Immaturità

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Immaturità

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Secondo le diretive del papa in Africa (dove che 27 e roti milioni de popolazion sta mrendo de AIDS), i profilatici (condoms) noi servi a gnente, anzi i aumenta el ris'cio de infezion.

El caso dove che idealogia ceca oscura la scienza. Se el savesi solo quanto dano che quele sue parole ga arecado, povereto! Ma el xe tropo coinvolto, convinto de eser dio in tera per far atenzion a tuti quei che scoltandolo i ghe resterà sula coscienza.

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
urban
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 20
Iscritto il: mar 17 feb 2009, 23:52
Località: Trieste

Messaggio da urban »

Non ha veramente detto questo... piuttosto che la distribuzione di profilatici peggiora il problema dell'Aids. Non pretende che i profilatici stessi aumentano il rischio di trasmissione nel senso assoluto, ma dice che la loro distribuzione è una specia di incentivo che spingerà gli Africani ad avere più rapporti sessuali; e quindi aumenta il rischio generale di contaminazione di tutte le MST. Cioè il papa pensa che la vera soluzione è l'astinenza, e che la distribuzione di preservativi si oppone a questa soluzione "ottima".

A dire vero io non sono d'accordo neanche con questo, e penso che è un grave errore opporsi alla distribuzione di preservativi. Però, mentre la chiesa può a volte essere molto cieca e ignorante per quanto riguarda la scienza, penso che non sia il caso in questa "vicenda del preservativo". Le parole del papa sono state deformate in modo di farle apparire molto più stupidi di quanto siano veramente.

(Full disclosure: non sono cristiano)


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Forse il Papa ha solo troppa fiducia nell'Uomo: considerando corretta la visione di Urban
urban ha scritto:Non pretende che i profilatici stessi aumentano il rischio di trasmissione nel senso assoluto, ma dice che la loro distribuzione è una specia di incentivo che spingerà gli Africani ad avere più rapporti sessuali; e quindi aumenta il rischio generale di contaminazione di tutte le MST. Cioè il papa pensa che la vera soluzione è l'astinenza, e che la distribuzione di preservativi si oppone a questa soluzione "ottima".
il Santo Padre forse ne sopravvaluta la cultura: il controllo degli istinti rientra in un'istruzione di livello superiore che non è ancora così diffusa.


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

La base di tutto questo è che nella nostra religione, si sta insieme SOLAMENTE per procreare. Per tutto il resto, ASTINENZA. Per cui, secondo il Papa, i preservativi non sono necessari se si osservano queste regole. Ma chissà se le altre religioni dicono la stessa cosa? Io non lo so, non sono esperta in materia.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:La base di tutto questo è che nella nostra religione, si sta insieme SOLAMENTE per procreare. Per tutto il resto, ASTINENZA. Per cui, secondo il Papa, i preservativi non sono necessari se si osservano queste regole. Ma chissà se le altre religioni dicono la stessa cosa? .
al di là che credo che il Papa si rivolgeva ai cattolici africani, che non sono pochi, da diversi decenni la dottrina cattolica non dice più che si sta insieme solamente per procreare, ma anche per donarsi reciprocamente , insomma star bene insieme. Altrimenti, i matrimoni senza figli non avrebbero validità.. resta che la religione cristiana è monogamica e , credo in tutte le confessioni, condanna sia l'adulterio che il sesso fuori dal matrimonio, anche se le nostre società attuali ne tengono assai ben poco conto. ed è chiaro che un comportamento adeguato a tali precetti ridurrebbe di molto i rischi di propagazione dell'AIDS, ed è quello il senso del discorso del papa.
Resta invece che in molte parti dell'Africa, cristianesimo o meno, è diffusa una cultura molto diversa, che prevede una notevole promiscuità, poligamia e che tali comportamenti , uniti a mancanza di igiene e precauzioni, ha portato ad una diffusione dell'AIDS in Africa ( da cui poi sembra partita la malattia) molto più grave che negli altri Paesi, dove però, mentre un tempo se ne negava l'esistenza ( Cina, India e Paesi musulmani) attuamente sembra in aumento anche lì.
Nei paesi dell'Africa Sub Sahariana vi sono circa 25-28 milioni di persone infette da HIV, più del 60% di tutta la popolazione aids e più dei tre quarti delle donne. In America latina e nell'area caraibica, nello scorso anno, vi sono state circa 2.000 infezioni che hanno portato il numero di sieropositivi a circa 2 milioni. Con i suoi 100.000 morti tale area è quella che è stata più colpita dopo l'Africa Sub Sahariana.

