Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Buone notizie a chi che ghe piasi i viaggi lenti. Dal 9 settembre poderemo andar a Lubiana partendo alle 9 da Trieste centrale e tornando indrio partindo alle 16, ...... più de do ore de viaggio, la linea xe quela de 160 anni fa, altri ritmi e altra tecnologia. Credo che el servizio andera' in perdita e el durerà poco. Affrettarse.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Buongiorno a tutti, ve metto sta foto de stamatina perchè domani i disi che piovi . Le striche più scure sul marciapie xe i bisogni liquidi degli amici cani . No ve digo la s...puza , i passa do volte per giorno e i la mola sempre nel stesso posto, sul marciapie più comodo dove che passa anche tutti i altri bipedi. Questo per dir che no xe san caminar nei miasmi. No go fato la foto dei bisogni delle cagne ( in mezo alla strada) che xe in una via a poco transito automobilistico e inveze frequentada dai pedoni. Sta tiritera va avanti da tanti anni, de quandio che la popolazione canina a Trieste xe aumentada de numero, e nisun neta. A Muia xe obligatorio, no solo tirar su le deiezioni solide ma anche portarse drio una botiglietta de aqua per scarigarla sulla pipì.Una idea la gaveria per Trieste, e cioè meter una tassa de 50 euro l'anno per can, circa 20.000 cani vol dir 1 milion de euri coi quali el comun pol acquistar una autobotte co la pompa e manighetta longa e snodabile e pagar anche do inservienti al mezzo per tutto l'asnno. E quindi andar su e zo co le ore de luce, su e zo per la città a netar. No se pol spetar che piovi. Ricordo l'ultima volta che go visto una autobotte netar le strade roba de 40 anni fa e po più niente. Credè che qualchidun se interesserà o bisogna far alla italiana e cioè denunciar alla magistratura ?
robe de cani.jpg
robe de cani.jpg (16.96 KiB) Visto 1542 volte


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Xe anni che xe proteste ma né citadini né comun fa sai per migliorar la situazion...
E el comun no migliora gnanche la situazion de marciapiedi citadini pieni de busi...
Tira ti le somme...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

sta contento che xe de cani. In Riva e in centro xe de umani. Quei che bevi bira e po i disi che no xe vespasiani... e che quindi i ga dirito de farla in mezo ala strada
per cui se tassa a can, anche tassa ai omini o almeno a quei che compra o consuma bira o vin... una sovratassa sule latine de bira?

bando a ai scherzi, a Parigi i lava col autobotte, e iera una piazzetta che proprio de sera spuzava: ma i passava ogni matina con getto de acqua.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

O tempora, o mores , nisun sa più cosa che vol dir senso civico.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Ricordo che a parigi nei veci quartieri le strade ga una canaletta rente el marciapie e i scovazini buta le scovaze per lopiù ciche ne la canaletta e de sera i verzi un rubinetto e l'aqua scorri e porta via le scovaze.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: ven 21 set 2018, 18:44 Ricordo che a parigi nei veci quartieri le strade ga una canaletta rente el marciapie e i scovazini buta le scovaze per lopiù ciche ne la canaletta e de sera i verzi un rubinetto e l'aqua scorri e porta via le scovaze.
no xe quel che go visto mi... xe una specie de carro pompieri, che una matina verso le 8 sule scale de una cesa me s tava per smoiar le gambe!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Quando iero mi a Parigi iera la canaletta in discesa dove scorreva sempre l'acqua...anni fa


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto: ven 21 set 2018, 16:12 Buongiorno a tutti, ve metto sta foto de stamatina perchè domani i disi che piovi . Le striche più scure sul marciapie xe i bisogni liquidi degli amici cani . No ve digo la s...puza , i passa do volte per giorno e i la mola sempre nel stesso posto, sul marciapie più comodo dove che passa anche tutti i altri bipedi.
No so dove che te ga fato la foto ti, ma via Rossetti e via Revoltella xe un disastro. Se sta atenti, ma ghe ne xe talmente tante che una volta al mese ... e no ve digo pasar col pasegin...

E ve digo de più: xe a do pasi dela caserma nova dei vigili!

Xe inutile dir "Multa de 500 euri". Bisogna anche far in modo che te li ciapi. Xe qualche gentiluomo (o gentildonna) che le ingruma nel sacheto e po ... lo lasa in mezo al marciapie. E qualche altro la lasa in mezo al marciapie e gnanche la ingruma.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

sarà che ste in zone residenziali o che gavè gente straus vizin, dele mie parti no xe più sul marciapie e li vedo sempre ingrumar.. El solido ovio. El resto.. gavè provado a passar de sera sule Rive? adesso xe anche le pantigane- le ga filmade el Picolo in Piazza venezia e le go viste mi fra i cespugli de pitosfoto.Po adesso cole barachete dela Barcolana, sarà bubane per lore! e el odor che vien dei cespugli, no xe de pis de can...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno a tuti! Qua de mi sul marciapiede e anche sula scala se trova no sempre ma spesso. E xe anchr chi che lassa che el can la fazi su cordolo del mia scaleta er entrar in casa


