Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: dom 26 ago 2018, 8:31 http://ricerca.gelocal.it/ilpiccolo/arc ... 36_02.html nel dubio che no sparissi, copio
QUANDO LE GAMBE TREMANO E FANNO GIACOMO-GIACOMO .....
Grazie che mi erudi.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Nona Picia ha scritto: sab 25 ago 2018, 14:50
nonna ivana ha scritto: sab 25 ago 2018, 14:42
babatriestina ha scritto: sab 25 ago 2018, 13:58 me par che sto problema lo gabi anche el Torinese, che xe local storico, no lo gaveva una volta e no i pol meterlo adesso. Ma par che tuti sia moli de susta adesso..
Buon pomeriggio a Tutti!
Non capisco solo l'ultima frase! Grazie!
Buongiorno, vuop fire che afesso tutti hanno bisogno di andare in bagno più spesso....vantaggi di una città "molto giovane," -)
Ma che ben che go scritto! :oops: :oops: :oops:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Buon Giorno!

Messaggio da nonna ivana »

Buon primo settembre a tutti!
fiori sett 10.jpg
fiori sett 10.jpg (51.06 KiB) Visto 1912 volte


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Grazie a te e a tutti voi ...bon mese di settembre!


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Buongiorno Ivana! Grazie dell'augurio che contraccambio


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Setantanove ani fa l'1 setembre no iera bon. Stamatina, verso le sete, go vardà el tempo che fa a Trieste. Un sol che spacava le piere. Baba Triestina xe 'ndada de sicuro a far una tociada a Miramar. Ma forsi, par bagnarse, bastava che la vadi in terazin sensa ombrela. Go sveià la putela par farghe vedere le ioze, grose come un'anguria. Auguremose listeso una bona domenica.
Baba, go vardà le tue foto de via Capiteli. So che me ripeto, ma ripeto de no riconoserla, cusì ben piturada.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Stamatina iera docia a volontà ma mi go rivado a far istesso la spesa. e stasera iera un bel ventisel


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Mi me son trovada ale 7 in bar Unita' con cari amici..una confusion de musica a tutto volume pien de gente vociante..no go mai visto un tal caos...e tanta gente a Trieste...


Il colore e' il mio mestiere
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Un buon giorno a tutti. Bruxelles vol eliminar l'ora legale. Con tutte le rogne che ga la Ue, xe logico occuparse de problemi marginali per no dir quasi inesistenti ( oramai semo abituadi de tanti anni). I ga dito che i ga fatto un censimento referendum , cioè 4.5 milioni de tedeschi xe sta interpellado e el 84 per cento ga dito de abolirla. Ora 4 milioni de elettori su 50 milioni de tedeschi o su 200 milioni de europei ve par un referendum democratico? Mi me par una consultazion senza valor. Ciao a tutti.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

in realtà no xe che i vol "eliminar el ora legale" ma eliminar el cambiamento. se tegnir sempre el ora legale o la solare paressi che i lassa ai singoli stati decider. Mi no go mai capido perchè i fa tante storie per un ora de diferenza e in genere preferisso el ora legale perchè de inverno vien scuro ssai presto. I la ga fata per sparagnar eletricità. adesso no ocori più sparagnar? vanza?
ve consiglio se gavè ancora, se no ve fotograferò mi, de vardar un atalantin vecio coi fusi orari. scoprirè tante robe. se se bastanza veci e gavè viagiado in giro per el Europa ve ricorderè qualcossa de lancette spostade avanti e indrio... che adesso no xe più.
per el resto, me vien d e dir " i scrivi sta roba per insempiar la gente". Semo sicuri che sia solo questo che i discuti in Europa o xe quel che ne conta i giornai magari con un preciso scopo?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Buon Giorno!

Messaggio da nonna ivana »

Buona domenica a tutti!

A me fa comodo questa ora legale, ho la sensazione fisica che sia la più adatta in fin dei conti!

Che ci siano delle interferenze logistiche, o meglio occulte manipolazioni di notizie per ottundere i nostri cervelli è lapalissiano...dipende però anche molto dai nostri cervelli sapersi difendere con lucidità. con preparazione, cultura e autonomia!