In medio oriente ed in Nord Africa, ad eccezione del Sudan, tutta l'area presenta una prevalenza di HIV bassa. Attualmente vi sono circa 600.000 infetti dal virus (compresi i 55.000 che si sono aggiunti lo scorso anno) e nel 2003 l'AIDS ha ucciso circa 45.000 persone.

Nei paesi dell'Europa dell'Est e dell'Asia Centrale l'epidemia è in espansione con 1,3 milioni di persone sieropositive contro le 160.000 del 1995.
fonte : http://it.wikipedia.org/wiki/AIDS
dalla versione inglese, con dati più aggiornati:
Sub-Saharan Africa remains by far the worst affected region. In 2007 it contained an estimated 68% of all people living with AIDS and 76% of all AIDS deaths, with 1.7 million new infections bringing the number of people living with HIV to 22.5 million, and with 11.4 million AIDS orphans living in the region. Unlike other regions, most people living with HIV in sub-Saharan Africa in 2007 (61%) were women. Adult prevalence in 2007 was an estimated 5.0%, and AIDS continued to be the single largest cause of mortality in this region.[7] South Africa has the largest population of HIV patients in the world, followed by Nigeria and India.[132] South & South East Asia are second worst affected; in 2007 this region contained an estimated 18% of all people living with AIDS, and an estimated 300,000 deaths from AIDS.[7] India has an estimated 2.5 million infections and an estimated adult prevalence of 0.36%.[7] Life expectancy has fallen dramatically in the worst-affected countries; for example, in 2006 it was estimated that it had dropped from 65 to 35 years in Botswana.[6]


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

urban ha scritto:Non ha veramente detto questo... piuttosto che la distribuzione di profilatici peggiora il problema dell'Aids. Non pretende che i profilatici stessi aumentano il rischio di trasmissione nel senso assoluto.....


Me par a mi che el sia bastanza ciaro :

"You can't resolve it with the distribution of condoms. On the contrary, it increases the problem."

Adeso se volemo zogar al sport de "INTERPRETAR" quel che noi altri PENSEMO che el volesi gavudo dir inveze de qeul che in fati el ga dito, andemo alè a tuta vela, che zogar a eser avocati xe facile. Resta el fato che el xe completamente oblivio ala cultura africana e pronunciarse su un aspeto dela natura umana che lui, gavendo pasà tuta la vita considerando su "molie" i cinque dedi dela man nol ghe ne capisi un tubo, el meti in riscio miliaia de persone, fioi inclusi, e quindi quel xe un ato criminale. E sopratuto, resta el fato che i recipienti de quele parole no i ga la capacità de andar in zerca de interpretazioni speciali. I capisi solo quel che i senti, e i segui quel che ghe vien ordinado.

Me dispiai de eser cusì brutalmente s'ceto, ma i fati xe quei che i xe. Miliaia de persone in Africa vivi in condizioni inumane e in tante nazioni riscia la vita quotidianamente per portar aiuto nela lota contro la propagazion del HIV, e sto povereto disiluso el manda a pico i loro sforzi e sacrifici cusì, senza gnanche darghe un secondo pensier.

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
urban
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 20
Iscritto il: mar 17 feb 2009, 23:52
Località: Trieste

Messaggio da urban »

Il papa ha detto :
"You can't resolve it with the distribution of condoms. On the contrary, it increases the problem."
e non:
"You can't resolve it with the distribution of condoms . On the contrary, they increase the problem."