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Xe sempre un problema de numeri. Se la fa un can solo xe un litro e no se se inacorzi, ma se gavemo 10000 cani vol dir 10000 litri de orina. Xe come i turisti a Venezia, se ghe ne entra ogni giorno 5000 se pol anche lasar che i magni per strada ma comunque drio de lori devi passar un esercito de scovazini, ma se riva 50000, no se camina più e scovaze e bisogni svola in aqua. Anche Eurodisney o Gardaland ga un numero chiuso. Quindi o se impedisi che vegni aquistadi altri cani o se neta ogni giorno.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

un litro un can???? ma gnanche un omo no riva a un litro... ogi su una longa caminada, solo una m*** de can sui scalini, spuza de pis ( umano secondo mi) a iosa e spuza de ciche, migliaia e migliaia, a biondodio!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Dove che xe qualche aiola o cespuglieto i fa andar i cani e no i ingruma, risultato xe piu deiezioni che erba..vedi via Conti (itis) ...


Il colore e' il mio mestiere
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Buongiorno a tutti. Oggi legevo che la popolazion italiana dati Istat nel 2065 sarà de 54 milioni. Mi no ghe go mai credudo alle previsioni a lungo termine e a tutti quei che parla del futuro , ma la notizia inveze me fa piaser, perché son de quei che pensa che tuti i mali dell'umanità sia dovudi all'aumento della popolazion. Non ultimo l'inquinamento che vien asorbido in tempi molto più longhi se semo in de più e no vien digerido dal pianeta e provoca mutazioni e cambiamenti. Guardando i tramonti de Trieste se se inacorzi che spesso all' orizzonte xe una strica de color diverso più scuro maronzin, el smog che fa de cappa dell'atmosfera e fa aumentar la temperatura. Xe tutto aerosol de centinaia de migliaia de aerei che svola sora le nostre teste. Xe 30 anni che semo inondadi da la plastica che una volta se degradava in tempi longhissimi , e oggi gavemo i sacheti biodegradabili che i se disfa prima e che quindi fa nanoparticelle che va dapertuto. Bei tempi in cui tuto se meteva in scartozi de carta e in bottiglie de vetro, ma semo aumentai de numero. Ogi ogni anno se produci 500 milioni de bottigliette de plastica. I giornali xe spaventadi del calo de fioi, e i governi fa incentivi per i bebè, niente de più sbagliado. Se estingueremo ? ,ma no cala solo i taliani ma tutti i europei, e i mussulmani e i africani, insoma tuti. Forsi l'umanità durerà inveze de più.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

tiremo una bomba atomica e quei pochi che resta starà ben? mah... per lla strica maronzina, istesso mi penso che più che le scie dei aerei e le scie chimiche sia e spuze dele machine, dei camion che la forma...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Comunque in via Cumano xe un supermercato, no me ricordo el nome, che co ciolè la verdura e i fruti ve disi che podè o meterli in scartozi de carta, che ofri lori, a gratis, o pagar quele borsete de plastica. Son istrian, cosa pensè che ciogo? Anche perché me ricordo che co iero muleto e 'ndavo con mia mama in boteghin, fruti e verdura iera tuti mesi in scartozi de carta, fati sul momento inverigolando a forma de cono un foglio de carta de impacco.

Verto anche el can no scasa la coda per gnente: penso che i scartozeti de carta pesi più dei sacheti de plastica e, probabilmente li pago al prezo dei fruti e dela verdura.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Nongiorno! El "Verdurin' doto casa mia in via Revoltella usa anche lui fogli o scartozi de carta oltre ale bborsete de naylon che nol fa pagar, ma che penso sarà nel prezo de fruti e verdura per altro sai bela e bona


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

ogi go visto le borse de nailon dove ch ele ciogo mi le costa 2 centesimi e in piazza ( Mercato coperto) inveze no i te fa pagar gnente.
I veci scartozi una volta iera boni per scolar el grasso dei friti


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

sono piccolo ma crescero ha scritto: gio 27 set 2018, 14:58 Comunque in via Cumano xe un supermercato, no me ricordo el nome, che co ciolè la verdura e i fruti ve disi che podè o meterli in scartozi de carta, che ofri lori, a gratis, o pagar quele borsete de plastica. Son istrian, cosa pensè che ciogo? Anche perché me ricordo che co iero muleto e 'ndavo con mia mama in boteghin, fruti e verdura iera tuti mesi in scartozi de carta, fati sul momento inverigolando a forma de cono un foglio de carta de impacco.

Verto anche el can no scasa la coda per gnente: penso che i scartozeti de carta pesi più dei sacheti de plastica e, probabilmente li pago al prezo dei fruti e dela verdura.
Bona serata! Mi me ricordo co iero picia, che venindo zo per Chiadino con in man un scartozo de radiceto, pian pian l'umido ga sbusà la carta e senza che me accorgessi, perchè mi sempre guardavo in alto i fioreti, lo go perso tuto, come pollicino con le fregole de pan....


Il colore e' il mio mestiere

Torna a “El salotin”