Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno, son denovo qua dopo un
periodo poco piacevole pasado in ospedal.Niente paura, no ieracovid, solo testa rota! Per mi el parco del mare xe un futuro magnabori per tuta la cità. Quei soldi saria meio impiegarli per qualcossa de più utile ala cità e ai triestini.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

I aquari pol andar in perdita se la gente no ghe va, e certtamente gavemo dei musei poco frequentadi, e ancora pezo va se no riva i turisti. Per esempio da l'altro anno xe un continuo trasformar veci palazi in hotel, Kallister, Parisi, ex Intendenza de finanza, ripristtino del ex albergo Corso, e se gà averto el hotel ex ras e palazzo ananian. Anche qua se no riva i turistti xe un bel buso in te l'aqua. Mi son inveze de l'aviso che xe meio aver certe strutture e se el post covid ingranerà saremo pronti a acoglier i turisti e l'aquario sarà un altra attrattiva .


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Ogi go inteso dir che a dicembre vignira' disequestrada la piscina terapeutica in campo Marzio. Più de un anno e mezzo de fermo lavori, e no xe de darghe la colpa ai amministratori triestini ma a chi che vota governi che no vol cambiar. El steso xe per el tran de Opicina cinque anni persi.


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Buon Giorno!

Messaggio da mandi_ »

Buon giorno in ritardo. La neve è sempre bella da vedere...
neve.jpg
neve.jpg (136.12 KiB) Visto 1384 volte
neve2 dicembre.jpg
neve2 dicembre.jpg (36.65 KiB) Visto 1384 volte

Spetemo la prossima...


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Elisa »

mandi_ ha scritto: gio 3 dic 2020, 19:55 Buon giorno in ritardo. La neve è sempre bella da vedere...

neve.jpg


neve2 dicembre.jpg


Affascinante!


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Una preghiera che no costa niente a chi che scrivi sul forum : per favor rileger un do volte quel che gave' scrito e corege' i errori de batidura. Certe volte diventa difficile capire el senso de quanto scrito.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: lun 7 dic 2020, 20:42 Una preghiera che no costa niente a chi che scrivi sul forum : per favor rileger un do volte quel che gave' scrito e corege' i errori de batidura. Certe volte diventa difficile capire el senso de quanto scrito.
per ti
Allegati
96685224_2761674157293289_2808912197881692160_n.jpg
96685224_2761674157293289_2808912197881692160_n.jpg (70.75 KiB) Visto 1341 volte


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Perché devo far mi le corezioni mentali per un tumbano che ghe seca coreger ?


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

babatriestina ha scritto: lun 7 dic 2020, 21:02
Piereto ha scritto: lun 7 dic 2020, 20:42 Una preghiera che no costa niente a chi che scrivi sul forum : per favor rileger un do volte quel che gave' scrito e corege' i errori de batidura. Certe volte diventa difficile capire el senso de quanto scrito.
per ti
Questo messaggio xe scrito doprando el LEET: https://it.wikipedia.org/wiki/Leet

Qualchedun lo dopra per farse le password facili de ricordar: P13r370 poderia esser una password che me ricorda Piereto. 8a8a7r13s71na me ricorda Babatriestina (spero de no ver intivà le vostre password!). Resta el fato che ste parole le resta deboli. Mi per no dimenticame le password go un altro metodo, ma no ve lo digo!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto: lun 7 dic 2020, 21:04 Perché devo far mi le corezioni mentali per un tumbano che ghe seca coreger ?
Piereto, se comincemo a leger i post in giro per sto forum trovemo che tuti, e ribadiso tuti, semo un poco tumbani e tuti gavemo fato qualche sbaglio.
Spesso se scrivi ala svelta e scampa qualcosa. Tignimose giovani e coregemoli in testa nostra opur li segnalemo ai moderatori che pol sempre coreger tuto, sia i sbagli sui che quei dei altri.