Nessuno ha detto che sono i preservativi ad aumentare i rischi d'infezione: questo sarebbe completamente stupido, ed una tale interpretazione delle parole del papa sarebbe una grave sottovalutazione della sua intelligenza.
Arnie ha scritto:el meti in riscio miliaia de persone, fioi inclusi, e quindi quel xe un ato criminale
Sono completamente d'accordo con questo, e anche con il resto del tuo messaggio : la posizione della chiesa a questo soggetto e spaventosa. Però, dire "il papa ha detto che i profilatici aumentano il rischio di contrarre l'Aids" sarebbe come dire "il papa ha detto che la terra è piatta". È disinformazione.


Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

urban ha scritto:Il papa ha detto :
"You can't resolve it with the distribution of condoms. On the contrary, it increases the problem."
e non:
"You can't resolve it with the distribution of condoms . On the contrary, they increase the problem."
.....
Arnie ha scritto:el meti in riscio miliaia de persone, fioi inclusi, e quindi quel xe un ato criminale
Sono completamente d'accordo con questo, e anche con il resto del tuo messaggio : la posizione della chiesa a questo soggetto e spaventosa. Però, dire "il papa ha detto che i profilatici aumentano il rischio di contrarre l'Aids" sarebbe come dire "il papa ha detto che la terra è piatta". È disinformazione.
Me par che qua stemo zercado denti nei bechi de galine. Stemo discutendo de granmatica.

IT INCREASES=The distribution of condoms increases it

THEY INCREASE IT: The condoms increase it.

Dove xe la diferenza? In ambo i casi el preservativo aumenta el risc'io, ergo el papa forsi nol ga dito che la tera xe piata, ma el credi con tuto el cuor che no la sia rotonda rotonda.

PS la frase la go copiada e incolada diretamente da un dei giornali, se me ricordo ben xe el New York Times.

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Anni fa avevo letto un articolo sugli stili di guida dell'automobilista. L'articolo, che mi sembrava sensato, al quale mi trovo a ripensare tante volte quando guido e che mi induce ad essere prudente, diceva che l'ABS e l'airbag, dando una falsa sensazione di sicurezza a chi guida, lo inducevano a correre di più e ad essere meno prudente, aumentando quindi i rischi. E citava il caso di ragazzi che rubavano le mercedes (quella volta l'air bag lo avevano solo le macchine grosse) e poi andavano a schiantarle contro il muro come prova di coraggio, perché tanto c'è l'airbag. Ricordo, poi, che l'articolo concludeva dicendo che se piove la miglior sicurezza è quella di andare piano.

Ho pensato (o se preferite SPERATO) che il significato dell'intervento del papa, che non ho letto integralmente ma solo come riportato da giornalisti più o meno schierati da una parte o dall'altra, fosse questo: l'uso del condom (dell'airbag o dell'ABS aggiungo io per far riferimento al paragrafo precedente) non risolve il problema anzi lo può aggravare se diventa un incentivo ad assumere comportamenti ancora più a rischio. Credo che l'invito fatto a mezzo stampa alcuni giorni fa, a Bari se non ricordo male, e rivolto ai clienti di una prostituta morta di TBC fulminante, perché facessero gli esami contro la tubercolosi possa commentare quello che ho pensato essere il significato dell'intervento.

Vi dirò di più: da consulente informatico mi trovo, senza condizionamenti ideologici in questo caso, a fare lo stesso ragionamento quando parlo dei virus dei computer. L'antivirus può essere nocivo perché vi dà una falsa sensazione di sicurezza; la cosa migliore da fare è non aprire allegati della cui provenienza non si è sicuri, non visitare siti che possono essere sporchi, ecc. Indubbiamente poi, alla fine, consiglio anche l'antivirus (AVAST che è gratuito per uso personale ma che non so quanto efficace sia :wink: ). E la mia automobile ha ABS, 9 airbag e 5 stelle di sicurezza (ma mi ripeto continuamente che la cosa migliore è non correre troppo)

