Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy. in italiano.
babatriestina
Capo postin
Capo postin

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da babatriestina » martedì 15 ottobre 2019, 17:59

mia mama se xe per quel iera convinta che le ciare a neve vien suso anche batendole solo che con un piron. Basta gaver pazienza e energia. Mi impasto tanta orba cola machina, perché la vien più lissa che a man. Anche i crostoli.
Molti dopra la planetaria ( che saria la impastatrice eletrica, ma mi no go e no pesno de cior, no merita, Inveze la atlas coi rulli xe veramente ecezional per mi.. anche par far le lasagne del pasticcio

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Ciancele
no montar in scagno
no montar in scagno

Re: Cuciniamo? Oggi in Tavola!!!!!

Messaggio da Ciancele » martedì 15 ottobre 2019, 19:39

Mi credo che, come al solito, el problema xe un altro. Ogi xe tuto erletico (elettrico). Co’le man se dà forsi ancora pache sula naschie (schiena) o se meti i diti in tal naso. Tuto el resto xe a machina. Anca mi, ai primi tempi, sbatevo la neve col piron. Dopo che la putela ga crompà el mixer, sbato a machina. El zalo de ovo mi lo sbato ancora col cuciar de legno. Erletico o a gas, se fa prima a cusinar. Sensa bazilar de impizar el carbon. Quando che in primavera, mio papà vigniva a casa coi scombri freschi, mama cioleva però la gradela (graticola) e la fazeva i scombri sul carbon. Go leto che la fiorentina fata sul carbon ga un gusto più bon de quela sul gril erletico. Parchè xe el carbon che ghe dà quel gusto bon. Come el parsuto sugà in camin xe più bon de quel sugà in camere dove che circola sempre la stesa aria. In camin se brusa carta, legni, carbon e tuto ghe dà un gusto diferente, che misià xe el nostro parsuto domaćo. La mia Atlas ga più de quaranta ani. E la funziona ancora. Xe logico che cola machina se fa prima, ma par do porzioni no merita tirar fora la machineta. La mia putela disi che anca lavar le machinete costa tempo. Ogi gavemo magnà vanzumi (assaggini?) e go fato patate frite. A fogo baso, squasi meza ora, ma valeva. De qualche setimana in qua, se cusino mi, gnente o poche robe a fiama alta. E son più contento del magnar.
A furia de parlar de magnar me xe vignù sede. Ciao.

Rispondi

Torna a “El salotin”