D'altra parte i erori de ortografia scampa sempre. Nel meter in bela copia el nostro vocabolarieto te assicuro che son sta sai atento e ghe go fato leger tuto anche a altri. Epur ogni tanto me inacorzo che ghe xe qualche sbaglio ancora. E no solo de batitura; tante volte go sbaglià l'ordine alfabetico, epur ve assicuro che l'ordine alfabetico lo conosso ben.
ERRARE HUMANUS EST PERSEVERARE DIABOLICUS :-D :wink: :twisted: (a scanso de equivoci sto giro i do sbagli li go fati aposta!)


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Xe pacifico che tuti noi se sbagliemo, e co se scrivi in furia xe facile ciapar una lettera co una altra, e po' ghe se metti de mezo anche el coretor del PC. Ma credeme che no rileger e no inacorzerse dei errori xe un principio de scarsa atenzion e lasarse andar xe l'inizio de una malattia. 😇(Go parla' co un dotor e el me ha anche dito el nome de sta patologia, che però adeso......... no me ricordo 🥴😄🥴). Sostituir le lettere co altri simboli xe far de la crittografia utile per tignir la mente in allenamento, ma gnente de più. ( Se deso no gavesi riletto al posto de gnente ve inviavo gente). E ve digo de più , che rilegendo se pol meter le interpunzioni e zontar altri concetti.
Che sio un fia' pedante?


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

No so se ve ricorde' , ma co fazeimo i compiti de italian in classe, se scriveva prima una bruta copia e poi se meteva in bella. Qualcosa gavera' servì.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Mi go scrito una volta anca “mortus es”, ma se podeva capir che iera par scherzo. Tempo fa go scrito sul serio in talian. Go sudà. Go perso squasi un’ora par trovar de scriver mal ma sensa spander, tipo eccezzione, quando che e imperfeto indicativo inveze del congiuntivo. Nisun me ga coreto. Solo un me ga fato un mesagio privato parchè no’l podeva creder che gabi fato quei sbagli. Mi scrivo tuto sempre prima in sporco, ma per abitudine. Qualche sbalio se fa anca sensa voler. Tipo “critografia” scrito con due T. :cheezy_298:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Gavè sentido la scossa de terremoto?
anche mi, credevo che fossi el gato che me scassa la sedia


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8681
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Buon Giorno!

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Forte e chiara.
A sud de Zagabria, magnitudo 6,3; penso che ghe sarà danni. Speremo no morti.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Go balado , cioè el fondo molegiado del sentar de la poltrona ga' ondeggiado, e anche el lampadario ; ore 12 e 20 e iero solo in primo pian. Me son immagina' che doveva eser in Croazia.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

ci citano su facebook..
Allegati
Cattura.JPG
Cattura.JPG (32.29 KiB) Visto 1184 volte


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Ogi ghe xe do argomenti sai interesanti che ne riguarda. El primo xe che parti i lavori per el consolidamento dei ponti verde e bianco sul canal. Uno del 1850 e l'altro del 1904. I metterà de le paratie esterne al ponte verso el mar per impedir che l'aqua entri nel canal e poder cusì aceder alle travature dei ponti che xe de risanar. I farà entrar anche un poca de aqua nel canal per no distruger la vita biologica , e cusì i lavorerà coi pie inte l'aqua. Come el solito semo a Trieste, e le robe no vien fate mai fino in fondo. Mi go pensà che visto che i iera i gavessi podesto dragar el canal, e cioè tirar via qualche tonellata de sedimenti de marea rivadi in 270 anni. Inveze no. Xe vero che oramai entra solo picie barchete con poco pescaggio per cui i ga ritenudo che no fosi necesario. Mi digo inveze una ocasion persa .


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

anche secondo mi, che po se i andasi soto in fondo,chissà se no vegnissi fora reperti de archeologia unbana, per dir cocci del sette-ottocento.

Altra novità, per che i ricominci i lavori in ex Fiera

E po legio che de novo gnanca no me ricordo dove, ex vescovado al castel ?, el ennesimo albergo.. i xe otimisti che i fa alberghi sperando in una ripresa del turismo?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Credo che i spera che i austriaci che pol compri casa a Trieste e i altri passi almeno una settimana co la fedelissima.


Torna a “El salotin”