Notizie buone dalle nostre parti: riapertura. dopo la ricostruzione o il restauro, di chiese parrocchiali in molti paesi del cratere del sisma del maggio 2012 in Emilia, compresa la mia.
Importante inaugurazione fra un paio di settimane dell'Abbazia di Nonantola/Mo, Romanica



Nonantola 6.2009 012.jpg
Nonantola 6.2009 012.jpg (105.32 KiB) Visto 1840 volte


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Immagine


Bongiorno e bona domenica! Ogni tanto me fazo viva con una foto. In sto periodo per vari e noiosi motivi foto recentighe ne go pochissime e devo profitar de quel che go fora dele mie finestre....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Bongiorno e bona domenica a tuti. Digo do parole (do par modo de dir) su l'ora legale. Me par che in guera gavevimo l'ora legale. Iera par risparmiar corente. De istà (In estate) la matina iera sempre za ciaro e de sera, co' l'orloio (orologio) avanti iera ciaro fina ale oto o nove. Un colpo (Tempo fa) iero in Danimarca par lavor e la sera iera ciaro fina ale undise. Me go maravilià, ma me par che a Trieste fa scuro verso le oto e ogni mile chilometri che se va al nord se slonga el ciaro de almeno un'oreta. De inverno, de matina, xe ancora (più) scuro e de sera se va in paion (a letto). Qua i disi che el risparmio xe relativo par no dir gnente e rompi (disturba) parchè bisogna cambiar ritmo. Specialmente co' se meti avanti l'orloio e i treni speta fermi un'ora. De inverno fa scuro verso le quatro de dopopranzo (pomeriggio). Co' l'ora legale saria le sinque. De istà chi che de matina inscominzia a lavorar ale sete el se devi alzar verso le zinque che saria le quatro col sol. E la sera no se va in leto un'ora prima. Insoma xe meno ciaro de quel che i conta. E no tuti conta la stesa roba. No ste creder tuto.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

A mi, personalmente, el cambio me rompi bastanza. I disi che i vol tignir l'ora estiva tuto l'anno, altri voleria l'ora invernal tuto l'anno. Forsi i poderia far contenti tuti... mezoreta de anticipo e bon viagio! Che po basteria dir: d'estate negozi e fabrihe verzi ale 7, de inverno ale otto, senza tocar treni o a altro. Chi che ga turni ... beh quei, poveri, ghe cambia sai poco.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: dom 2 set 2018, 12:17 A mi, personalmente, el cambio me rompi bastanza. I disi che i vol tignir l'ora estiva tuto l'anno, altri voleria l'ora invernal tuto l'anno. Forsi i poderia far contenti tuti... mezoreta de anticipo e bon viagio! Che po basteria dir: d'estate negozi e fabrihe verzi ale 7, de inverno ale otto, senza tocar treni o a altro. Chi che ga turni ... beh quei, poveri, ghe cambia sai poco.
Te conosi el deto:Parchè facile se se pol far anca dificile. Un poco come la complicazione di casi semplici. Qua se usa una espresion: ABM ArbeitsBeschaffungsMassnahmen = misure per la creazione di posti di lavoro. De solito i crea un ministero e ala fin xe un mucio de gente che ciapa soldi, che fa comitati e sotocomitati. Ma nisun sa par cosa. Par esempio: Mi go problemi con la mutua. Go fato causa davanti al tribunale sociale e de febraio speto che i decidi. Tuti domandarà: Ciancele, se no te sa cosa far va a spaso. O scrivi monade nel forum. In principio scrivo monade, ma al tribunal. Ma co' le mie monade dago lavor ai giudici, ai avocati, ai ufici reclami dela mutua. E anca a Ciancele. :lol: :lol: :lol: Mi pago par un servizio che no ciapo. E inveze de zercar de regolar in pase i se lasa far causa. Parchè? Parchè no costa gnente. Le cause davanti ai tribunai sociali costa solo spese stragiudiziali: avocati e periti. Ma se se fa tuto in casa no costa gnente. Parchè go fato causa? Parchè el mio dotor me disi che 'sti pensieri xe come medicina par mi. Insoma se no i me fazesi dificoltà saria za morto. Inveze se come nela nostra cazoneta: I prega Idio che crepo e inveze stago ben.