Per farla come Urban, anche se lo ho già scritto da altre parti, FULL DISCLOSURE: sono cattolico, ma ho qualche perplessità sull'atteggiamento della Chiesa in fatto di morale sessuale.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: il significato dell'intervento del papa, che non ho letto integralmente ma solo come riportato da giornalisti più o meno schierati da una parte o dall'altra, .
ben, dal sito del Vaticano riporto il passo, si trova solo in italiano, non è stato comunque pronunciato in inglese, ma in francese, ed è una risposta ad una precisa domanda di un giornalista francese, in un'intervista sull'aereo che lo portava in Camerun (potremmo dire anche forse che il giornalista voleva "tirarlo sul iazzo" ?)
INTERVISTA CONCESSA DAL SANTO PADRE BENEDETTO XVI
AI GIORNALISTI DURANTE IL VOLO VERSO L'AFRICA

Volo Papale, Martedì, 17 marzo 2009
(..)


D. – E ora, diamo di nuovo la parola ad una voce francese: è il nostro collega Philippe Visseyrias di France 2:

D. – Santità, tra i molti mali che travagliano l’Africa, vi è anche e in particolare quello della diffusione dell’Aids. La posizione della Chiesa cattolica sul modo di lottare contro di esso viene spesso considerata non realistica e non efficace. Lei affronterà questo tema, durante il viaggio? Très Saint Père, Vous serait-il possible de répondre en français à cette question?

R. – Io direi il contrario: penso che la realtà più efficiente, più presente sul fronte della lotta contro l’Aids sia proprio la Chiesa cattolica, con i suoi movimenti, con le sue diverse realtà. Penso alla Comunità di Sant’Egidio che fa tanto, visibilmente e anche invisibilmente, per la lotta contro l’Aids, ai Camilliani, a tutte le Suore che sono a disposizione dei malati … Direi che non si può superare questo problema dell’Aids solo con slogan pubblicitari. Se non c’è l’anima, se gli africani non si aiutano, non si può risolvere il flagello con la distribuzione di preservativi: al contrario, il rischio è di aumentare il problema. La soluzione può trovarsi solo in un duplice impegno: il primo, una umanizzazione della sessualità, cioè un rinnovo spirituale e umano che porti con sé un nuovo modo di comportarsi l’uno con l’altro, e secondo, una vera amicizia anche e soprattutto per le persone sofferenti, la disponibilità, anche con sacrifici, con rinunce personali, ad essere con i sofferenti. E questi sono i fattori che aiutano e che portano visibili progressi. Perciò, direi questa nostra duplice forza di rinnovare l’uomo interiormente, di dare forza spirituale e umana per un comportamento giusto nei confronti del proprio corpo e di quello dell’altro, e questa capacità di soffrire con i sofferenti, di rimanere presente nelle situazioni di prova. Mi sembra che questa sia la giusta risposta, e la Chiesa fa questo e così offre un contributo grandissimo ed importante. Ringraziamo tutti coloro che lo fanno.


questo, per avere un'idea del testo e no solo dei riassuntini delle agenzie di stampa, visto che qualcuno discuteva i termini, ma sulla base di un testo inglese. Mi piacerebbe leggere l'originale francese, ma non è stato riportato.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
urban
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 20
Iscritto il: mar 17 feb 2009, 23:52
Località: Trieste

Messaggio da urban »

Non sono sicuro che la dichiarazione originale fosse in francese... ho trovato qua una versione completa in francese: il giornalista ha posto la sua domanda in italiano (come lo indica la risposta del papa) e ha chiesto una risposta in francese... però l'articolo spiega che la versione francese della risposta è una traduzione. Strano...


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Perdonime, ma l'ultima frase che go oscurado con i asterischi andava contro el regolamento:

Sono ritenuti INACCETTABILI messaggi che contengano
-insulti e offese indirizzate sia a singole persone, utenti e non, sia a gruppi razziali, linguistici, politici o altro


Mal no far, paura no gaver.
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

PER FAVOR, AMINISTRATOR(I) CANCELA EL MIO POST PRECEDENTE CHE IERA MESO MENTRE IN FASE DE COMPOSIZION.

Me pa che dal testo riportado da Babatriestina, quel che ga dito Gretzinger sia bastanza ciaro e no lasi in nesuna maniera finestre verte a interpretazioni.

