua. I boschi son fittissimi e ...indovina, mio marito è andato a cercar funghi.
Bolzano o Bozen è una città che giro a pezzi, in vari periodi. Ho voluto vedere bene i monumenti fascisti e i resti del campo di concentramento. Poi il museo de l'om sec, cioè la mummia del Similaun.
I mercatini mi interessano poco, perchè in Trentino ci sono in ogni paese e son tutti bellissimi.
Preferisco i presepi artigianali, nei paesini.
Merano xe stupenda, col remember de Sissi, anche se adesso molto de frequente te ris"ci de incontrar Berlusconi intento a rimetterse in forma e sistemarse i denti.
Ciao bel ninfo...e ciao agli amici del Forum.

Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

babatriestina ha scritto:per chi che legi solo che questo argomento ;--D , le foto dle nave xe
Immagine
Sono andata a vedere "da vicino" quella nave. Molto interessante, mi piace la descrizione e foto, mahhhhh quela barca la me fa star zó el fiá! :shock: :-)


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bonasera! Foto sai bele tute! Sinceramente però a mi quela nave cussì congegnada no la me piasi, la xe come un container che porta a spasso una grande casa....sarà che son antica, ma sta nave no ga che sai poco de nave.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41321
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Bongiorno cola bora!

vardando i argomenti attivi vedo che mi scrivo tante robe che penso che interessi, vedo anche che xe qualchedun che le leggi, ma no so se xe i iscritti del forum o gente che ne scopri con google. Interessa per bon? perchè a volte me par de parlarme dosso de sola.. :|


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Interessa sempre..
Bongiorno


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno e bona prima domenica de Avvento tanto per cambiar con la bora....

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto:Bongiorno cola bora!

Vardando i argomenti attivi vedo che mi scrivo tante robe che penso che interessi, vedo anche che xe qualchedun che le leggi, ma no so se xe i iscritti del forum o gente che ne scopri con google. Interessa per bon? perchè a volte me par de parlarme dosso de sola.. :|
Bona domenica.
1) Qualcuno mente sapendo di mentire. Tu scrivi "cola bora" e l'Ursus dice: senza vento. Se vedi che bora no xe vento. :clapping_213: :clapping_213:

2) Ruggero Timeus. Baba Triestina, non vorrai mica far ....? Sto preparando non una risposta. Diciamo una presa di posizione. Dunque hai già almeno un lettore grato. Meo che gnente. ;--D

3) In una mia risposta ad un forumista ho detto che scrivo per me e non importa se altri leggono. Ma spero che no te volerà confrontar le monade che scrivo mi con quel che te scrivi ti. Se no go scrito ancora xe parchè ogni giorno vien una notizia in più. E no volaria scriver monade ma una risposta seria. Storia italiana e de Trieste a puntate.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: Bongiorno e bona prima domenica de Avvento tanto per cambiar con la bora....

Immagine
Una bona prima domenica de Avento anca de mi. No bora. No gavemo. Ma do centimetri de neve fresca sì.
Sta 'tenta che la bora no te sufi la candela e la distudi. :cheezy_298:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

No go ancora podù verzer la finestra per via del vento, più tardi, co la verzerò, te saverò dir... :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “El salotin”