Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Quando la neve scende più lieve non esitar si deve ..... Io non ho esitato. Me go ciapà su e son ‘ndà zo. A spalar la neve de l’auto. Neviga in continuo e semo de sicuro za sui 4 centimetri. In inglese se diria ice spalation. Qual’è il maggior divertimento dei gnochi de inverno? Gratar. Non l’atto contemplato dal § 624 C.P., ma gratar via el iazo dei vetri dela machina. Dopo magnà me calo (Dopo il pranzo andrò a fare un pisolino). In paion no se sbrisa e no se casca. Se la neve no se squaia (scioglie), ciogarò i iazini (ramponi).


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto:
2) Ruggero Timeus. Baba Triestina, non vorrai mica far ....? Sto preparando non una risposta. Diciamo una presa di posizione. Dunque hai già almeno un lettore grato. Meo che gnente. ;--D
Grazie Ciancele, che te me legi. No go finido de riassumer el libro. lo go fato perché xe un libro che tanti comenta, ma pochi ga letto, perché no se lo trova facilmente. Mi me lo ga trovado, dopo ani che lo go zercado qua nele librerie del usato , Amazon in una libreria antiquaria de Roma. Però la copia iera triestina, finida a Roma. Per questo, per discuterlo trovo che sia giusto saver de cossa che se tratta e cossa che el ga scritto e perché. Xe ancora un per de capitoli de riassumer...
tra l'altro, se te vedi, el argomento no lo go cominciado mi, ma una certa cenerentola, che secondo mi ga riassunto i articoli de Claudia Cernigoi eco qua quel che penso che la gabi copiado http://www.sitocomunista.it/resistenza/foibe/cap1.htm e che a sua volta sta tirando fora el tuto per politica recente nel otica de controbater el rilancio del discorso "foibe" fato dela destra nazionalista.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ciancele ha scritto: 1) Qualcuno mente sapendo di mentire. Tu scrivi "cola bora" e l'Ursus dice: senza vento. Se vedi che bora no xe vento. :clapping_213: :clapping_213:
L'Ursus disi però che no ghe funziona la misura del vento. Se te vol la velocità "ufficiale" del vento te la vedi qua (quando che el sito funziona): http://www.ts.ismar.cnr.it/node/14

Purtropo i dà la velocità in metri al secondo. Per gaver i chilometri all'ora te devi moltiplicar per 3,6: sta note e anche ieri iera 113 km/h

La stazion la xe su un moleto che se buta in fora la dela lanterna; credo che sia questa qua https://www.google.it/maps/@45.6499392, ... !1e3?hl=it ben in batuda de bora, forsi un poco meno del siroco.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Ciancele ha scritto: Quando la neve scende più lieve non esitar si deve ..... Io non ho esitato. Me go ciapà su e son ‘ndà zo. A spalar la neve de l’auto. Neviga in continuo e semo de sicuro za sui 4 centimetri. In inglese se diria ice spalation. Qual’è il maggior divertimento dei gnochi de inverno? Gratar. Non l’atto contemplato dal § 624 C.P., ma gratar via el iazo dei vetri dela machina. Dopo magnà me calo (Dopo il pranzo andrò a fare un pisolino). In paion no se sbrisa e no se casca. Se la neve no se squaia (scioglie), ciogarò i iazini (ramponi).
La neve non si è squagliata. Allora me la sono squagliata io. :clapping_213:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

qua gnente neve, solo sule alte. Borin... ma bora ciara


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

eco per chi che no xe a Trieste, verso el mar de san Giusto
Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bonasera! Stasera un bel tramonto...

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

Spettacolare! Se ne vedono pochi di simili tramonti! :shock:


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

mandi_ ha scritto: Caro Ciancele, mi mancano 115 sospirati giorni per concluder el me percorso lavorativo. ..... Quando sarò libera del mio tempo me son ripromessa de girar per ben. ..... Ciao bel ninfo...e ciao agli amici del Forum.
Mandi
115 giorni pasa presto. Pensa che diversi xe za pasai. Pasarà tropo presto anca el resto. Te auguro de gaver salute e quindi tempo. Te auguro anca tempo bon. Co’ piovi, qua se disi che el tempo no ga nisuna importanza. Basta vestirse in modo oportuno. L’omo no xe solubile in aqua. Al masimo se se bagna. Te auguro anca de gaver qualche roba de far. Alzarse la matina e no saver cosa far xe la roba più bruta che podesi capitar. Leger anca i avisi matrimoniali del giornal, quei in fondo a l’ultima colona de l’ultima pagina, no xe lo scopo de l’età dela pension. Ma sopratuto ciapa la vita come che la vien. Nisun sa la sorte. No servi ‘ndar dela butacarte.


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

bon, oggi son arrivata al conto de 111 giorni. Quando si lavora si apprezzano molto le vacanze ( 8 dicembre), penso che da pensionata apprezzerò meno la possibilità di non lavorare durante certe festività religiose con effetti civili.
Vedo da wiki che si celebra la festività dell'Immacolata Concezione da 8 dicembre 1854 ( Pio IX). Un tempo si festeggiava anche la Natività di Maria (8 settembre).
L'Immacolata Concezione fu abolita nel 1913, insieme ad altre festività come il Corpus Domini, SS. Pietro e Paolo. Tutte le festività furono ripristinate nel 1923.
Sapete dirmi perchè?

Grazie Ciancele per le belle parole. No penso che me annoierò in pension, go tanti interessi e robe da far. Spero ne la salute...
No capivo la parola"butacarte", dopo ghe son rivada.
Penso che la salute tua e dei tuoi cari sia fondamentale. La fortuna un pò te la crei, specie se se vol ben.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Cara Mandi te auguro de passar ben sti ultimi 111 giorni de lavor e speremo che no i aumenti....e te auguro una splendida pension tra interessi nipotini e resto de famiglia!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

mandi_ ha scritto: Bon, oggi son arrivata al conto de 111 giorni. ......
Mandi, spieghime. El 2 te mancava 115 giorni e el 8 te manca 111. Te imbroi e te conti ogni secondo giorno o no te sa contar. Spieghime. ;--D ;--D


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mandi no imbroia, la conta solo i giorni de lavor cavando via sabati, domeniche e feste comandate.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

Ecco, bravo Son Piccolo. Go zercà de spiegar ma la linea internet xe partida , la va a singhiozzo.

Conto solo i giorni di lavoro e go cancellà per ottimismo vendro, sabo e dominica.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Mandi no imbroia, la conta solo i giorni de lavor cavando via sabati, domeniche e feste comandate.
Se la cava anca i giorni de malatia e de siopero, dura 'ncora de più. Mandi, più che te conti più longhi i xe. Tutintun 'riva l'ultimo giorno. Mi lo speto 'ncora.


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

mandi_ ha scritto:Ecco, bravo Son Piccolo. Go zercà de spiegar ma la linea internet xe partida , la va a singhiozzo.

Conto solo i giorni di lavoro e go cancellà per ottimismo vendro, sabo e dominica.
Ma va lá cara che te sei fortunada de poder cancelar i vendro! :wink: Quando lavorava mi (fortunatamente pensionada), no se cancelava certo i vendri, sabo mezzo dí e tante feste in rosso sul calendario sotto chi tocca. "Merica Merica Merica.....cossa sarálo..." Mah...cossí l'era, altri tempi. Stammi bene Mandi! :-)


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bona seconda domenica de Avvento!

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Bongiorno a tuti. Ogi bufera de neve. Semo isolai. mayday mayday.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Noi no....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41312
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

no ancora.... xe alerta protezion civil. Mi son casa col rafredor


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”