Ecole qua le parole del "un tantin meno che santisimo" padre, ciare e s'ceto':

"se gli africani non si aiutano, non si può risolvere il flagello con la distribuzione di preservativi: al contrario, il rischio è di aumentare il problema"

I preservativi ga un coeficente de qualcosa come 90% de protezion. Qualchedun poderia spiegarne come mai i agrava la situazion?

Duemila ani fa, el cristianesimo se ga impadronido dei preceti giudeici e ga deciso de strenzer ancora de più le vide del controlo del esere umano, instalandose in tute le camere de leto dei sui seguaci. Ala base de sta completa idiozia xe l'astinenza, cioè la deprivazion nela vita i istinti e bisogni più dolci e confortevoli dela natura umana, el seso. Negado quel, negada lo propagazion del'Aids. Mal de testa qualchedun? Gnente paura! Se taja la testa e tuto xe finì. No la xe bona de ordinar l'astinenza gnanche ai preti (una quarantina de lori xe in preson in Canada, per gaver violentado fioluzi e fioluze inocenti), e sta santisima testa vol predigarghe a tuta l'Africa?

No son mi che lo ga riportado, ma la stampa de tuto el mondo, incluse le vosi dei Medecins Sans Frontières, membri dele società umanistiche dele Nazioni Unide, varii capi de stato, scienziati e leaders religionsi de altre sete criestiane, senza contar numerosisimi catolic i concorda tuti sula dimostrazion de callosa ignoranza dela natura umana che quel la ga dimostrado, dada la posizion de autorità solo un grupo de degeneradi i ghe ga dado..

A SUA DIFESA RESTA EL vATICAN E EL GREGE DE VOLONTARI CHE I VOL ASOLUTAMENTE STORPIAR QUEL CHE EL GA DITO PER ZERCAR DE SCOLPARLO ZERCA DE SBISIGAR CON VARIE SCUSE E INTERPRETAZIONI. El fato resta quel che el xe, però.

Purtropo co' se se credi dio no se ga bisogno de pensar prima de verser la boca come che dovemo far noi altri mortali.

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
urban
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 20
Iscritto il: mar 17 feb 2009, 23:52
Località: Trieste

Messaggio da urban »

Arnie, la logica del papa è questa:

"politica di distribuzione di preservativi => politica di promozione dell'attività sessuale => aumentazione del numero di rapporti => propagazione di MST"

In questa logica, la soluzione per lottare contro l'Aids è l'astinenza assoluta. Personalmente, ribatto che non sono per niente d'accordo con questo, e penso che le sue parole sono irresponsabili ed avranno un influsso negativo sulla sanità degli africani. Ma certi descrivono l'argomento papale così:

"i preservativi sono un fattore di rischio per l'Aids"

Ed è questa l'interpretazione fallace; però l'interpretazione corretta è anche tremenda, il risultato è più o meno lo stesso: il papa sta commettendo una grave errore.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Arnie Coburg ha scritto:[...] considerando su "molie" i cinque dedi dela man [...]
parlo in curto perche` no go tempo pe'l forum e za eser cua adeso me xe tropo: in te 'l salotin se pol "ciacolar de tuto" ma cuesto vol dir che ghe xe piena liberta` su i _*argomenti*_, no su 'l _*linguagio*_

te ga fortuna che go altre robe de far piutosto che de corerghe drio a cuel che te scrivi ti, ma sta sicuro che se i me segnala de novo che te va fora de le righe la va a finir come l'altra volta, solo piu` in furia

te son vecio de 'l mestier cuindi te sa de cos' che parlo: impara a contignirte perche` anche la forma la ga una sua sostanza e anca se semo boni per piu` de _le_canoniche_due_volte_ cuesto no vol dir che rivemo a eserlo per _le_fatidiche_tre_

spero de eser stado bastanza ciaro ma se ocori eco la traduzion: se me capita anca solo che un'altra volta che un el punta el dedo verso de ti e che 'l me fa "cio ma in te 'l vostro forum ghe xe gente che no ga creanza" no ghe meto gnanca do secondi a spararte fora e a segar tuti i indirizi canadexi: dopo te toca per forza pasar per un proxy

ah si: sparagnite de dir che no te son ti perche` no me interesa de sentirlo


xe bastanza ciaro? ... zonta una sola meza parola e te fraco fora per la seconda volta, che no go ne' tempo ne' voia!


