Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: mer 12 dic 2018, 8:05 Bongiorno! Legio ogi sul giornal che in piazza della borsa al posto dell'Unicredit vien un altro negozio de detersivi...el mancava proprio.....
Tanti ani fa, 1942-1945, la gioventù no se saludava con ciao o espresioni simili, ma se diseva: Lavite. Tiente neto. No xe de meraviliarse che i gabi verto un negozio de savon. :cheezy_298: :cheezy_298:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Ciancele ha scritto: mer 12 dic 2018, 9:35

Tanti ani fa, 1942-1945, la gioventù no se saludava con ciao o espresioni simili, ma se diseva: Lavite. Tiente neto. No xe de meraviliarse che i gabi verto un negozio de savon. :cheezy_298: :cheezy_298:
Xe che in sto periodo i verzi drio man negozi de detersivi, se po' te ghe zonti detersivi dei super e dei iper supermercati....i autobus no dovessi più spuzar de niente


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

se vedi che le vendite tira... po mi voio veder se xe solo detersivi... come che scrivi tuti un drio de l'altro


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Gave' leto che in piazza de la borsa verzera' un market de detersivi in dove che iera el credito italiano? Xe sai strano tuti sti negozi de savon. Ma andar a verzer un proprio dove che iera la prima sede del Lloyd nato come società assicuratrice me disturba sai de più che no el market dentro palazzo pitteri, anche perché la palazzina in piazza de la borsa ga un pregio visivo e artistico superiore al palazzo in piazza Grande.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2947
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Una altra roba che me ga colpido xe leger giorni fa che i compra 32 novi autobus. So che Arriva xe una società del gruppo de la Deutsche bank e che la xe nel capitale de TT trasporti e che xe quella che tira fora i bori per comprarli, ma po' semo noi che li paghemo. Xe milioni de euro, chi sa cosa che ghe de de drio considerando che la flotta dei nostri bus ga la più bassa età tra quei in circolazion in Italia. Me sa che xe solo per vendere bus gnochi che ghe resta sul stomigo, visto che la Menarini e iribus italiane xe praticamente ferme per mancanza de capitali.


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Piereto ha scritto: sab 15 dic 2018, 9:02 Gave' leto che in piazza de la borsa verzera' un market de detersivi in dove che iera el credito italiano? Xe sai strano tuti sti negozi de savon. Ma andar a verzer un proprio dove che iera la prima sede del Lloyd nato come società assicuratrice me disturba sai de più che no el market dentro palazzo pitteri, anche perché la palazzina in piazza de la borsa ga un pregio visivo e artistico superiore al palazzo in piazza Grande.
Xe che tuti i negozianti se prepara per i grandi acquisti che risanerà la nostra Italia quando che i ghe darà ai poveri el redito de citadinanza....alora si daghe de ferari e maserati ciò, colane de brilanti e orologi de oro...in un batibalen saremo come la Svizera! ..(.Mi credo che i pagherà i debiti e bon! ...sempre che ghe rivi qualche picolo..) Bona giornada a tuti .... ;--D


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: sab 15 dic 2018, 9:14 Una altra roba che me ga colpido xe leger giorni fa che i compra 32 novi autobus. So che Arriva xe una società del gruppo de la Deutsche bank e che la xe nel capitale de TT trasporti e che xe quella che tira fora i bori per comprarli, ma po' semo noi che li paghemo.
in efeti , mi che pur gavendo una macchina go scelto per motivi ecologici de moverme in bus, trovo che gavemo una serie de bus moderni, i disi de novo model meno inquinanti ( me ricordo i veci che molava un sufio nero ogni volta che i ripartiva soto de casa mia) e che xe boni per moverse dapertuto in cità. Sbrisi xe solo i servizi serali dopo le 9 e zerti per el altopian.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: sab 15 dic 2018, 9:02 un proprio dove che iera la prima sede del Lloyd nato come società assicuratrice
per bon? me paresso per poco tempo la seconda sede. nb chi la ciama palazzina Romano chi Cassisi Faraone ( nb gavè letto che una discendnte dei cassis faraone xe stada copada sti giorni aVienna?)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto: sab 15 dic 2018, 9:14 Una altra roba che me ga colpido xe leger giorni fa che i compra 32 novi autobus. So che Arriva xe una società del gruppo de la Deutsche bank e che la xe nel capitale de TT trasporti e che xe quella che tira fora i bori per comprarli, ma po' semo noi che li paghemo. Xe milioni de euro, chi sa cosa che ghe de de drio considerando che la flotta dei nostri bus ga la più bassa età tra quei in circolazion in Italia. Me sa che xe solo per vendere bus gnochi che ghe resta sul stomigo, visto che la Menarini e iribus italiane xe praticamente ferme per mancanza de capitali.
Piereto te me ga fato vegnir un colpo... ma per fortuna te ga sbaglià: DB no xe Deutsche Bank ma Deutsche Bahn. Perché go scrito per fortuna? Perché la Deutsche Bank se in una crisi che quela dele nostre banche xe gnente in confronto https://www.agi.it/economia/deutsche_ba ... 018-06-30/


