Buon Giorno!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Ma si dai che te son san...solo no esagerar con la ginastica perche' ala nostra eta' za caminar ogni giirno un oreta basta...xe la nostra ginastica!


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno forum! Oli, ti te sta in alto de Rozzol, mi un poco più in basso...fredo e vento più o meno preciso....e stive piene de proviste uguali!😆


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Cara Nona ...quasi con la bora no ne ocori nianche el bus...me preoccupa el fato che no go el fren a man....e che rivo fin vua Rossetti in un lampo...Bona giornada a tuti...


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

oli1939 ha scritto: ven 25 gen 2019, 9:12 Cara Nona ...quasi con la bora no ne ocori nianche el bus...me preoccupa el fato che no go el fren a man....e che rivo fin vua Rossetti in un lampo...Bona giornada a tuti...
Ingruma un poche de piere e metile in scarsela.... :roll:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

oli1939 ha scritto: ven 25 gen 2019, 9:12 Cara Nona ...quasi con la bora no ne ocori nianche (trad.: gnanca) el bus...me preoccupa el fato che no go el fren (trad.: slaif) a man....e che rivo fin via Rossetti in un lampo...Bona giornada a tuti...
Oli, bongiorno e scusa se me son permeso de far due traduzioni. Forsi qualche autoctono ne legi e no capisi. Sicome che te volemo ben, Nona Picia e mi te demo qualche bon consilio. A Nona Picia ghe xe vignù inamente Martin Muma e sugerisi una clanfa in scarsela. Mi son più sportivo e penso che par riva in zo te podaria far parapendio (paraglider) e riva in su farte sburtar del vento. Faghe un pensierin.
In una cità granda e serà tra le case, no go mai sentì vento. Po col mio peso el devi sufiar e dopo ghe manca el fià. :cheezy_298:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Ciancele ha scritto: ven 25 gen 2019, 10:13 . Po col mio peso el devi sufiar e dopo ghe manca el fià. :cheezy_298:
:arf2_140: :arf2_140: :arf2_140: :arf2_140:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

oli1939 ha scritto: gio 24 gen 2019, 23:02 Ma si dai che te son san...solo no esagerar con la ginastica perche' ala nostra eta' za caminar ogni giorno un oreta basta...xe la nostra ginastica!
Ala mia età za vestirse xe ginastica. :cheezy_298:


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Ciancele te ga ragion...anche per mi xe cussi'...per la bora go visto che i ga inventa' i infradito co la siola de maton...😂😂


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bona domenica forum! Tuto ben con voi?Anche se in notevole ritardo, meto una foto del girono dela poca neve...
Immagine


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Bona domenica di tempo bello a tutti!😍


Il colore e' il mio mestiere
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Un buongiorno a tutti. Sono di fretta e devo scampar. Vado al nolegio cani a cior i cani par la slita, parchè devo portar la putela in tun logo. Xe de stamatina che neviga. Coi cani xe caligo, ma domani go la motoslita a cadene, come i cari armati.


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Quando se vivi al nord..bisogna esser preparai...slita coi cani o motoslita va ben..i cani magna cibus... la moto ...carburante! Sta tento al iazo!


Il colore e' il mio mestiere
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

oli1939 ha scritto: gio 31 gen 2019, 17:07 Quando se vivi al nord..bisogna esser preparai...slita coi cani o motoslita va ben..i cani magna cibus... la moto ...carburante! Sta tento al iazo!
Stamatina ga nevigà de novo, almeno tre minuti. Mi go una paura mata de cascar. Qua se sbrisa qua se casca, cantaimo de muli. La machina ga trazione anteriore e le strade, in cità, le xe nete, nel senso che el trafico porta via la neve e el fondo xe solo bagnà. Iero stamatina in giro, sensa problemi. La putela spava. La sveio e ghe conto che vado a cior de bever. Forsi la me lasa 'ndar fora. La brontola, ma dopo la sluca anca ela. :cheezy_298: Ciao.


Avatar utente
oli1939
distinto
distinto
Messaggi: 1456
Iscritto il: mer 22 giu 2011, 12:33
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da oli1939 »

Ciao ..qualche volta xe piu facile guidar...che caminar! ;)


Il colore e' il mio mestiere
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Nona Picia »

Bongiorno! Ogi qua piovi....per fortuna....la neve xe bela ma de noi diventa un problema se la xe, almeno per mi...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Nona Picia ha scritto: ven 1 feb 2019, 8:04 Bongiorno! Ogi qua piovi....per fortuna....la neve xe bela ma de noi diventa un problema se la xe, almeno per mi...
In cità no xe problemi, ma chi che sta fora. No'l sa mai quando ch'el riva a casa. E in che stato. De matina bonora (primo mattino) e de sera xe scuro e xe code de diversi chilometri. De matina strade iazade e se sbrisa. No buono badrone.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2934
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Piereto »

Se la viene co piova e vento de l'inverno semo dentro, e si sta candelora de sto anno no se smentirsi, e voia de andar fora de casa saltime dosso.😋😎😁


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: sab 2 feb 2019, 9:00 Se la viene co piova e vento de l'inverno semo dentro, e si sta candelora de sto anno no se smentirsi, e voia de andar fora de casa saltime dosso.😋😎😁
Mi son la cicala e no go riserve. Devo 'ndar a cior i ovi par la marenda e, de quando che son aquifobo, anca petes.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Buon Giorno!

Messaggio da babatriestina »

Bongiorno a tuti!
semo ormai una fonte atendibile! ieri un fa un post su facebook su una pagina dedicada al carso, el Segabel fisso de mira e cossa el ghe meti come pupoli? le foto date del Sum e col logo del nostro forum. No che el gavessi messo un link...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Buon Giorno!

Messaggio da Ciancele »

Bongiorno a tuti e bona domenica. Se el pupolo non mente, gavè sol. Fazè una caminada pa' le alte e bevè un otavo ala nostra salute. Anca qua gavemo sol. Sicome che semo soto zero o squasi, me involtizerò nel stramaso (avvolgerò nel materasso).


Torna a “El salotin”