flag_fr cet utilisateur semble être un déjà interdit de ce forum: ce poste est un "conseil" de ne pas dépasser le limite pour la deuxième fois (note: en Triestin être "trois fois bon" signifie être con)

flag_uk this user appears to be one already banned from this forum: this is an "advice" not to exceed for the second time (note: in Triestin to be "three times good" means to be a moron)

flag_it questo utente sembra essere uno gia` espulso da questo forum: questo messaggio e` un "consiglio" di non eccedere per la seconda volta (nota: in triestino essere "tre volte buono" significa essere scemo)


Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Chi no sa difenderse con le parole speso ricori a minace.

No te ga bisogno de minaciarme, FFdt. Infati no dovesi mai eser el caso de minaciar nesun, co' se sta discutendo una situazion problematica. Solo quei che no ga maniera de esprimerse altrimenti i ricori ala violenza.

Forsi la mia opinion su quel che un persona in posizion de autorità dovesi o no dovesi dir per no abusar dela sua posizion no squara con le tue. No se pol sempre gaver tuto quel che ne piaseria gaver. Ale volte bisogna anche acetar l'opinion oposta ala propria.

Se po' no te vol che continuo a postar, no te ga bisogno de sconderte drio scuse fasule. Dilo e la xe fata.

Perquanto riguarda chi son o chi no son, solo chi no me conosi poderia mai gaver pensà che no fusi chi che son. Sto fato dimostra solo i salti mortali che un devi far per entrar in un forum che doveria eser publico. Go perfin firmado col mio nomignolo preferido un per de volte, tanto per s'ciarir la mia posizion. Se no basta quel, fazo una confesion aperta, zenoci sul sal!

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Arnie Coburg ha scritto: Perquanto riguarda chi son o chi no son, solo chi no me conosi poderia mai gaver pensà che no fusi chi che son. Sto fato dimostra solo i salti mortali che un devi far per entrar in un forum che doveria eser publico. Go perfin firmado col mio nomignolo preferido un per de volte, tanto per s'ciarir la mia posizion. Se no basta quel, fazo una confesion aperta, zenoci sul sal!

Arnie
Me par che sia ciaro: qua gavemo una persona che xe vegnuda una volta in sto forum con un nome e ( quela volta) inveze de contribuir ala discussion, come che pur el savessi, el xe vegnudo solo per farghe guerra personal a altri utenti. Gavemo applicado el regolamento, lo gavemo butado fora.. e adesso el se vanta de esser tornado "coi salti mortali" e el ga cominciado disendo le sue nel dialogo, e va ben, gavemo serado un ocio perchè el comportamento iera corretto, anche se no xe permesso de aver due account e el vecio, pur bloccado , esisti sempre. Adesso el punto xe che sto forum no xe publico nel senso de chi che vol se iscrivi e po posta tuto quel che ghe passa per la testa!!! ghe xe una creanza, ghe xe un regolamento e ghe xe dei responsabili: gavemo dito e ripetudo che no se accetta accuse e polemiche contro nissun gruppo, che sia politico, razzial, religioso, etc..!! mi no rivo a capir perchè tanti no rivi a parlar de religion ( che po no xe el scopo de sto forum) senza insultar quei che no la pensa come lori... ben per cominciar questo xe un forum su Trieste, de base.. la sola roba che me fa piazer xe che no te ga arivado a restar senza de noi :-D
Se no te va ben, verzite un forum tuo, riverzite el tuo blog , va nei altri forum dove che te son iscritto se là ghe va ben post come questi, e scrivighe dentro tuto quel che te passa per la testa e nissun te dirà gnente. Ma co te son in casa de altri, per favor, te se adegui ale regole del posto.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Arnie Coburg ha scritto:[...] No te ga bisogno de minaciarme, FFdt. Infati no dovesi mai eser el caso de minaciar nesun, co' se sta discutendo una situazion problematica. Solo quei che no ga maniera de esprimerse altrimenti i ricori ala violenza. [...]
cua no se capimo, Bruno, ma no xe una novita`: per la tua poxizion in sto forum go za un provedimento executivo in te i tui confronti e no me ocori gnente altro che de aplicarlo ... de un punto de vista tecnico gavemo za dibatudo l'altra volta cosa far con ti e 'l rixultato el xe scrito in t'un logo indove che pol legerlo tuti (e se no te se ricordi va de novo a vardarte 'l link che go meso in te 'l mesagio cua de sora)

