Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: mer 25 apr 2018, 6:08 Però la foto è simpatica. Mi può ricordare, se non sbaglio, una fontana di Miramare?
.
non è una fontana, ma una vera di pozzo trecentesca o quattrocentesca su cui ci sono copie di uno scoiattolo di Sbisà. Ma s ulla vera d a pozzo e sulla sua provenienza gli studiosi non si sono ancora pronunciati


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Bongiorno, bongiorno, bongiorno a tuti. Febo se sfadiga per basarne tuti. Inveze de goderme el sol, go 'pena fato marenda in terazin e magnà porridge par via dele vitamine, devo 'ndar a cior i ovi al mercato, dopo a far ginastica e co' torno a far la spesa. E dopo i conta che i veci veceti no i sa cosa far. ;--D ;--D Bon fine setimana.


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Bon sabato amici, speremo che Ciancele no passi la primavera in cantina, forsi l'estate....mi ieri go fatto un disastro, incaponida a far sti canditi de scorzette de naranza, go fatto un lavoron de peparazion enorme, po le scorzette le go messe a cusinar con acqua e zuchero per 15 minuti...e mi me pareva de aver serà el gas sotto el pentolin ma no iera cussì...e dal soggiorno go sentido un odorin ...per farla curta se ga brusado tutto con una fumera che nianche una vecia vaporiera gavessi fatto cussì...mi mezza intossicada, la cusina spuzzolente e stamattina go dovù lavarla tutta ma proprio tutta.. che stio perdendo colpi... alle prossime monade la vera sentenza...


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno! Povera Oli! Quando che te farà ovi rosti, alora cominceremo a pensarghe su...mi li go fati a 22 anni!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

ahah...anche i ovi doveva esser squisiti....


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Spuzolenti, pignatin de butar via e tuto el bolitore i muri de contorno de netar...e iero in otto mesi...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

me nassi a volte anche a mi: perchè el mio atual fogoler ga le manopole che gira in verso contrario a quele del vecio: qualche volta le giro senza pensar, e metpo al minimo inveze de distudar... ma finora me la go cavada con una fondo de pignata tacadiz..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: sab 28 apr 2018, 13:02 Bongiorno! Povera Oli! Quando che te farà ovi rosti, alora cominceremo a pensarghe su...mi li go fati a 22 anni!
Iera una mia colega 'sai cocola. La ga trova el mulo e la ga comincià a cusinar. Un colpo (giorno) ierimo a casa sua e sua mama ne conta che la ga meso la carne in pignata, naturalmente sensa aqua, e la voleva far brodo. Oli!! Basta salute.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

papà se ga trovado una volta in montagna con amici.. e el amico che saveva cusinar no ga podudo vgenir: papà g a fato la pasta, senza saver se se la meti in acqua calda o freda e sopratuto senza saver che se la scola, e el suo amico Giusto ga fato carne tipo siola. ma una mia amica no me ricordo più chi me gaveva contado che suo papà pensava che la pasta se fa metendo la pasta cruda in fersora, sperando che la se cusini. Senza acqua e imagino anche senza grassi..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: sab 28 apr 2018, 17:37 papà se ga trovado una volta in montagna con amici.. e el amico che saveva cusinar no ga podudo vgenir: papà g a fato la pasta, senza saver se se la meti in acqua calda o freda e sopratuto senza saver che se la scola, e el suo amico Giusto ga fato carne tipo siola. ma una mia amica no me ricordo più chi me gaveva contado che suo papà pensava che la pasta se fa metendo la pasta cruda in fersora, sperando che la se cusini. Senza acqua e imagino anche senza grassi..
No te conto i gusti de mio papà: pasta e fasoi col rosmarin. Ghe go pardonà, ma Ciancele non demmenteca.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Per fortuna mio papà saveva solo meter la machineta de cafè napoletana sul fogo


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno e bona domenica! :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto: dom 29 apr 2018, 9:25 Per fortuna mio papà saveva solo meter la machineta de cafè napoletana sul fogo
el iera z a bravo rispeto al mio, che no saveva gnanca scaldarse un tecin de cafè pronto: iera sempre qualche dona a casa che ghe fazeva per lu: per fortuna el se contentava che fussi " nero e caldo"


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: dom 29 apr 2018, 9:25 Per fortuna mio papà saveva solo meter la machineta de cafè napoletana sul fogo
Ma i ghe ga dito che el doveva meter anca aqua e cafè nela machineta e impizar el fogo? :arf2_140:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Mia mama o mi la preparavimo la sera prima....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Sta matina passavo per Via Carducci e ve posto la foto che go fato. Se vedeva proprio ben el lavor de scopertura del torrente che ghe passa sotto , ma ...no ve posso far sentir anche la spuzza che veniva fora. In foto se vedi le tubature per el lato curto che lo attraversa, el binario del tran e chissà se i lo tirerà via , forsi el servi come rinforzo. I sta butando zo el capel de copertura che ga un picio spessor, le spallette laterali del canal, e se rivava a veder che el iera abastanza imbunido de material, cioè no se vedeva el fondo.

lavori.jpg
lavori.jpg (41.95 KiB) Visto 1551 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41271
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

son passada a nche mi e go fotografado.. per fortuna la foto non conserva laspuza che se senti in giro per diversi metri. E po ghe xe de tuti e do i lati un a piera impicada tipo fil a piombo..
qualchedun disi che ghe xe anche scarighi fognari abusivi


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Buongiorno a tuti, e per chi che va in bici oggi comincia el giro de Italia con la prima tappa a ......Gerusalemme. :clapping_213: :doh_143:
Credo sia difficile far commenti, mi ve dago la notizia. :cheezy_298:


Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Buon Giorno!

Messaggio da nonna ivana »

Buon giorno a Tutti!

Speriamo che questa "pausa rosa" a Gerusalemme possa avere un effetto "pacifico" sul panorama drammatico della zona!!!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: ven 4 mag 2018, 9:10 Buongiorno a tuti, e per chi che va in bici oggi comincia el giro de Italia con la prima tappa a ......Gerusalemme. :clapping_213: :doh_143:
Credo sia difficile far commenti, mi ve dago la notizia. :cheezy_298:
Sicome che mezo oriente xe in Italia, iera più che logico che i inscominci el giro là.


Torna a “El salotin”