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

A proposito dei detersivi gavevo scrito l'altro giorno, i autobus i li ga zá compradi e se xe i Man proproo no i me piasi


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Un buon giorno ed una buona terza domenica d'avvento a tutti. La canzone di Natale dice: Leise rieselt der Schnee - Lieve cade la neve. Tanto lieve che non mi sono nemmeno svegliato mentre cadeva. E cade ancora. Le automobili non sono ancora sommerse, ma se voglio andare devo spalare. Aspetto l'odore del caffè. La prima tazzina della giornata è sempre decisiva. Un saluto dal nevoso nord.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

anche a Vienna mi dicono che nevica, ma qua sotto la barriera alpina splende il sole anche se fa frescolino Buona domenica


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Buongiorno..qui fa freddo ma niente bora...fredo zito...dopo la spalatura ghe vol un zavaion o meio un vov caldo caro Ciancele...bona domenica a cielo sereno ....


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Immagine

Buona terza domenica d'Avvento a tutti! E anche buona giornata!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Ciancele ha scritto: dom 16 dic 2018, 8:35 Un buon giorno ed una buona terza domenica d'avvento a tutti. La canzone di Natale dice: Leise rieselt der Schnee - Lieve cade la neve.
Freue dich Christkind kommt bald! :-D

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Buon Giorno!

Messaggio da nonna ivana »

Auguri di Serene Feste a Tutti!

Buon Natale!!!!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Buon Natale caro Forum! Che sia sereno lieto e in pace per tutti!

Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4753
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Stamatina me go sveià. Se devo dir la verità son sta sveià. Ale nove e un quarto, come in quela barzeleta del papa. La prima domanda che la me ga fato xe stada: Piovi o neviga? Sicome che par tera iera bianco, go dito che neviga.
Iera sera ala television i ga dà un picolo servizio sui ober povari veci veceti, che saria quei de zento a zento e nove ani. Naturalmente i ga ciolto quei che no iera ‘ncora mumie, gente che ‘ndava a caval, guidava l’auto e i zogava col computer come putei. Fazendo marenda (ovo frito col parsuto) go pensà che la vecia baba gaveva ragion. Storpiando un deto de testa lustra (Duce del Fascismo: Meglio vivere un giorno da leone ecc.) la fa: Xe meio star sempre ben ben e par contro viver de più. Go pensà che tuto somando, podesimo star pezo.
Lunedi, la vigilia, ierimo dela fia. Gavemo magnà e la ga fato sonar musica clasica mistica. In special de do artisti triestini: Luttazzi e Pilat. In ordine alfabetico. Ala fin, inveze de Stille Nacht, Heilige Nacht (Notte silenziosa, notte santa) gavemo sonà e cantà Co’ son lontan de ti Trieste mia. Gavemo cantà, parchè anca la fia e la putela ga cantà. La fia meio.
Ogi semo de novo soli in do, ma in bala e vedendo dopio, fusimo in quatro.
Auguro a tuti de gaver pasà un bon Nadal.


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Un Nadal perfeto...esser contenti de quel che se ga..xe el massimo!


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Vi auguriamo un lieto passaggio nel 2019 cari amici del forum!
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “El salotin”