te ga le tue idee? e tientele, nisun te domanda de cambiarle: ma ghe vol cusi` tanto a restar in te le righe de la discusion trancuila? dir semplicemente "no son d'acordo e me par una roba storta" xe piu` che suficente a far capir el tuo punto de vista e no ocori andar a atribuir intenzioni, storpiar i nomi e butarla in polemica fin che no te vien dada ragion ... te parli de violenza ma te se rendi conto che te la sta aplicando anche ti?

no ocori i zenoci su 'l sal, che diol e basta, ma fusi bel se te fusi bon de parlar in toni piu` civili ... ... e no guastasi gnanca se te se rendesi conto che 'l no gaverte serado fora de balin xe za un segno de disponibilita` verso de ti anca se per ben do volte te ga dito de voler acetar un regolamento che dopo, inveze, te ga doprado per netarte le siole

dito un tanto resta valido cuel che go scrito prima: no me stago rabiando, no stago discutendo ne' me stago scuxando ma ti oblighime a tornar a ocuparme de sta roba e saro` sai xvelto a risolverla ... e senza anestexia


p.s.: no zontar gnente, che xe meio


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

giusto per serar un discorso che se ga strasinado un pel tropo per le longhe zonto solo una precixazion circa el fato che 'l forum el sia piu` o meno publico: el software el gira in te le mie machine che le xe a caxa mia, lo go instalado mi secondo i termini de la licenza verso cui me son esposto mi co' 'l mio nome, a livel de sistema lo gestiso mi (inveze come forum ghe xe el grupo de i aministradori), le comunicazioni le pasa per la mia linea dati e per funzionar el dopra la mia corente e, tanto per eser piu` s'ceto, te zonto una foto: cuele xe le machine indove che ghe xe anca el forum e le xe in te 'l saloto de caxa mia (anca se dirghe saloto xe un tantin pretenzioxo)

tuto cuesto per dir che c'o te vien a scriver te son fixicamente dentro de caxa mia ... xe bastanza per ciarir che te son ospite e che no te son in t'un logo publico? no te digo de domandar compermeso ne' de bater la porta ma un minimo de rispeto cuesto si che lo pretendo
Allegati
mid_pict4742.jpg


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Ma che modi xe questi? Cossa xe sta intoleranza?

E sto tono de inquisizion: go verto, per la prima volta dopo quasi un ano che frequento sto forum, l’Albo pretorio e me xe vigù i brividi.

Qua xe un che ga verto un argomento (dove che, per statuto, se pol parlar de tuto) fazendo dele critiche a dele afermazioni a dir poco iresponsabili de un certo personagio e – apriti cielo! – zò a difender l’indifendibile e a minaciar de scazar a piade in tel cul chi, me par proprio senza ofender nissun, ga osado criticar el papa.

Se devo esser franco, no xe la prima volta che trovo in sto forum un clima de fondamentalismo catolico ma questa reazion me ga verto un pochetin i oci, anche se, sinceramente, spero de sbaliarme.

E desso vedo anche che xe stà chiarì che chi che parla qua dentro xe ospite in una casa privata, dela quale mi non conosso né el paron né tuti quei che in tuto sto temo xe stai, come mi, sui ospiti.

Go paura che prima de finir sul’albo pretorio per violazion de domicilio xe mejo che cavo el disturbo…


Torna a “El salotin”