batudine alegre

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Re: ETà MENTALE

Messaggio da Lugara »

nanaia ha scritto:MI ME RISULTA 68 :'-( E GO 60 :'-( :'-(
Vol dir che te son una persona molto "matura" :lol:


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

età mentale

Messaggio da nanaia »

grazie Lugara coccolona :wink: Speremo che de tanto matura che son no me tolo zo del ramo :lol: :lol:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: età mentale

Messaggio da Nona Picia »

nanaia ha scritto:grazie Lugara coccolona :wink: Speremo che de tanto matura che son no me tolo zo del ramo :lol: :lol:
Saremo tuti pronti a ingrumarte!!!! :36_11_6: :36_11_6:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Il marinaio spiegò le vele al vento....
Il vento non capì!
:?: :oops:


A Natale bisogna essere più buoni...
Se ti fregano il posto macchina ricordati che è Natale....
Non rigargli la fiancata con la chiave, scrivigli sopra BUONE FESTE!!!!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Sempre ripensando ai commessi triestini..

Bongiorno, la gavessi una fersora antiaderente?
No, me dispiasi, no gavemo!

Bongiorno, la gavessi el profumo Notte d'oriente?
No, me dispiasi, gavevimo ma no xe più.

El paron senti e ghe disi Scolta, te me fa scampar i clienti: se no gavemo, proponighe qualcossa de simile ( la cioghi questo, che xe istesso), cossa so, una fersora de acciaio, el profumo Sospiro de occidente!

Bongiorno, la ga de darme un per de rodoli de carta de cesso?
No, me dispiasi, gavemo apena finido, ma se la vol ghe posso dar dela bona carta vetrata! :-D



( come me xe vignudo in mente? ben, co no i no fa un viaggio, che gavevo prenotado, per mancanza de partecipanti, le agenzie de viaggio me proponi sempre qualcossa che no ga assai a che far col original, e ricordo cossa che me go rabiado che al posto de Samarcanda i me ga dito Ma se la vol xe Mosca e Leningrado! :evil:)


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

babatriestina ha scritto:(cut)e ricordo cossa che me go rabiado che al posto de Samarcanda i me ga dito Ma se la vol xe Mosca e Leningrado! :evil:)
Praticamente la stessa roba, dei...! :36_1_20:

.... no posso creder.....


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Lugara ha scritto:
babatriestina ha scritto:(cut)e ricordo cossa che me go rabiado che al posto de Samarcanda i me ga dito Ma se la vol xe Mosca e Leningrado! :evil:)
Praticamente la stessa roba, dei...! :36_1_20:

.... no posso creder.....
iera sempre Unione Sovietica, quela volta :-D


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Nona Picia ha scritto:Adesso go visto che son diventada "Eximio"!
Nonapicia xè diventada Eximio=ex scimia e mi quando diventerò ex scimioto?
ciao
sum culex


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

sum culex ha scritto:(cut) Nonapicia xè diventada Eximio=ex scimia e mi quando diventerò ex scimioto?
ciao
sum culex
... speta un atimo.... questo voleria dir che mi son una simia????? :shock:
Devo darme de far coi post, alora, per meterme in pari e acquisir una nova dignità!
:36_1_20:


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Lugara ha scritto: ... speta un atimo.... questo voleria dir che mi son una simia????? :shock:
Devo darme de far coi post, alora, per meterme in pari e acquisir una nova dignità!
:36_1_20:
Speta che sum culex legi, mi no ghe dico niente! :36_11_6: :36_11_6:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Lugara ha scritto:
sum culex ha scritto:(cut) Nonapicia xè diventada Eximio=ex scimia e mi quando diventerò ex scimioto?
ciao
sum culex
... speta un atimo.... questo voleria dir che mi son una simia????? :shock:
Devo darme de far coi post, alora, per meterme in pari e acquisir una nova dignità!
:36_1_20:
Gabi pasienza; ti te xè ancora, sembreria, istriana de Isola = Ixolan, mi son inveze ancora tuto elegante e rafinado = Distinto :?: :?: : sarà pò vero?
(no me par!)
:-D :wink: :-D :wink:
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41330
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

de simioti , po ghe xe chi che simioto xe e simioto resta :twisted:
di ixolan de Isola, anche qua xe chi che isolan xe e isolan resta :-D
e mi, che son cavalier e no cavalerizza? :-D al prossimo scalin, i me fa comendator o .. i me manda sul muss? :-D :-D :-D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto: e mi, che son cavalier e no cavalerizza? :-D al prossimo scalin, i me fa comendator o .. i me manda sul muss? :-D :-D :-D
i te manda l'ortopedico perchè te son cascada del caval..... :'-( :36_1_38: :36_1_4:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Una barzeleta 'contada da un prete:

xe 50 centesimi che bussa alle porte del paradiso, e San Piero li fa entrar.
Bussa 1 euro, e lo fa entrar.
Bussa 5 euro, San Piero xe perplesso, li guarda storto, po li fa entrar.
Riva i 10 euro, i bussa, e lui ghe fa: "Voi qua non entrè ! Non ve go mai visto in cesa !" :P


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

Questa (forsi la conosserè) me la ga contada una SUORA diversi anni fa.