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

...xe de rider...perche proprio desso che se gavemo bitua' i vol cambiar....:)


Il colore e' il mio mestiere
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Quel che xepezo xe che ogni paese se teniera' l'ora che ghe fa comodo. Evviva la Unione Europea che volesi esser una unione economica. Me par che el pianeta xe suddiviso in zone ciamade fusi orari quindi i singoli stati europei no pol decider l'ora che ghe piasi. Spero che no se Fazio niente.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Eco qua: questo xe le mio atlante anni 50 che me gaveva regalado papà: la cartina de fusi orari prima de fufignezi:

Immagine
podè veder che grosso modo el Europa occupa tre fusi orari e difatti me ricordo ben eni primi viaggi, cabio de ora andando in Grecia, cambio de ora andando in Francia..
la Cina? che la doprassi alora el ora de Pechin per tuto el Paese? no so, no me ponevo el problema alora.
Podessimo no cambiar i fusi orari ma impor orari diferenti a ufici e negozi..le scole , i ufici, i bus, i treni... e spetemo che la gente se adatti ai novi orari? in realtà atualmente in Europa i gaveva concordado un fuso unico centrale in modo de no cambiar ora spostandose de un paese al altro in una mapia zona. E se co segnava le 12 el sol no iera propio al punto più alto del ciel, cice!

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: dom 2 set 2018, 8:29 Un buon giorno a tutti. Bruxelles vol eliminar l'ora legale. Con tutte le rogne che ga la Ue, xe logico occuparse de problemi marginali per no dir quasi inesistenti ( oramai semo abituadi de tanti anni). I ga dito che i ga fatto un censimento referendum , cioè 4.5 milioni de tedeschi xe sta interpellado e el 84 per cento ga dito de abolirla. Ora 4 milioni de elettori su 50 milioni de tedeschi o su 200 milioni de europei ve par un referendum democratico? Mi me par una consultazion senza valor. Ciao a tutti.
Quel che tentavo de dir xe Bruxelles no sa cosa far con tanti de lori e 'lora i se inventa robe per creare posti di lavoro. Se no 'sti mati dovaria tirar i disocupai (percepire l'indennità di disoccupati). No xe solo el fuso orario. Xe el color dei pomidori, che grosi e che longhi devi eser i cocumeri, che angolo de curva devi 'ver le banane. Come nel film Il pirata sono io con Macario, 'ndove ch'el indrizava banane. O indrizar corni in macelo. No i sa cosa far e cusì i fa lavori de fiducia. Xe bel e bon, parchè te ciapi bei soldoni inveze dei disocupai. Xe posti par gente de partiti che no i vien più ciapai (eletti). Come posti de vice aministratore in enti. Qualchedun ciapa più de dozentomila euro a l'ano. Come i ex presidenti che ga un uficio con gente pagá dele tase. Xe robe che no servi, ma servi a dar lavor, lavor par modo de dir, a altri.
PS: Baba Triestina, mi in Francia no go mai cambià. Inghiltera e Spagna sì, un'ora, ma Francia no. Però no me go mai preocupà de vardar dove che xe el sol a mezogiorno. Mercoledì, se no piovi e no xe nuvolà, te savarò dir. :clapping_213: :clapping_213:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto: dom 2 set 2018, 18:53
PS: Baba Triestina, mi in Francia no go mai cambià. Inghiltera e Spagna sì, un'ora, ma Francia no. Però no me go mai preocupà de vardar dove che xe el sol a mezogiorno. Mercoledì, se no piovi e no xe nuvolà, te savarò dir. :clapping_213: :clapping_213:
adesso no più , ma nei anni 60 se cambiava ecome. Varda la cartina. E ti inveze te se pol ricordar( mi no iero ancora nata) co un zerto magio i ga dito " cambiè de un ora per eser come nel resto dela Jugo"


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”