"Savè perchè de sera in convento le suore sera ben tute le porte e le finestre?"
".... Perchè non entri fracasso..."


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

;--D ;--D ;--D Sia per quela de Adler che per quela de Lugara! :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Xè del 31 de dicembre che nissum meti più una barzeletina: ghe ne meto mi una.

In galera in coroneo do de lori se parla. Cossa te ga fato per esser qua? Cossa te vol son qua perchè son zoto! Orca, ma no i pol miga condanarte perchè te son zoto!! No, no no i me condana perchè che son zoto, i me condana perchè per via quel no rivo a scampar.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

"Avvisi parrocchiali" trovai su Confidenze de sta setimana.

Venerdì sera 7 bambini dell'oratorio presenteranno L'Amleto nella sala della chiesa. La comunità è invitata a partecipare a questa tragedia.



Care signore, non dimenticate la vendita di beneficenza! E' un buon modo per liberarvi di quelle cose inutili che vi ingombrano la casa. Portate i vostri mariti.


Per favore mettete le vostre offerte nella busta, assieme ai defunti che volete far ricordare.


Il parroco accenderà la sua candela da quella dell'altare. Il diacono accenderà la candela da quella del parroco e voltandosi accenderà ad uno ad uno tutti i fedeli della prima fila.


Martedì sera, cena a base di fagioli nel salone parrocchiale. Seguirà concerto.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Nona Picia ha scritto:Martedì sera, cena a base di fagioli nel salone parrocchiale. Seguirà concerto.
[/i]
:-D :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Questa xe una storiela che me i riporta ai tempi de scola. La gavevo persa, ma go zercado su internet e son rivado a ritrovarla! :-D

Iero in terza media, doveva eser un giorno de sciopero dei profesori, o qualcosa de simile, visto che se gaveimo ritrovado tuti davanti a scola... ma scola no iera. Cusì, in clapa, semo andadi a far una caminada fino a l'Orto Botanico. Me ricordo ancora che ierimo davanti ala Casa del Disco (se ciamava cusì?) quel negozio musicale in via Mazzini e mi ghe legevo questa barzeleta a una bela mula, con la quale poi son uscido per un periodo, fin quando, un giorno dele mie crisi "esistenziali", go deciso stupidamente de lasarme. In ricordo dela simpatica, oltre che bela, A. riporto quela famosa barzeleta.

--------------

Una famiglia inglese trascorse la sue vacanze in Germania. Durante una delle frequenti passeggiate, i membri della famiglia notarono una graziosa casetta di campagna che sembrò loro adatta per trascorrervi le future vacanze.

Informatisi di chi fosse il proprietario e saputo che era un pastore protestante, gli chiesero di mostrare loro la piccola proprietà.

La casa, sia per la comodità che offriva e sia per l’ottima posizione, piacque molto ai visitatori inglesi, che stipularono subito un contratto d’affitto per la prossima stagione.

Al ritorno in Inghilterra discussero molto sulla piantina della casa che avevano affittato e particolarmente sull’utilizzazione dei locali. Ad un certo punto la signora si ricordò di non aver visto il W.C. e decise perciò di scrivere subito per avere ragguagli, cosa che fece nei seguenti termini:

"Gentile Pastore, sono un membro della famiglia che tempo fa visitò la sua proprietà con il proposito di affittarla per la prossima estate, e poiché tutti ci siamo dimenticati di informarci dove si trova il W.C. Le saremo grati se ci facesse presente la sua ubicazione".

Il Pastore, non comprendendo esattamente il significato dell’abbreviativo "W.C." e credendo si trattasse di una Cappella Anglicana chiamata "Welles Changole", rispose nei seguenti termini:

"Gentile Signora, ho apprezzato la sua richiesta e ho il piacere di informarla che il luogo cui lei si riferisce si trova a 12 Km dalla casetta, il che è molto scomodo, specie per chi è abituato ad andarci con frequenza.

Chi è abituato a trattenersi molto per la funzione è bene che si porti da mangiare , così può restare sul luogo per tutta la giornata. Alcuni vanno a piedi altri in bicicletta. C’è posto a sedere per 30 persone e 100 in piedi. L’aria è condizionata per evitare gli inconvenienti degli agglomerati. I sedili sono di velluto rosso e si raccomanda di arrivare in tempo per trovare posto a sedere. I bambini siedono vicino ai grandi e cantano tutti in coro.

All’entrata viene dato a ciascuno un foglio, ma le persone che arrivano dopo la distribuzione potranno usare il foglio del compagno vicino. All’uscita lo stesso foglio dovrà essere restituito per poterlo usare tutto il mese.

Ci sono amplificatori per i suoni, affinché si possano sentirli anche all'esterno. Verrà chiesto varie volte di alzarsi durante la funzione per poi risedersi. Tutto ciò che si raccoglie viene dato ai poveri del paese.

Fotografi specializzati prendono fotografie nelle posizioni più disparate, cosicché tutti possano vedere le diverse persone nel compimento di un atto tanto umano.

Distinti saluti
Il Pastore

-------------

A dir el vero, me par che la fosi molto più longa, ma questo xe za meio de niente. :wink:


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]

Torna a “El salotin”